yamaha_tenere_duben




Kawasaki Z650 a Z900: další novinky pro příští rok

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
voloda.m (480) napsal 07.10.2016 v 16:37

Romanko: Z 1000 byl čtyřvál, dělal se v 70 letech 76 - 78. Viz //www.motorkar...kawasaki-z-1000.html

bledemon (126) napsal 06.10.2016 v 19:21

nick4242: Z1000 2017 je na kawa eu i jp v nových barvách. Z900 je náhrada za osmičku, ale už to dle mě moc utíká střední třídě 600-800.

Romanko (1204) napsal 06.10.2016 v 18:17

anti: Kawa dělala v ´70 letech 750ku, řadový dvouvál. A to je pokud vím vše. Pak už jen od 650 dolů a vždy v řadě.

Sylver (91) napsal 06.10.2016 v 15:05

Za Z650 vidím jasný útok na Yamahu MT-07. Jsem moc zvědavý na cenu, s kterou vyjdou, když i výběhový model Er-6n byl o 5 tis dražší než MT.
Vzhledově se mi to vůbec nelíbí.

Anti (390) napsal 06.10.2016 v 15:01

Drá'ta:Děkuji .Myslím,že toho anglicismu je tu poslední dobou víc než dost.Někde je to nezbytné,někde to vypadá debilně,tak jako v případě použití anglické předložky v češtině,když ta žádnou nepotřebuje...
Že Kawasaki odepsala jednoválce(jako spousta jiných značek) už jsem strávil,ale chybí mi tam velký dvouvál.Ani si nevzpomínám že by něco takového někdy vytvořila.Chápu že čtyřvály jsou in a cpou se do všeho,ale mě by zajímalo jak by vypadalo velké dvouválcové cestovní (c)enduro...

Dráťa (61) napsal 06.10.2016 v 13:54

V9king: Ano, pevný uložení je důležitý, proto třmeny s protiběžnými pístky, ideálně z jednoho kusu, jsou lepší, než třmeny s posuvem, protože ta vůle vzniká právě v tom posuvu, a navíc ještě klade odpor proti páčce. Ale rozdíl mezi axiálním a radiálním uložením jako takovým opravdu nevidím.

Nejsem závodník, ale na aprilce mám axiálně uložený Bremba a na yamaze mám axiálně uložený monoblokový Advicsy, a oboje to brzdí fakt dobře. Tokico nebo Nissin na starých i novějších banditech nebo Z750 jsou fakt hrozný, honďácký Nissin CBS mi taky neseděly.

Romanko (1204) napsal 06.10.2016 v 11:47

nick4242: žiješ v bludu, legendární je u Kawy právě Z900. Tenkrát nazvaná Frankensteinova dcera, jinak pramáti všech Bigbikes.
Jinak, Dráťa má naprostou pravdu. Nějakých pár, třeba i 10, koníku někde ve špici je k ničemu. Ale ten správný průběh výkonu, to je věc. A samozřejmě podvozek k tomu. Chce-li někdo naháče i na okruh, tak ať nešpekuluje a koupí si BMW S1000R, popř. Tuono. Osobně si myslím, že Kawa se chce vrátit, jak se hezky říká, ke kořenům. A proto nejspíš nebude ani 3vál (4T) ani 2vál do vé, protože je nikdy nedělala. 2V-V si půjčila od Suzuki, ale jak známo, nikam to nevedlo. Trochu to připomíná Triumph po znovuzrození. Taky začínal se 3 i 4válci, ale brzy pochopili, co je lepší, kde je "tradice" a tak zůstali u 2 a 3válů a jak jsou úspěšní. Takže Kawě přeji úspěch všeobecně a novým modelům Z900 a ZX-10RR obvzláště.

Stana.k. (130) napsal 06.10.2016 v 11:46-1

Z 900 je o 20 Kg lehčí a váži 210 Kg? To si snad delate kozy

Dráťa (61) napsal 06.10.2016 v 10:23

Anti: Trocha anglicismu ještě nikoho nezabila. Ale ukecals mě. Jen aby nedošlo k mýlce, mně se motorky od Kawy líbí, mám sám jednu v hledáčku. A vím, že převrtávají všichni, asi je to dobrý pro marketing. Have a nice day!

nick4242 (-46) napsal 06.10.2016 v 09:18

Gyb, to těžko prozatím je Z 1000 mrtvá, jediný co nechápu že SX myslím, polokapota přežila, díky změnám výukového systému a řídící jednotky, ale u Z 1000 to nešlo, přitom je to naprosto stejný agregát...

PIT-BULL (27) napsal 06.10.2016 v 08:20+1

Vlastnil jsem Z1000 rv 03,potom Z1000 rv 08,chtel jsem znovu novejsi model,ale nejak jsem si to rozmyslel po tom,co jsem zkusil dvouvalec😆😆😆.Ta hlava nejakyho hmyzaka me totalne odradila.Ted mam Ducati S4R a reknu vam panove,to je jinej stroj.Jak tady uz zaznelo,nejde o kone,ale o ten pocit,kdyz natocis,zjezi se ti chlupy i tam kde je nemas,otocis heftem a vyrazis.To je neco a o tom to je.😈😈😈

JakeFMX (145) napsal 06.10.2016 v 07:55+1

Moje řeč, být to dvouvál-třívál tak fandím jako prase vzhledově hezké motorky

ZdeněkS (18) napsal 06.10.2016 v 07:44

Zase žádný tříválec...

Johnny83 (228) napsal 06.10.2016 v 07:40+1

zrovna Ducati je dobrej příklad, začínali velká 916 a malá 748. z velký se postupně stalo 1285, z malý 955 a už je větší než dřív bývala ta velká

BadRX (84) napsal 06.10.2016 v 07:37

to Anti: to mně víc vadí vybrace, vydlice a výčka... a že by jsme s klukama někam jely...
Z9 líbí moc.

Anti (390) napsal 06.10.2016 v 07:00

Když vidím u těch vašich reakcích na uživatele tu naprosto zbytečnou předložku "to",chce se mi blejt .Proč sem taháte něco co se používá v angličtině?
Dráťa:Co se týče převrtávání,myslíš že je to jen specifikum Kawasaki?Koukni na Ducati nebo KTM...
Každopádně nabídka Kawy se mi zdá dost slabá...

nerd (199) napsal 06.10.2016 v 06:23

to Dráťa: samozrejme ze uchytenie (radialne axialne) na funkciu vplyv ma! povedal by som ze vacsiu ako monoblok
ked brzdy na litrovom nahaci vyzeraju takto tak ako vyzeraju veci ktore nie je vidno?

gyb524 (4) napsal 05.10.2016 v 23:55

toto je namiesto Z800 pokial viem. z1000 bude aj nadalej... preto tam tie brzdy su take ake mala aj z800.

nick4242 (-46) napsal 05.10.2016 v 22:59

A Navíc Z 1000, je legendární název, který se nese mnoho let. Proto údajně Kawasaki nechtěla nikdy u tohoto Streeta měnit objem. Koukám že pochcaná BIROKRACIE to udělala za ně

Sorin (0) napsal 05.10.2016 v 22:53

Desing pekny ale podelali z800 a z1000 do jedne masiny z900. Clovek ma stale min na vyber.. ale hopingova spojka v zakladu zni dobre🖒

nick4242 (-46) napsal 05.10.2016 v 22:42

Kvůli Emisím tohleee, no to mě poserte. Vlastnil jsem novou Kavasaki Z 1000 z obchodu rok 013, já vím že to o koních není, ale o tom jak jsou podané a jak to vše funguje jako celek. Pro poblázněnce a střelce, nebo kecali u piva prostě Z 1000 měla málo koní, o proti konkurenci v uvozovkách jen 138, bylo trochu úsměvné, že ač konkurence totálně nazbrojila, tak po reinkarnaci novému Zedovi přibyly dva koně, rovných 140, když FZ1 jich měla 150 už před dosti lety. Znovu říkám o koních to není, ale i na to lidé slyší. A teď Novej Zed ač tedy 900 a Euro, má koní ještě míň, než model 011

V9king (3) napsal 05.10.2016 v 22:35

to Dráťa: Ale toto nejsou podle mě monobloky (já tam vidím čtyři šrouby) a není možný že radiální brzdič má trošku pevnější uložení a zlepší se tím dávkovatelnost ?

Dráťa (61) napsal 05.10.2016 v 21:49+1

To SuperSic58: Proč? Mnohem důležitější je, jak je třmen konstruovanej. Monoblokovej třmen s protiběžnými pístky je pořád to nejlepší, co může být, a je jedno, jak je přidělán k vidlici (radiálně nebo axiálně, prašť jako zmlať). Třmenům s pístky pouze na jedný straně a posuvnou druhou stranou (omlouvám se za odbornou terminilogii ) by nepomohlo ani radiální uložení. To jsou například třmeny na Z750 od roku 2004. Děs a hrůza.

Radiální uložení třmenů je pouze víc pozérský, na funkci to nemá vliv. Ani na funkci rostlináře.

SuperSic58 (1307) napsal 05.10.2016 v 21:37+1

Vím, že na silnici smrtelník nepozná rozdíl mezi radiálním a axiálním brzdičem, ale v dnešní době nedat na sportovního litrovýho naháče radiály je docela faux pass.. Dokonce je dostala i Suzuki GSX-S 750..

Classic (33) napsal 05.10.2016 v 21:07+2

Může prosím někdo vysvětlit starci, proč ty skoro všechny motorky vypadají jako Vetřelec, nebo rozzuřený hmyz?

Capan (190) napsal 05.10.2016 v 20:29+2

Mars útočí. Hviezde vojny. Ďalší ufóni na scéne

Petta (377) napsal 05.10.2016 v 20:08

Treba prijde Z900R s radialama..

edm_0185 (8) napsal 05.10.2016 v 19:37

neviem preco zrovna objem 900, ale to je jedno. sportovy nahac ale tie brzdy ? bol by taky problem nasadit tam brzdy zo 750R? oproti 750 aj 800 brzdili neskutocne a myslim ze toto tiez nebude bohvieco...

Miki1 (1) napsal 05.10.2016 v 19:05-1+1

Kawa jako vzdy nezklamala a neusnula na vavrinech.Stridal jsem vice moto,ale Kawa je porad cislo 1.

Dráťa (61) napsal 05.10.2016 v 18:36-1+3

Máme Z750. Ale příští rok to chce víc výkonu, převrtáme to na Z800. Ale zase by to chtělo přidat výkon, co takhle to převrtat v dalším modelu na Z900? A protože už nemáme nic pro středně pokročilé, vyjedeme se Z650. Inovace bez legrace. Na příští sezónu převrtáme litra na hektolitra, devítistovku na litra, že šestpade uděláme sedmistovku, a pro začátečníky vymyslíme novou pětistovku. A všichni budou zase nadšení, jak jde ten vývoj vpřed.

Rozdíl mezi radiálním a axiální uchycením brzdových třmenů stejně chápe pouze marketingové oddělení, je to vábnička na lidi, kteří o tom nic neví.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist