husqvarna_svartpilen_801_2




Kawasaki Z1000 pro rok 2007

Když se řekne „Zetko“, všichni vědí, že máte na mysli Kawasaki - podobně jako je značka Kawasaki spjata s pojmem Ninja. Takhle začíná oficiální tisková zpráva Kawasaki. Proto není divu, že výrobce po čtyřech letech přistoupil k pořádné inovaci tohoto krásného naháče.


Základní rysy zůstaly zachovány, hlavně díky charakteristickému předku s miništítkem. Podobně jako první model šokoval svými zdvojenými výfuky, i nové Zetko přináší novou myšlenku - tentokrát rozdvojené „bambitky" s trojúhelníkovým vyústěním. Novým počinem jsou také boční panely s integrovanými směrovkami, které se osvědčily z modelu ER6n.


Motor bude převzatý z modelu ZX-10R se zvýšením síly ve středním pásmu, bohužel zatím bez konkrétních hodnot. Výrobce slibuje také značné snížení vibrací. Dále slibuje kvalitní podvozek (pravděpodobně také odvozený od řady ZX) podporující hodně sportovní jízdu. Tomu by odpovídaly radiální brzdy a dokonce i volitelné vybavení systémem ABS, což ve sféře drsných naháčů zatím není moc obvyklé.


Kawasaki se opravdu snaží a stejně jako minulý rok představuje své novinky ještě před výstavami Intermot a Eicma. Po novém „cenduru“ Versys přichází s novým Z1000 a prý už je potvrzeno také uvedení nového cesťáku nahrazujícího legendu GTR 1000 - pravděpodobně bude použit motor ze ZZR1400, takže se máme na co těšit!


Informace o redaktorovi

Filip Tichý - (Odebírat články autora)
TZ - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (2x):
Motokatalog.cz



TOPlist