globalmoto_duben_nolan




Kawasaki Vulcan S nově ve verzi Café

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mutlik (10) napsal 23.01.2016 v 00:37

Kde seženu to mini plexi? Moc se mi líbí a určitě bych ho na svého Vulcana S chtěl.

JeckyllHydova (28) napsal 21.10.2015 v 22:09

Tomu říkám inovace, nadělat na tom zelený pruhy. Sebrat sedlo spolujezdce (stejně je tam na ho...) a přidat pidi plégo.
No už vím, co s tím, až z něj budu chtít mít kafáče. Prostě najdi 10 rozdílů. Ale stejně je to bezpředmětný. Ne Evroupu zase hodí bobek jako s tou zelenou verzí loni. Evropa má pro letošek o jednu barvu míň. Fialová zmizela a je tu jen šedá a černá.

Benda.s (3) napsal 21.10.2015 v 07:05

Mne se jako tak líbí což to to, nevím proč tomu říkají Cafe, ale zase jsem nikde neviděl že by psali o spojitosti s Café racer. 6e by jen teda podobnost přízviska Café vs. Cafe racer?

rooboy (1) napsal 21.10.2015 v 04:54

souhlasim se seikos ; prvni co mne napadlo bylo, tohle ze snad by melo pripominat café racer???
jestli ano tak to je totalni nezdar
no ale jestli je to jenom maly cruiser s blbym jmenem, tak je to OK

seikos (975) napsal 20.10.2015 v 15:48+2

Možná že by si japončíci mohli nastudovat jaké má café racer typické znaky. Já tady u toho nevidím ani jeden

Typical configuration

In addition to its characteristic light-weight and lightly-powered engine and distinctive bodywork, the café racer typically featured distinctive ergonomics.

Low, narrow handlebars — known as clip-ons (two separate bars that bolt directly to each fork tube), clubman or ace bars (one piece bars that attach to the standard mounting location but drop down and forward)[4] — enabled the rider to "tuck in", reducing wind resistance and improving control. Along with the rearward located seat, the posture often required rearsets, or rear-set footrests and foot controls, again typical of racing motorcycles of the era.[10] Distinctive half or full race-style fairings were sometimes mounted to the forks or frame.[8]

The bikes featured minimalist styling, engines tuned for maximum speed and light road handling. A well-known example was "The Triton", a homemade combination of the Norton Featherbed frame and a Triumph Bonneville engine. It used a common and fast racing engine combined with a well-handling frame, the Featherbed frame by Norton Motorcycles.[10] Those with less money could opt for a "Tribsa"—the Triumph engine in a BSA frame. Other combinations such as the "Norvin" (a Vincent V-Twin engine in a Featherbed frame) and racing frames by Rickman or Seeley were also adopted for road use.[7]

Samozřejmě chápu že to není dogma, ale když už to někdo takto pojmenuje, mohl by se k tomu alespoň vzdáleně přiblížit. Tohle se tomu neblíží ani náhodou.

V té souvislosti mě napadá, že to možná je dáno tím, že předloha není Triton, ale výsledkem je vlastně Tří tón

kotleta (2) napsal 20.10.2015 v 11:12

Skoro to vypadá jako moje Supermagna! Takže u mě dobrý!




TOPlist