yamaha_demo_tour




Kawasaki vrací do hry W800! Další novinky: upravený Versys 1000 a očekávaný junior streetfighter Z400

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1307) napsal 10.11.2018 v 07:09

Z400 pecka! To bude svezeníčko!

Petr59 (8) napsal 08.11.2018 v 13:21

Nová verze Wéčka je pro mne nečekané a milé překvapení, líbí se mi, těším se na osobní seznámení. A ABS bych po zážitku z letošní motodovolené, kdy se těsně přede mnou stala bouračka a měl jsem co dělat to dobrzdit, uvítal.

Radek2107 (50) napsal 07.11.2018 v 19:44

W je paráda

Kome (64) napsal 07.11.2018 v 13:08

Koukám, že Hondí blinkry se ujali i u Kawy.

zmulin (371) napsal 07.11.2018 v 12:12

Velkej Versys docela dobrý.Ta maska nemusela bejt tak sešláplá,ale nestyděl bych se na tom cestovat

prcek80 (133) napsal 07.11.2018 v 12:03

Velkej versys je povedená motorka, designově se mi líbí MY2018 víc, ale komu že by to mělo přebrat potenciální zákazníky? GS, ADV, MTS? No to si dovolím nesouhlasit, to jsou stroje s trochu jinou klientelou. A jde jen o Facelift. U SE verze zase vystřelí cena někam jinam a to už člověk popřemýšlí jestli něco nepřihodit na XRo

marafzs600 (98) napsal 07.11.2018 v 11:29

W800 byla mnohem hezčí stará verze, to café vypadá dost kýčovitě, ale uvidíme v reálu. Zatím

crxjet (258) napsal 07.11.2018 v 07:52

versys fakt peklo

sekáčmagor (128) napsal 07.11.2018 v 06:49

Ta W800 je bóží...

martinmt (0) napsal 06.11.2018 v 19:04

Ten versys mi přijde designově tápání.

Vlnič (199) napsal 06.11.2018 v 18:26

Nezlobte se na mě majitelé a fandové Versyse 1000, ale ono je to generaci od generace hnusnější. První gen. byla osobitá a něčím zajímavá. Tyhle facelifty

JohnnyS08 (218) napsal 06.11.2018 v 18:10+1

Já to mam zas obráceně, Versys je vzhledově pecka, akorát si nemyslim, že by přebíral zákazníky géesu, když už, tak spíš ikserku.
W800 se mi nelíbí, zvlášť štítek z Z900RS café na ní vypadá IMHO vysloveně násilím dobastlenej. Přijde mi, že občas je tam zpracování nějakýho dílu říznutý modernou, což neni samo o sobě špatně, ale třeba Triumph to umí líp. Ale je fakt, že kategorie retro mi obecně nic neříká, tak třeba jsem moc příkrej.
Ale hlavně velkej Kawasaki, že konečně jako první z japonskejch výrobců dotáhnul ve více svých modelech mechatroniku na úroveň evropský konkurence - v tomhle ostatním japončíkům fakt ujíždí vlak...

SLAY (807) napsal 06.11.2018 v 17:06

tak W800 to je hodně velká parádička ,ovšem novej Versys mě moc nenadchnul,nevím proč moc hranatý tak trochu do gt od KTM a ten barevnej display nějak moc omalovánky v reálu to ovšem může vypadat daleko lépe ,ale první dojem nic moc

Koudy01 (181) napsal 06.11.2018 v 14:45+1

Toho Versyse okopirovali od fydlimydli?

nevo7 (94) napsal 06.11.2018 v 14:38

Ja opačne, z W800 mi ani jedna nesedí. Versys 1000 dobrá, super že je aj v lepšej SE výbave a ponuke.

Sylver (91) napsal 06.11.2018 v 14:13

W800 pecka , snad bude na výběr ještě z více barev. Zato Versys 1000 vzhledově Vždyť to vypadá jako nějaká Čína

650ccm (88) napsal 06.11.2018 v 14:11

W800

pk14 (175) napsal 06.11.2018 v 13:36

H2 SX SE ... tak nevím, už "obyčejný" stavitelný podvozek funguje příkladně, holt "požadavek" doby Spojení s otravným mobilem, ne děkuji.
ZX6R se věděla, doufal jsem tajně v sedmpade ZXR s kompresorem...
Za mě Kawo tedy letos teda nic moc




TOPlist