globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1307) napsal 17.10.2017 v 08:34

Tk tyhle složitosti mi nic neřikaj, atmosféra je atmosféra, a to i u auta. Yamaha umí udělat lepší motory jak konkurence a nepotřebuje žádný foukačky, viz jejich CP motory
07 a 09

MichalR66 (10) napsal 17.10.2017 v 08:04-1

Hoši chápu že na tyhle motorky rádi vzpomínáte,
ale objektivně je to z dnešního pohledu vodporný. Design je jinde.

Romanko (1206) napsal 16.10.2017 v 19:18


Taky si někdy říkám, že jsem si ji měl nechat. Ale nevyužil bych ji. Takhle furt jezdí.

megacruiser (38) napsal 15.10.2017 v 23:35

H2 asi pojede, ale design je z kategori "fuj". Takhle vypadá nedostižná zelená dokonalost jménem ZX12R :) //p2m.mbike.com/000/001/855/18723348_d.jpg Má nejen dokonalý design, i použitý rám typu monokok je technická lahůdka. Snad časem nějakou původní seženu abych si ji mohl vystavit v obýváku jako umělecké dílo

Mraki (55) napsal 14.10.2017 v 17:49



//www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/october/kawasaki-supercharged-ninja-h2-sx/

Nutně potřebuju

blackblues (1507) napsal 13.10.2017 v 18:49

Turbo v motorce proc by ne?
Mohlo by pomoci strednimu objemu k vyssimu vykonu a tato cesta stejne zrejme nastane a nyni napr.v autoprumyslu to fouka ze vsech stran,ta technika by se mohla prosadit uz jen k posunu,ktery turba urazila,elektroniky bude to fungovat zcela jiste lepe nez drive a vrazit turbo do cca 5kila az 750ky proc ne...
Takove gsxro 750 s moznosti variabilniho vykonu k 200konim,proste snova naloz!!
Foukane 500 kilo by taky bylo zajimavou,hravou raketou.
Plno stihacu by to uvitalo

kawassak (127) napsal 13.10.2017 v 12:31

... zelenocerny cestak H2 SX. Cenka kolem pul mice. Kompresor proc ne. Uz se tesim.
Nejake dotazy ?

Romanko (1206) napsal 13.10.2017 v 11:58+1

Turba už na motorkách byla. Každá japonská značka měla aspoň jeden turbo typ na začátku ´80 let. A na tu dobu to byla brutalita, ale vývoj šel jiným směrem. Byla to tak trochu slepá ulička. Prostě ukázali, že to umí. Kawa měla GPZ 750 Tubo, Yamaha XJ650 Turbo a honda CX 500 turbo. Suzuki nevím. V současnosti jsou to zajímavé rarity. Nejmenovaný redaktor nejmenovaného odborného časopisu to tenkrát popsal následovně: "Rozjel jsem se na XJ650 Turbo a motorka se chovala normálně. Tak jsem přidal plyn na 6000 ot. a seděl jsem na raketě." Jistě teď by jsme se jen pousmáli, ale před 35 lety to bylo něco. No a kompresor je tak trochu něco jiného, zejména kontinuelním průběhem. To vůbec nemusí být špatné.

bulldogbiker (-3) napsal 13.10.2017 v 11:51-3

Žádná Ital sračka

Steve-CZ (259) napsal 13.10.2017 v 10:27-1+1

Nepotřebuji ke svému životu žádné turbo, ani v autech a v motorkách už vůbec ne

martinn1313 (55) napsal 13.10.2017 v 10:14-3+1

Pokud už si někdo chce koupit takto drahý stroj, za ty peníze by měl být z mého pohledu designově dotažený (od určité cenové hladiny nutná podmínka). Vím, že je design subjektivní. Ale ten boční pohled, to je jak sestavené z několika motorek. A nezachrání to ani kroucení Akrapem ...

DarkFelon (26) napsal 13.10.2017 v 10:04-2

co to je větší litr? to může být i menší půllitr? Jinak moto je asi skvělé.




TOPlist