yamaha_mt09




Kawasaki představuje nové barvy a vylepšenou Ninju H2

Kawasaki je další značkou, která své novinky pro příští rok začíná vypouštět už před tradičními veletrhy. Nejdříve představili nové barevné kombinace u několik stávajících modelů a teď, během týdne rychlosti na bonnevilských pláních, také silnější a vylepšenou Ninju H2.

Kapitoly článku

Nových barviček se dočkalo velké ZZR, které bude stále k dispozici i ve verzi Performance Sport. V té najdete třmeny Brembo M50, zadní tlumič Öhlins TTX, dvojici titanových koncovek Akrapovič a v základu dostanete ještě větší plexi. Vybavenější ZZR bude nově k dispozici v černo-šedo-zelené, zatímco standardní verze dostane neobvyklou černo-červenou barevnou kombinaci.

U prodejního trháku Z900RS zůstávají všechny barevné kombinace i pro další rok, Cafe Racer bude navíc k dispozici v nové šedo-zelené kombinaci. Z nových barev nebo upravených stávajících kombinací si budete příští rok vybírat Versyse 650 a Versyse X-300.

Novou barvu dostala i vylepšená Ninja H2. Přeplňované „letadlo“ je pokryté speciálním odolným „samoopravitelným“ lakem vyvinutým v Kawasaki. Tahle technologie je k vidění u některých luxusních automobilů, a teď se dostává i do jedné stopy. Jde o to, že lak je během vhodných teplotních podmínek schopný sám „zahojit“ drobné škrábanečky, a tenhle od Kawasaki to navíc umí oproti automobilovým za kratší dobu. Nicméně by nás zajímalo, jak to funguje v praxi.

Optický balíček dostal ještě nové logo Supercharged, zbytek vylepšení je už spíš technického rázu. Ninja H2 nově bude k dispozici s TFT displejem známým z H2 SX SE, navíc přibyde možnost ho pomocí nové aplikace propojit s mobilním telefonem. Že Ninja vyjede z bran továrny na nových pneumatikách Bridgestone RS11 je příjemné, nicméně první výměna zadní pneumatiky bude u tohohle stroje stejně otázkou chvilky. Zajímavější už je použití předních třmenů Brembo Stylema, které doposud montovala pouze Ducati na Panigale V4.

Tím, co dělá tuhle Kawasaki výjimečnou, je ale její přeplňovaný motor. Pro fanoušky absolutního zrychlení v přímce máme dobrou zprávu – motor posílil, a ne málo. 231 koní je už vcelku strašidelné číslo u motorky, kterou si můžete koupit na značkách a jezdit s ní po silnici. I přesto by si měl motor zachovat stávající spotřebu. Může za to spousta dílů převzatých z letošní H2 SX, jako třeba vzduchový filtr, sací kanály, svíčky a řídící jednotka. Tohle bude slušná jízda.

Informace o redaktorovi

Honza Zajíček - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Autor článku obdržel prémii 15 Kč od 5 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
JardaKTM přispěl 3 Kč
Ritchy přispěl 3 Kč
masi přispěl 3 Kč
vopák přispěl 3 Kč
JirkaR6R přispěl 3 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist