Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Konečně krásná motorka a trefa do černého, žádná kosmická moderna které dnes vypadají všechny stejně divně a tuctově. Ocenil bych stupačky trochu níž, ale to asi půjde řešit. A taky by to chtělo cenu tak o 50 - 100 tisíc nižší, takhle budu muset počkat, až ji nějaký blázen po pár letech prodá jestli se někdo takový vůbec najde :) Dal bych jí přednost i před podobně hezkou, ale vzduchem chlazenou CB od Hondy - s dnešními emisemi a chudou směsí bude problém udržet vzducháč v rozumných teplotních mezích a vnitří válce asi dostanou hlavně po městě dost zabrat.
Motorka je to hezká, už jsem se dlouho těšil jaká Z900 rs bude.
Ovšem koukněte na motor, to žebrování. Na pravé straně se žebrování jako rozšiřuje což je v pořádku a na levé o poznání méně. Takže ten válec na levé straně vypadá jako že je užší. No posoudím až na vlastní oči, ale jestli je to tak, tak to já asi nepřekousnu. Mohli si s tim dát o trochu víc práce.
1. Honda CB 1100 RS
2. Kawasaki Z 900 RS
bral by som obe
když ještě nebylo retro v módě, v polovině 90tých let dělala Kawa ZEPHYRA
Absolutní nádhera, až na ten chyt předního blatníku
Krásný kousek
Tak toto se kawě neskutečně povedlo
Jen tak dál
Budíky fakt luxusní, stejně tak jako celý moto .. jako majitel REXe bych ještě ocenil Eddie Lawson repliku s hranatym světlem a kapličkou
Vydarený design, takto nejak si predstavujem clasic naked.
Konečně krásná motorka a trefa do černého, žádná kosmická moderna které dnes vypadají všechny stejně divně a tuctově. Ocenil bych stupačky trochu níž, ale to asi půjde řešit. A taky by to chtělo cenu tak o 50 - 100 tisíc nižší, takhle budu muset počkat, až ji nějaký blázen po pár letech prodá jestli se někdo takový vůbec najde :) Dal bych jí přednost i před podobně hezkou, ale vzduchem chlazenou CB od Hondy - s dnešními emisemi a chudou směsí bude problém udržet vzducháč v rozumných teplotních mezích a vnitří válce asi dostanou hlavně po městě dost zabrat.
Nádhera!
Po dlouhe dobe se mi libi nova motorka. Resp. neni nova, ale krasne zpracovana a ozivena. Tohle se povedlo. Tesim se, az je budu potkavat.
Prostě pecka, co k tomu víc dodávat.. . Tohle prostě nezestárne.. Tenhle typ motorek většinou zůstane v garáži nejdéle..
Motorka je to hezká, už jsem se dlouho těšil jaká Z900 rs bude.
Ovšem koukněte na motor, to žebrování. Na pravé straně se žebrování jako rozšiřuje což je v pořádku a na levé o poznání méně. Takže ten válec na levé straně vypadá jako že je užší. No posoudím až na vlastní oči, ale jestli je to tak, tak to já asi nepřekousnu. Mohli si s tim dát o trochu víc práce.
Dívá se na to dobře, v jednoduchosti bývá síla. Cenovka pro obyc čecha docela vysoko. Ale tak to prostě je.
Ty budíky mi přijdou naprosto dokonalý! Nic jim nechybí
Kdyby na ni nadyzajnovali nádrž z Californie, tak by ji mohli prodávat jako rebrandovanou Jawu.
Krásná Japonka
Po dlouhé době mohu nad novou motorkou říct: "NÁDHERA".
..the famous...
Docela pěkná až na ten obr chladič
Opět krásná motorka.. povedené..
Po dlouhé době konečně pěkná motorka
Moc pěkný retro.
Tak to mne spadla čelist...prostě boží...nádhera
Tvl, to je nádhera
Retro byla řada W. Toto bych nazval spíš klasikou. Motorka je to pěkná, cena už tolik pěkná není a asi ovlivní i prodeje.
Pěkný, tomuhle stylu rozumím.
Celkem pekne,ale chlazene to melo byt olejem/povetrim a odpruzene klasickymi tlumici(vzadu).Teprve potom by to vypadalo jako retro.
No teda ten chladič to je fakt hnus !!
Vzduchem chlazené motorky všech zemí spojte se !!!
A Honda umí i tyhle menší kubarury moc pěkně>