Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
jako trochu mne zaráží že se nikdo neodváží napsat jakou to má reálnou spotřebu. Všichni používají výrazy jako extrémně nízká, neměřitelná, ale číslo žádný. Tak nevím proč to tak tutlají ( včetně výrobce ) a vzbuzuje to ve mně mírnou nedůvěru. U tohoto typu motorky pro ekonomický provoz by mne spotřeba určitě zajímala. ??? Když už jsem někde narazil na nějaký neoficiální číslo bylo to nad 4 litry na 100 , což by teda bylo dost smutný, protože okolo 4,5 jezdím na starý 600.
perník92:A v čem se tenhle stroj liší třeba od tvé ikony NX250?I ten motor je jednodušší a podkoňovaný.
Tady na motorkářích je třeba 19 aktivních registrací KLR600 která se vyráběla v rozmezí 1982-1992.Můžeš si spočítat kolik mají nejstarší ročníky.A to byl v té době technicky progresivní stroj s dvouvačkovým vodníkem.Všechno je to o majitelích,zavedené značky nedělají klumprty.Maximálně se stane to co u tvé NX250 a po dvou letech to stáhnou z trhu...
Takže pánové,ze zvědavosti jsem otevřel starý katalog...NX250 byla k mání za 7080 DM což bylo zhruba 127 440 tehdějších korun,XT 350 bylo krapet levnější a má psáno 6910 DM takže 124 380 Kč.
A teď si spočítejte kolik tehdejších platů by jste potřebovali a kolik budete potřebovat teď na tu KLX pokud se bude cenovka do 100 000.
Tahle motorka rozhodně není malorážka vystavující nejmodernější technologie.Je to prostě co nejjednodušeji dělaná motorka pro nenáročné uživatele.A v dnešní době EURO norem se divím že se s tím karbecem do toho vlezli...
Za svůj život jsem měl několik desítek motorek různých typů a objemů a daleko více jsem jich mohl vyzkoušet. Teď se mi do garáže po pětadvaceti letech vrátila XT 350 v excelentním stavu a když sleduji zde představené "veledílo"(jakožto i jemu podobná), tak je mi jasné, že tam ještě dlouho zůstane. Tohle nebude žádný prodejní trhák,to by to muselo stát 49 tis. Každopádně ideální do půjčovny na Kanárech.
Má 27 let stará Honda NX 250 má lepší parametry 19kW, 23 Nm, také 6 rychlostí a pohotovostní váhu 133 kg
Sorry, ale to už bych si za těch 100 klacku koupil např Suzu DR-Z400, která nabídne úplně jiný zážitek
No jen víc dualů na trhu, proč ne. Ale obávám se, že až vyleze cenovka, tak to možná bude smrtka. Technika ještě slabší jak CRF 250 L. Pořád čekám, kdy konečně vyleze něco nad CRF 250 L . Nějaký to tří kilo do 130 kg s poctivými 20 kW výkonu. Ne jak těch pseudo 18 kW u CRF, ze kterých 5 kW vezme Brusel a zbytek jde na kolo.
Je to samozřejmě primárně dělaný pro čínský a indický trh. Proto i těch 230 kubíků.
Je s podivem, že se ještě vůbec zabývají EU homologací vzhledem k velikostí trhů a mírou zdejší byrokratické prudy ..
Asi si to pořídím na chalupu na dojíždění do civilizace.
Pro mne osobně by pak bylo nejlepší to koupit úplně holý jako je ta předposlední fotka a dodělat si to raději sám .
Kdo tu brečíte nad tím, jak je to lowcost a obyčejný a jak to jde od desíti k pěti...
To zjevně má být obyčejná, levná motorka, pro nenáročné.
Pokud stál "minulý model", nazveme-li ho tak, 140, uvědomme si před kolika lety to bylo, takže dnes by to bylo daleko dražší. Jo a hodně taky patrně lidí zapomnělo, co se před pár lety stalo s cenou motocyklů, když začala ČNB zuřivě regulovat korunu směrem dolů...
Tahle zprava o tomhle vehiklu sem patri asi jako zprava na idnes, ze baba je jak Masaryk. Krom bazaru a clanku Cathcarta m.cz navstevuji uz mene a mene. Cim jsem starsi, tim asi blbejsi, tim to je...no zasluhu na tom ma i ta kawa a to mam jednu doma, nicmene urcite se najde lepsi tema, na tohle zridte sekci reklama a piste radsi neco zajimaveho
silný low cost provedení, archaická technika, plechová kyvka, vzducháč, klasik vidle, na druhou stranu zas maximální jednoduchost a mohla by bejt za zajímavý peníze Ale stejně se nemůžu zbavit dojmu, že kdyby to hodili do retro scrambler hávu, co teď frčí, lidi by jim utrhali ruce a ta archaická technika by s tim stylem pěkně korespondovala a dávalo by to celý smysl Takhle je to prostě veterán a na něj naroubovanej moderní plastovej novotvar, spíš to vypadá jako ty různý low cost verze endur pro brazilskej trh
Kam ten vývoj spěje? Před 20ti lety Kawasaki prodávala model KLX 250/300. Vážil pod 120 kg pohotovostní hmotnosti a výkon byl 24kw. A podvozek to mělo plně stavitelný se zdvihy 290 mm.
Jednoduchý spolehlivý stroj na lesní turistiku Enduro vzducháč už má snad jen AJP a ten je více do těžšího terénu, na silniční přesuny to nemá sedlo. Za mě super a s dobrou cenovkou se bude i slušně prodávat. :)
koncept super snad to nezahrabe cena, jako u CRF-L, kde po počátečních 92tis během dvou let podražili na 125, aniž by se na moto něco podstatnýho změnilo.
Takže oprášili koncept KLR 250?Alespoň něco když už se vybodli na velké jednoválce...Za mě proč ne,pokud bude chtít někdo značkovou nenáročnou mašinku...
Vítám tyhle stroje. Trochu to hyzdí jen ta kapotka, jinak vše OK. pro člověka mého typu, tzn. nulové zkušenosti s terénem a nulová chuť se rozplácnout po 15m letu vzduchem na silné krosce...
jako trochu mne zaráží že se nikdo neodváží napsat jakou to má reálnou spotřebu. Všichni používají výrazy jako extrémně nízká, neměřitelná, ale číslo žádný. Tak nevím proč to tak tutlají ( včetně výrobce ) a vzbuzuje to ve mně mírnou nedůvěru. U tohoto typu motorky pro ekonomický provoz by mne spotřeba určitě zajímala. ??? Když už jsem někde narazil na nějaký neoficiální číslo bylo to nad 4 litry na 100 , což by teda bylo dost smutný, protože okolo 4,5 jezdím na starý 600.
Číne predsa konkurovať treba.
Dedkovi na ryby stačí, dostane sa domov aj za dažďa, nie, jak na skútriku...
Ale zas všetko má svoje hranice.
(Okrem Európskej múmie, pravda... )
Tak dúfam, pedále už nepribudnú...
Mojí Klx 250 tím nahrazovat nebudu... stále žádný důstojný nástupce
perník92:A v čem se tenhle stroj liší třeba od tvé ikony NX250?I ten motor je jednodušší a podkoňovaný.
Tady na motorkářích je třeba 19 aktivních registrací KLR600 která se vyráběla v rozmezí 1982-1992.Můžeš si spočítat kolik mají nejstarší ročníky.A to byl v té době technicky progresivní stroj s dvouvačkovým vodníkem.Všechno je to o majitelích,zavedené značky nedělají klumprty.Maximálně se stane to co u tvé NX250 a po dvou letech to stáhnou z trhu...
Anti > ano. Dříve ty motorky byly skutečně dražší.
Jenže je otázka jestli tato Kawa bude jezdit i za 25-30 let
Anti: pisou, ze je to strikacka...
Takže pánové,ze zvědavosti jsem otevřel starý katalog...NX250 byla k mání za 7080 DM což bylo zhruba 127 440 tehdějších korun,XT 350 bylo krapet levnější a má psáno 6910 DM takže 124 380 Kč.
A teď si spočítejte kolik tehdejších platů by jste potřebovali a kolik budete potřebovat teď na tu KLX pokud se bude cenovka do 100 000.
Tahle motorka rozhodně není malorážka vystavující nejmodernější technologie.Je to prostě co nejjednodušeji dělaná motorka pro nenáročné uživatele.A v dnešní době EURO norem se divím že se s tím karbecem do toho vlezli...
Za svůj život jsem měl několik desítek motorek různých typů a objemů a daleko více jsem jich mohl vyzkoušet. Teď se mi do garáže po pětadvaceti letech vrátila XT 350 v excelentním stavu a když sleduji zde představené "veledílo"(jakožto i jemu podobná), tak je mi jasné, že tam ještě dlouho zůstane. Tohle nebude žádný prodejní trhák,to by to muselo stát 49 tis. Každopádně ideální do půjčovny na Kanárech.
Má 27 let stará Honda NX 250 má lepší parametry 19kW, 23 Nm, také 6 rychlostí a pohotovostní váhu 133 kg
Sorry, ale to už bych si za těch 100 klacku koupil např Suzu DR-Z400, která nabídne úplně jiný zážitek
Ja v tom vidim spis upgrade modelu klx 160 nez nejakou navaznost na 250ku...
Ještě jsem zapátral po specifikaci. Váha 133 kg pohotovostní - no nic moc na daný výkon :-/. Chtělo by to tak - 20 kg ideálně :).
No jen víc dualů na trhu, proč ne. Ale obávám se, že až vyleze cenovka, tak to možná bude smrtka. Technika ještě slabší jak CRF 250 L. Pořád čekám, kdy konečně vyleze něco nad CRF 250 L . Nějaký to tří kilo do 130 kg s poctivými 20 kW výkonu. Ne jak těch pseudo 18 kW u CRF, ze kterých 5 kW vezme Brusel a zbytek jde na kolo.
Super pravěká ludra..vemeš benzín za dvě kila a můžeš se odjebat na celej víkend do pr..le líbí se mi to
Je to samozřejmě primárně dělaný pro čínský a indický trh. Proto i těch 230 kubíků.
Je s podivem, že se ještě vůbec zabývají EU homologací vzhledem k velikostí trhů a mírou zdejší byrokratické prudy ..
Asi si to pořídím na chalupu na dojíždění do civilizace.
Pro mne osobně by pak bylo nejlepší to koupit úplně holý jako je ta předposlední fotka a dodělat si to raději sám .
Kdo tu brečíte nad tím, jak je to lowcost a obyčejný a jak to jde od desíti k pěti...
To zjevně má být obyčejná, levná motorka, pro nenáročné.
Pokud stál "minulý model", nazveme-li ho tak, 140, uvědomme si před kolika lety to bylo, takže dnes by to bylo daleko dražší. Jo a hodně taky patrně lidí zapomnělo, co se před pár lety stalo s cenou motocyklů, když začala ČNB zuřivě regulovat korunu směrem dolů...
Tahle zprava o tomhle vehiklu sem patri asi jako zprava na idnes, ze baba je jak Masaryk. Krom bazaru a clanku Cathcarta m.cz navstevuji uz mene a mene. Cim jsem starsi, tim asi blbejsi, tim to je...no zasluhu na tom ma i ta kawa a to mam jednu doma, nicmene urcite se najde lepsi tema, na tohle zridte sekci reklama a piste radsi neco zajimaveho
silný low cost provedení, archaická technika, plechová kyvka, vzducháč, klasik vidle, na druhou stranu zas maximální jednoduchost a mohla by bejt za zajímavý peníze Ale stejně se nemůžu zbavit dojmu, že kdyby to hodili do retro scrambler hávu, co teď frčí, lidi by jim utrhali ruce a ta archaická technika by s tim stylem pěkně korespondovala a dávalo by to celý smysl Takhle je to prostě veterán a na něj naroubovanej moderní plastovej novotvar, spíš to vypadá jako ty různý low cost verze endur pro brazilskej trh
Kdo chce dual-sport, má na výběr: buď 70 koní, nebo 20. Nic mezi.
Oproti KLX 300 je tohle shit a to mám Kawu rád
Od deseti k pěti ,
Nápad dobrý, ale kdyby to radši udělali ve 450, bylo by to ještě lepší. Akorát ta přední maska je fakt hnus
Jako proč ne...ale radši kdyby k nám do republiky dostali KLX 300 s SPZ...mám ji bez TP a za mě výkonově tak akorát.
Kam ten vývoj spěje? Před 20ti lety Kawasaki prodávala model KLX 250/300. Vážil pod 120 kg pohotovostní hmotnosti a výkon byl 24kw. A podvozek to mělo plně stavitelný se zdvihy 290 mm.
To mi neříkejte, že mi v garáži přistane další kawa?
Jednoduchý spolehlivý stroj na lesní turistiku Enduro vzducháč už má snad jen AJP a ten je více do těžšího terénu, na silniční přesuny to nemá sedlo. Za mě super a s dobrou cenovkou se bude i slušně prodávat. :)
koncept super snad to nezahrabe cena, jako u CRF-L, kde po počátečních 92tis během dvou let podražili na 125, aniž by se na moto něco podstatnýho změnilo.
Takže oprášili koncept KLR 250?Alespoň něco když už se vybodli na velké jednoválce...Za mě proč ne,pokud bude chtít někdo značkovou nenáročnou mašinku...
Vítám tyhle stroje. Trochu to hyzdí jen ta kapotka, jinak vše OK. pro člověka mého typu, tzn. nulové zkušenosti s terénem a nulová chuť se rozplácnout po 15m letu vzduchem na silné krosce...
TAkovej hnus, kdyby raději přivezli TR 250