journeyman_brezen




Kawasaki má patent na nové zavěšení předního kola

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
2val (1) napsal 30.01.2015 v 16:28

Nahodou na tom videu to vypada moc dobre,diky za vlozeni.A ten borec vypada,ze vi o cem mluvi a rikal,ze parada,snad dokonce nej na cem jel,brzdeni,stabilita...Takze pokrok panove nezastavite

SpikeMT (19) napsal 21.01.2015 v 07:22

BMW jde cestou netradičních zavěšení obou kol už dávno. Ona totiž vzadu není jednoramenná kyvka jako jednoramenná kyvka. Třeba BMW Paralever a jednostranné zavěšení Ducati - je něco úplně jiného. BMW má na kyvce další klouby a pomocná táhla, které zajišťují, aby se kolo ve svislém směru pohybovalo nikoliv po kružnici, ale téměř po přímce - tím se nemění rozvor podvozku. A na přední kolo zase bramboráci hrnou pákovou vidlici Telelever (teď už bohužel jenom na GS), což je kombinace teleskopů a pákového ramene. Anebo ještě lepší Duolever (britský vynálezce Norman Hossack), kterej se úplně obejde bez kluzných trubek a je konstrukčně jednodušší než řízení s rejdovým čepem (žádná táhla a další kurvítka, jen nůžkový kloub mezi řídítky, který přenáší povely od řídítek.

bulldogbiker (-3) napsal 18.01.2015 v 10:25

Seikos>
Už jsem tady
No to je super japonský vynález

Behysek (28) napsal 17.01.2015 v 16:48

Třeba se to chytí, ale myslím, že to nebude mít takový úspěch jako letmé uložení zadního kola, které přišlo jako zjednodušení a ještě to vypadá zatraceně sexy Bimota mi vždy přišla jako futur, totální nepřirozenost, ale je to celkem hezké v rámci technologické krásy :) Za mě určitě zelená do vývoje :) Kdo ví, třeba to nevyjde, ale odkryje to nové možnosti v jiných oblastech vývoje

Dekker.dave (15) napsal 16.01.2015 v 13:07+1

Proč se mění něco, co funguje dobře a je to konstrukčně jednoduchý, za něco neozkoušenýho a evidentně plnýho kurvítek?

CharlieV (93) napsal 16.01.2015 v 08:09

Mě spíš přijde zajímavý, že u M2 narozdíl od ostatních typů nemají přenos řízení mechanicky táhlama, ale hydraulicky - alespoň podle toho, co jsem odpozoroval. Navíc - jediné záběry na pravou stranu jsou u starší verze, kde píst i s upevněním byl pod kyvkou, ale na videu už nic takového není vidět, takže to někam uklidili.

seikos (975) napsal 15.01.2015 v 23:39

by mě zajímalo kde je buldogbiker. Nevidím žádné jeho výstřiky nadšení

Itall (10) napsal 15.01.2015 v 17:17

Tak soudruzi, trošku prrr. Já jsem to nezkoušel, ale je už dlouho známo, že kyvná vidlice vpředu může fungovat znatelně lépe, než vidle teleskopická. Nevyrábí se to běžně, neboť provedení je složité, drahé, asi těžké, co já vím. Ale určitě to není nesmysl, tedy minimálně snaha zkoumat jiná uložení předního kola, než je teleskopická vidlice. Ta je sice elegantní, má výhody, ale i nevýhody.

mardock (73) napsal 15.01.2015 v 16:32

IronDave: nepřekrucuj to a buď v klidu. Snad sem se tě tolik nedotkl.

IronDave (87) napsal 15.01.2015 v 15:13-1+1

mardock : Nevěděl jsem nic o Bimotě, tudíž ty usuzuješ, že nic nevím o motorkách. Mysli si co chceš, ale vysmívat se někomu, že něco neví, to je víc než ubohost.

gresini (4397) napsal 15.01.2015 v 12:19

Vincdrago-po shlédnutí tvého videa se mi to zdá o mnoho lepší než na té skice! Je to asi složitější na výrobu,ale dá se to-dík Kdysi jsem to už taky někde párkrát viděl,ale bylo mi to spíš k smíchu a nevěnoval jsem tomu žádnou pozornost.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 15.01.2015 v 01:26

12012: diky, myslel sem presne to GTS1000 ale zil sem v bludu ze to bylo od Kawy

maxx101 (23) napsal 15.01.2015 v 00:38

->maca02: to bude jak žížala, si můžeš vybrat ... kam dáš řídítka, tam to pojede a přesně jak napsal Steve-CZ: šet kvaltů dopředu a šest na druhou stranu (akorát už to nebude kawa, ale kawabagr )

maxx101 (23) napsal 15.01.2015 v 00:03

A taky trochu teorie velkého třesku, až se tam na nějaké díře něco poohne

Steve-CZ (259) napsal 14.01.2015 v 22:22

A bude to mít šest kvaltů dopředu a šest dozadu ?

mardock (73) napsal 14.01.2015 v 22:20

IronDave: vidím, že se v motorkách vyznáš

maca02 (-7) napsal 14.01.2015 v 21:10

Na tom barevným obrázku ta moto vypadá opravdu příšerně - kde to má předek a kde zadek?

sykyweb (6) napsal 14.01.2015 v 20:31+1

"Má patent", to vlastně znamená, že se v nějakém malém detailu snaží ostatním vývojářům a konstruktérům přivřít cestu, nikoli že to bude vyrábět a vůbec ne v sérii pro běžné konzumenty.

vincdrago (0) napsal 14.01.2015 v 18:17

12012 (21) napsal 14.01.2015 v 16:30+1

...neměla dříve něco podobného Yamaha na modelu GTS 1000?

seikos (975) napsal 14.01.2015 v 15:59-2

Kdyby radši Kawasaki vyjela s nějakým pořádným cendurem. Vymýšlí cipoviny, které se hodí tak pro malosériového výrobce, co si za to dokáže nechat pořádně zaplatit.
Ale aby ucpali díru ve svém portfoliu, to ne. A ta hrůza se jménem Versys to nezachrání.

A jinak ten chladič na místě předního světla, ten je fakt hodně vymrd@nej

Senik (5) napsal 14.01.2015 v 15:54

IronDave> U Bimoty nic nového

IronDave (87) napsal 14.01.2015 v 15:43

To mě pos*r, oni v tom mají motor z Ducárny

deep-sk (474) napsal 14.01.2015 v 14:55

nech uz to bude ako kolvek dokonalo prepracovane, naklady na vyrobu takehoto riesenia budu imho o tolko vyssie ako naklady na vyrobu klasickej teleskopickej vidlice ze sa to na bezne modely proste nedostane... dnes vsetci tlacia na znizovanie nakladov takze neviem preco by zrazu kawa zacala tlacit do motoriek prednu vidlicu v cene celeho zbytku motorky... mozno to daju na nejake maloseriove high-end modely ala H2, ale pre mass market sotva...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 14.01.2015 v 14:44-1

tak Kawasaki uz neco podobnyho prece mela kdysi davno taky, cili jestli to vymakali a bude to super, tak proc ne

gresini (4397) napsal 14.01.2015 v 14:40

Jistě je to zajímavý pokus o něco zvláštního,ale není to hezké a nevím jestli tohle může někdy ohrozit klasickou vidlici-za mě škaredá zbytečnost

Rebel83 (43) napsal 14.01.2015 v 14:33-3+4

Kdyby místo podobných cypin jako toto a H2 se pustili radši do kategorie enduro či SM kde se leta u zelených nic neděje

Pawka (79) napsal 14.01.2015 v 14:33

stydel bych se tohle monstrum patentovat

maxx101 (23) napsal 14.01.2015 v 14:27

Pořád se vymýšlí nějaké kraviny...Za chvíli (!) to dopadne tak jak s autama, bude to před nima samo brzdit, bude to hlídat značky a pruhy a nedejbůh ještě samo řídit A tupci z Bruselu to odkývou, protože jim někdo nakecá, že je to bezpečnější.

DOMINATOR (1260) napsal 14.01.2015 v 13:59

Na to celý svět čekal vyslim že se to v moto gp 2016 oběví

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist