journeyman_brezen




Kawasaki cross modely 2012

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
markus (17) napsal 21.05.2011 v 12:45

moc pěkné mašinky ale nějak nemůžu uvěřit tomu, že se ta vidle z 250 nebude kroutit

Dolph-cz (58) napsal 21.05.2011 v 09:43

každý rok obrovské změny a skok dopředu.
skoro se až divím,jak vůbec můžu jezdit na 5-6 let staré motorce..

muchus (6) napsal 21.05.2011 v 08:27

Ta drátová propojka s izolačkou se mi taky mooooc líbí. A dva vstřiky, které mají za úkol přiblížit se vlastnostmi karburátorové verzi jsou taky super. Systém, kdy jedna vidle péruje a druhá tlumí, nebo jedna tlumí nahoru a druhá dolu tu už je přes deset let (i na motokrose - WP). Sympatické je, že to Kawa hrne do série.

Itall (10) napsal 20.05.2011 v 22:55

sxs525: 100 bodov

sxs525 (138) napsal 20.05.2011 v 22:16

samá elektronika kontrola všeho možnýho za pár let nám možná budou ty mašiny utírat prrdele když se s tý rychlosti
poděláme pak tomu spadne windows a pudem na držku

Itall (10) napsal 20.05.2011 v 21:31

Frki: Jo, u silné mašiny je regulace výkonu určitě přínosem. Ale u mého Gasgasu EC250 to také je (pouze 2 polohy) a tam to znamená pouze: 1. poloha - jede celkem nic moc, 2. poloha - jede ještě méně. Takže nic nepřepínám.

BaRT_Czech (45) napsal 20.05.2011 v 21:24

super

Vespa (0) napsal 20.05.2011 v 19:06

hodně vypimpený mašiny :)

Frki (0) napsal 20.05.2011 v 13:47

Itall> Ty vidle si lidi po všech stránkách pochvalují (moto-x, mountain downhill biking apod.) z lidí co znám. I když sám tomu moc nevěřím, ale holt zkušenosti druhých se zatím tváří optimisticky.

Mě se teda líbí ta ptakovina s měněním map, jen mi to nepřijde moc solidní, zagumičkovat (nebo zaizolepovat?) tam nějak zásuvku ke krku řízení...hlavně bych todle bral k sériové jednotce u silničáků teda

Itall (10) napsal 20.05.2011 v 13:43

Sem nepochopil, proč dávat vstřikování, a pak dvojité vstřikování, aby se to přiblížilo karburátorové verzi. Trochu na hlavu, ne? Vidle s odděleným pružením a tlumením se mi nezdají, ale třeba by mě to nadchlo funkčností, kdo ví. Jen aby to mělo také životnost, jako klasika. Pokud se týká snižování nádrže, už bylo dávno objeveno, že z hlediska polohy těžiště je nádrž lepší pod sedlem a už se to i vyrábí, takže Kawa moc nepokročila.

SuperSic58 (1296) napsal 20.05.2011 v 12:12

masakr

chicony46 (2) napsal 20.05.2011 v 09:57

Čumim.. obě objemové kubatůry jsou mi svými novými "vychytávkami" opravdu sympatické. Netroufnu si usuzovat, jestli je to dobré nebo ne, nejsem odborník, ale rozhodně to pro laika zní, jako že v Kawasaki ví, co dělají. Nezbývá, než si počkat na nějaký testík!

rrss (0) napsal 20.05.2011 v 09:34

Tím jistě myslíš nové polepy

PetrTM (6) napsal 20.05.2011 v 08:47

Pěkný,pěkný ...jen když si člověk vždycky přečte parametry a vylepšení každýho novýho modelu, musí nutně přijít k názoru, že ten loňskej, kterej tu před rokem tolik vychvalovali, stál vlastně úplně za prd, a proto to museli tak překopat...




TOPlist