Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zdá se, že se jedná asi o hnusnou fotomontáž. Ale přesto je vidět, že někdo uvažuje jako já (který Versyse vlastní). A sice, že Versys by si konečně zasloužil silnější motor. Něco kolem cca 800 ccm. Třeba jako BMW F800r. Nemuseli by Japončíci moc měnit kostru, jen zasadit silnější dvouvál. Více jak dva válce - to nemusejí nic vymýšlet a Z 1000 (1050) jim naprosto stačí na nakrknutí konkurence.
Black: CBF je taky docela solidní rozpočtovka s cenou kolem 220tis. Dnešní nadlitrový endura mají mezi sebou dost solidní konkurenci. A to hlavně kvalitativní. Versys 1000 by musel hodně konkurovat kvalitou, která ovšem něco stojí. Takže 220 stát určitě nebude
Myslím, že právě proto, že každej má dvouvál a kromě zmiňovaného 3válu od Triumphu Tiger není nic jiného v nabídce, by to mohlo zákazníky oslovit. Vždyť Honda CB1000F se prodává jak rohlíky, tak proč by nemohl uspět Versys 1000 se čtyřválcem? ???
Nikdo na tom nejel a už melete, že je to k ničemu.
Ac jsem 2valista, tak si myslim, ze tohle by urcite spousta lidi uvitalo...kdo je spis na 4valce a nebavi ho na tech nasich cestach vecne drncani, tak je to jedinna moznost, jelikoz krome Tigera ( 3valec ) uz snad nic jineho neni ?!
Zdá se, že se jedná asi o hnusnou fotomontáž. Ale přesto je vidět, že někdo uvažuje jako já (který Versyse vlastní). A sice, že Versys by si konečně zasloužil silnější motor. Něco kolem cca 800 ccm. Třeba jako BMW F800r. Nemuseli by Japončíci moc měnit kostru, jen zasadit silnější dvouvál. Více jak dva válce - to nemusejí nic vymýšlet a Z 1000 (1050) jim naprosto stačí na nakrknutí konkurence.
je to skaredy jako pytel na zmije
Black: CBF je taky docela solidní rozpočtovka s cenou kolem 220tis. Dnešní nadlitrový endura mají mezi sebou dost solidní konkurenci. A to hlavně kvalitativní. Versys 1000 by musel hodně konkurovat kvalitou, která ovšem něco stojí. Takže 220 stát určitě nebude
design
čtyřválec - proč ne
Myslím, že právě proto, že každej má dvouvál a kromě zmiňovaného 3válu od Triumphu Tiger není nic jiného v nabídce, by to mohlo zákazníky oslovit. Vždyť Honda CB1000F se prodává jak rohlíky, tak proč by nemohl uspět Versys 1000 se čtyřválcem? ???
Nikdo na tom nejel a už melete, že je to k ničemu.
Jako že druhej PER-Versys?
další úplně zbytěčná motorka
Čtyřválec?
Už bylo na čase
Velkej Versys by nemusel být špatnej, ale čtyři válce by se mi v tom nelíbily.. 2 válce jsou 2 válce..
Že by snad konečně cenduro se čtyřválem?
podle me to je kachna a bude v tom novy motor pro ZZR1400 2013 s kompresorem
duvenblejt
A proč ne stejně se s tím jezdí jen po silnici
Dávat do silnějšího Versyse čtyřválec mě příjde jako kachna. Oproti konkurenci jako V-Strom, Varadero, Adventure atd by byli za exoty
4-val by mohl byt i zajimavy... ale kdo tam proboha dela ten design??
Motor do centura patří prostě 2V max. 3V, ale tohle je šílenost :o)
Mě by tím teda neoslovili :-/
radši nenapíšu nic, zrovna mi vypršel ban a dostat ho hned znova se mi nechce
Ac jsem 2valista, tak si myslim, ze tohle by urcite spousta lidi uvitalo...kdo je spis na 4valce a nebavi ho na tech nasich cestach vecne drncani, tak je to jedinna moznost, jelikoz krome Tigera ( 3valec ) uz snad nic jineho neni ?!
Pokud chtějí vypustit litrového Versyse,tak by to měl být dvouvál.Doufám že tohle je dezinformace...
Cenduro a řadový 4vál? Snad je to (š)fejk...
taková motorka tady opravdu nechybí kde je něco lehčího do terénu a nemá to intervali po hodinách ?
Skoda, ze motorka je o nicem...pokud tedy udelaji co pisou