Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dobře děláš, Behyseku , ale ta "devítka Ninja" byla
správnej, poctivej ingot pro chlapy, co ji dokázali vodit
a udržet na asfaltu ... A bylo tenkrát takovejch baj-
ků víc ! A to´su prosím Dvoutakťák
To Sleeper: Hned ráno se mrknu. Jsem léta přesvědčenej,že při jednom parkování je jasně vidět na bočním kastlíku 750. Sám jsem měl GPZ 550.Je nezapomenutelná
Taky se přidávám a sice měl jsem jako úplně první GPX 750 R na které jsem se naučil jezdit.No a druhá japonská motorka v mém životě byla ZZR 1100 r.v. 1997 a byl to můj splněný sen od učňovských let.Spokojenost a těch zážitků co jsem na ni měl na ZZR.Nikdy na tu mašinu nezapomenu.
Když Kawa, tak jasná ikona ZXR750 !!! A když, tak v jednomístné racing verzi "R" - K,M. Ty 2 kulatý světla a hadice, to bylo něco tak úžasného, že vše další se tomu už jen těžko vyrovnává. Málokdo ví, že na ZXR jezdil i Carl Fogarty v Endurance championshipu, který pochopitelně s Kawou vyhrál. ZXR byl světově nejúspěšnější závoďák své doby. Ducati 851 a 888 byly silnými soupeřky v SBK, ale jinak všude po světě ZXR ukazovala ostatním značkám své záda, ať už to byly RC30,OW01,GSX-RR, Ducati, pravda než přišla 916. Právě ZXR drží ještě stále rekord v šampionátu AMA, kde v roce 91 vyhrála s Russelem všechny závody během sezóny. ZXR a 916 jsou pro mě ikony 90´let.
Suzuki má GSX, Honda má CBR, Yamaha YZF, jen Kawasaki mají něco tak krásně úderného už ve jménu, jako je Ninja Vždycky to pro mě byl jedinečný a významný kus železa, tak ať tady dalších 30 let je, i když mě to táhne k Sůze víc
GPZ 500S v Americe pokřtily také přídomkem Ninja a to poprávu, za svého času to byl nejvýkonější půlitr a velký držák, který snesl hodně moc. Jinak jsem též vlastník ZX-9R 2001, opravdu to je super práce designerů, Ninja = spolehlivé výkonné a trvanlivé stroje.
Ninjaaaaaa Kdyz sem kupoval svoji prvni Ninju, ZX9R 98, v roce 2005, tak me presvedcil kamos, zarytej Hondysta, kterej prohlasil 'co jelo vzdycky nejlip, tak to byla poladena Kawa', a od roku 2005 sem spokojenej zastance Kawy, ac do ty doby sem byl zarytej Suuuuzuuuukiiiii
tazitaz: byla tam 900! nekde byl dokonce paradni clanek o detailu jake mela ve filmu na sobe samolepky a co znamenaly..US navy atd atd...a ze ve filmu meli k dispozici tusim dva kousky...
Jinak paradni clanek, precetl jsem jednim dechem a klidne by mohl byt jednou tak delsi
NINJA pro mne byla vzdy symbolem sily a rychlosti...i kdyz jizda po silnici neni zrovna mym stylem - muzu rict ze jsem pomerne hrdym majitelem prehistoricke zzr600 93. A kdyz porovnavam parametry podobnych aut dnes a a pred 21lety je to nesrovnatelne, ale vykony dnesnich 600 o proti starym ninjam nejsou az tak markantni a je skoro zazrak ze tak vykonne stroje jezdi casto jeste i dodnes.
Sinfected přesně tenhle web jsem mel na mysli
TENTO motocykl si takovou informační"nálož" bezezbytku
zaslouží A dodávám - má to někdo štěstí, jezdit na
bajku starším, než je on ...
//mikandersen.dk/Motorcykel%20engelsk.htm
tady je i příběh o tom, proč GPz 900R v Top Gunu vypadá, jak vypadá (750 bez potisků)
Dobře děláš, Behyseku , ale ta "devítka Ninja" byla
správnej, poctivej ingot pro chlapy, co ji dokázali vodit
a udržet na asfaltu ... A bylo tenkrát takovejch baj-
ků víc ! A to´su prosím Dvoutakťák
Jinak husty video, jak se tam vyklanej na koleno a motorka neni vubec naklonena. Tak vidite, ze je to normalni, jen je to trochu 'old school'.
je to i na Wikipedii: //en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_GPZ900R
"The GPZ900R was featured in the movie Top Gun,[15] becoming a cultural icon."
Tazitas: Není to jasný důkaz, ale těžko by dělali jiný model než byl ve filmu. Takže GPZ900R.
//www.scalemodelnews.com/2010/06/top-gun-movie-revisited-kawasaki-ninja.html
To Sleeper: Hned ráno se mrknu. Jsem léta přesvědčenej,že při jednom parkování je jasně vidět na bočním kastlíku 750. Sám jsem měl GPZ 550.Je nezapomenutelná
Taky se přidávám a sice měl jsem jako úplně první GPX 750 R na které jsem se naučil jezdit.No a druhá japonská motorka v mém životě byla ZZR 1100 r.v. 1997 a byl to můj splněný sen od učňovských let.Spokojenost a těch zážitků co jsem na ni měl na ZZR.Nikdy na tu mašinu nezapomenu.
mám Kawasaki GPZ 1100 a spokojenost!!! krása, funkčnost...prostě paráda...co dodat!!
Když Kawa, tak jasná ikona ZXR750 !!! A když, tak v jednomístné racing verzi "R" - K,M. Ty 2 kulatý světla a hadice, to bylo něco tak úžasného, že vše další se tomu už jen těžko vyrovnává. Málokdo ví, že na ZXR jezdil i Carl Fogarty v Endurance championshipu, který pochopitelně s Kawou vyhrál. ZXR byl světově nejúspěšnější závoďák své doby. Ducati 851 a 888 byly silnými soupeřky v SBK, ale jinak všude po světě ZXR ukazovala ostatním značkám své záda, ať už to byly RC30,OW01,GSX-RR, Ducati, pravda než přišla 916. Právě ZXR drží ještě stále rekord v šampionátu AMA, kde v roce 91 vyhrála s Russelem všechny závody během sezóny. ZXR a 916 jsou pro mě ikony 90´let.
hodně prodejů do dalších 30let
Suzuki má GSX, Honda má CBR, Yamaha YZF, jen Kawasaki mají něco tak krásně úderného už ve jménu, jako je Ninja Vždycky to pro mě byl jedinečný a významný kus železa, tak ať tady dalších 30 let je, i když mě to táhne k Sůze víc
GPZ 500S v Americe pokřtily také přídomkem Ninja a to poprávu, za svého času to byl nejvýkonější půlitr a velký držák, který snesl hodně moc. Jinak jsem též vlastník ZX-9R 2001, opravdu to je super práce designerů, Ninja = spolehlivé výkonné a trvanlivé stroje.
Ale ZX7R meli zminit, o tom zadna, to je nejkrasnejsi motorka vsech dob!!!
Ninjaaaaaa Kdyz sem kupoval svoji prvni Ninju, ZX9R 98, v roce 2005, tak me presvedcil kamos, zarytej Hondysta, kterej prohlasil 'co jelo vzdycky nejlip, tak to byla poladena Kawa', a od roku 2005 sem spokojenej zastance Kawy, ac do ty doby sem byl zarytej Suuuuzuuuukiiiii
tazitaz: byla tam 900! nekde byl dokonce paradni clanek o detailu jake mela ve filmu na sobe samolepky a co znamenaly..US navy atd atd...a ze ve filmu meli k dispozici tusim dva kousky...
Jinak paradni clanek, precetl jsem jednim dechem a klidne by mohl byt jednou tak delsi
Sleeper> Přesně tak:) Jezdila tam GPz900R v barvách 750R.
a to mě se nejvíc líbí první dvouoká ZX9, myslím rok 2000. Ta zrovna nebyla nejostřejší kosou v kůlně, ale je prostě hezká
psát o Ninji a vynechat ZX7R je totální demence...
peknej clanek
Tazitaz> v Top Gunu jezdila GPZ 900R.
NINJA pro mne byla vzdy symbolem sily a rychlosti...i kdyz jizda po silnici neni zrovna mym stylem - muzu rict ze jsem pomerne hrdym majitelem prehistoricke zzr600 93. A kdyz porovnavam parametry podobnych aut dnes a a pred 21lety je to nesrovnatelne, ale vykony dnesnich 600 o proti starym ninjam nejsou az tak markantni a je skoro zazrak ze tak vykonne stroje jezdi casto jeste i dodnes.
moc hezký, ty stary GPZ jsou stejně ale nádherny stroje stejně jako ta prvni zx10r, nadhera.
nyndža z roku 1983 je stejně blbý jako např. katana od konkurence, proto mám Z 1000 r.v.1981 zo šialený Mad Max
Tazitas: Tak to jsi vedle
i moje srdcovka !
Tom Cruise v Top Gunu jezdil na GPZ 750
Není to zase bubrákova práce, jen pod jiným jménem?
Nindžááááááá... ňak!
VELKÁ ŠKODA,ŽE UŽ TAK DLOUHO NENÍ KAWASAKI V MOTO GP,SNAD SE TO POVEDE,VRÁTÍ SE A BUDOU DOBŘÍ