globalmoto_duben_nolan




Oficiálně: Jawa představuje nové modely 350 OHC a 660 Vintage

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
12345678901 (0) napsal 05.08.2017 v 14:05

12345678901 (0) napsal 05.08.2017 v 13:52

Já jsem si koupil 350 OHC už ji mam v obchodě v Č.B: Příští týden si ji jdu vyzvednout. Abych řekl pravdu koupil jsem si ji pouze pro to, že jsem někdy před 40 lety jel asi jednou na motorce a jinak ne. Nemam velkou zkušenost na motorce a Jawa bude pouze zkušební abych se otrkal. Protože mam objednaného Harley Devisen 1 750 cm s váhou 360 kg. a to je úplně jiná třída za jiné peníze, který mi má přijít ke konci srpna, tak bych ho nechtěl hned někde nabourat a na něčem se napřed naučit pořádně jezdit. Řekl bych, že Jawa i když je nová je velice zastaralá a do dnešní doby pro mladé lidi se nehodí. Jawu si asi koupí postarší lidé co mají nostalgii na dřívější dobu kdy Jawa patřila ke světové špičce jako jsem já. Myslím si, že Jawa s tímto přístupem má na západ od nás odzvoněno. Je možné, že do Indie a podobných států něco prodá, ale jinak je mi líto těch lidí co ji vyrábí protože se nemají čím chlubit.
Jawa aby se dneska prosadila musela by nabrat do vývoje mladé dizajnéry, konstruktéry co vycházejí školu, ale musela by si vybrat ty nejlepší a potom by něčeho dosáhla. Jinak bude Jawy konec

elvis78 (133) napsal 18.05.2017 v 08:29

včera mi několikrát kolem baráku projela tahle jawka s testovací spz nebo co to bylo. zelený písmo a začínající na F.

9B0017 (15) napsal 18.04.2017 v 07:09

kdyz uz jednobuch, tak aspon original yamahu sr400 a ne jeji cinskou kopii shineray prdelanou na jawu




GS19 (0) napsal 22.03.2017 v 11:16

Ta vychvalovaná argentinská Jawa Ruta není nic, než přelepená Yuki SPT 350

rocker78 (13) napsal 21.03.2017 v 17:03+1

Jenom by me zajimalo, kdy cesky motorkar prestane vzpominat na JAWU, ktera byla po celem svete za dob pana Janecka a tovarny Wanderer. Ted tu totiz mame Jawu , ktera patri panu Charouzovi, resp jedne z jeho spolecnosti, ktera ma v JAWA majoritni podil. Jinymi slovy , znacka Jawa je dnes pouze :
1/ firma ktera sosa evropsky dotace na vyvoj motorky, aby potom mohla "neco " vyvinout za pakatel a zbytek dotace odtece a kajmany
2/ firma ktera nevyrabi seriove motorky , ale neprodejne prototypy, aby si zase mohli zazadat o dalsi dotaci.
3/ firma ktera ma pripravenej litrovej bajk s vlastnim motorem , kterej asi nikdy nevyleze. (viz predchozi bod)
4/ firma ktera nevyrábí ani novou 350ku ani novou 660ku retro, protoze tyhle motorky dava dohromady jeden sikovnej entuziasta z fimy M**es motoservis (jen abych nedelal reklamu, ale zasveceni tuší ).

Jinymi slovy, pokud to driv byla JAWA, jako Janecek Wanderer, tak ted se koukame na motorku znacky "MaShiJa" jako Mates Shineray Jawa. Sikovnej chlap se spojil s velikym molochem a číňany, aby aspon neco z odkazu Janecka zustalu u nas v Cechach. Jawa jako takovy skoncila s p Charousem ;) Kapacita tovarny je 10000motorek rocne a co vim , tato je vyuzita na 20% a to je dlouhodoby trend. Pokud by s tim nekdo chtel neco udelat, tak neuspeje, protoze hlavni je cerpani dotace a ne vyvoj Ceske moto.

Zapomente na Jawa, ta puvodni se nevrati a zadna nova stejne neprijde . Podporujte M**es moto a kouknete na jiny cesky vyrobce motorek, s ceskou konstrukci, s ceskym motorem a za rozumnej peniz.

tesim se na dalsi kachny od JAWA promoteru a nazor zmenim , jen pokud JAWA predstavi fakt poradnou motorku. Poradnou a ne jako 600 pred par lety, za kterou dostali cenu za design , ale ve skutecnosti to bylo hnusy jak psi porno ;)

sorry chlapci JAWA dela jen 660 sportarda a lifruje 2takty do brazilie a jinech destinaci , modely jako JAWA Ruta apod. Nektery jsou i zajimavy kousky to jo, ale to co je k videni tady na strankach je proste jen prestavba, ktera je nakonec hezci , nez to co dela JAWA v soucasne produkci.

Held (0) napsal 17.03.2017 v 00:14

Za mě k Vintage, je asi celkem jedno jak úplně vypadá a co kdo pod...ale otázka je spíše postavená, zdali se na každého, kdo ji chce dostane, neboť jich nikdy nebude více než 60 kousků a kdo umí jen malinko použít selský rozum a vidí svůj spořící účet u banky ( a má volné kačeny), dá si dohromady jedna a jedna a výsledek se dostaví. Jawa Bizon taky nepatřila k favoritům, bylo to velmi ošklivé kačátko a ejhle, když se vyloupne na srazu mezi samými péráky a ostatní tuctovkou je z něho král . Jasné je, že motky okolo 200 jsou mnohdy hezčí, kvalitnější a vybavenější ale co mi s tím. Jawě přeji jen to nejlepší. Z

boristajgr (0) napsal 10.03.2017 v 21:19

Předpokládám, že kdo koupí, neprohloupí. Z jednoho prostého důvodu - vyrobí a prodá se jich tak málo, že se v budoucnu stanou předmětem sběratelského zájmu ala např. poválečná pětikule nebo kalif ( ty přece seženete "za pár babek" není liž pravda). Takže sháňka po obou bude ať už z důvodu ukázky umu zlatých českých ručiček nebo jako odstrašující příklad pro příští generace.

9B0017 (15) napsal 10.03.2017 v 07:04-1+1

Vazena Jawo, tahle Benelli BN 302 je asi taky vyrobena v Cine, ma ale dva valce, vidlici upside-down, dva predni kotouce, plne seriditelny predni i zadni tlumic, ABS Bosch, pancerove hadicky, pneu Pirelli Angel, vstrikovani Delphi,... da se poridit za 109 900,-KC, coz neni jiste tak uzasne jako Vasich 99 930,-KC za jawu 350 ohc (se startovaci pakou za 100 430,-KC). Krom toho, ze nehraje na retro vlnu, je to motorka uplne nekde jinde...ze Vam to neni blby, delat porad z lidi voly.




KALUP (32) napsal 06.03.2017 v 20:34+1

jeden muj kolega měl 650Style-katastrofaální stroj,měnil na ní dráty v kolech,zapalování,celou elektroinstalaci. A nepoučil se .Koupil novou 660Adenium vintage,V současné době řeší kdo mu opraví elektriku, JAWA -HNAČKA

Edemsi (20) napsal 06.03.2017 v 17:28

Dobrý tah od dovozce ,pokud by to prodávali s origo čínským názvem ta si o to nikdo neopře ani kolo,
ale jak tam dají nápis JAWA , tak je někdo ochoten uvažovat že za to vyhodí 100 litrů.
Co budete mít retro?_,ani náhodou prostě jen čínský krám.

mira592 (35) napsal 02.03.2017 v 09:04+1

Sorry pánové, ale v jawě 400 (350) OHC fakt jawu nespatřuji a nevidím. Jde o Shineray 400 s českým nápisem. Jawa tady nic svého nevymyslela. Sám vzít někoho motorku a napsat na to svoje jméno nebo značku, pocit bych z toho dobrý tedy neměl. Můj názor. Nemůžu zde jawu pochválit, byť motorku samotnou nehaním. Ale není za co chválit, že dobře nakoupila cizí moto . . . . Ale už to tu bylo zmíněno.

Dněprák (16) napsal 02.03.2017 v 08:07

Pavel_S - V tom případě jsem na výkon 35 kW zatím nikde v údajích nanarazil.

Elzon (47) napsal 01.03.2017 v 22:30

ať je to jak chce, obě moto vypadají dobře.

Pavel_S (18) napsal 01.03.2017 v 22:13+1

Tak Pavel Suchý svou výpravou zase dokázal, že Jawa je hotový nezmar. Bohužel díky své jednoduchosti se její spolehlivost odráží na přístupu majitele, jak dokazuje Pavel. Na spolehlivost těchto strojů nadává jenom český patlal - zanedbaná údržba, zanedbaný servis.

//www.motorkari...y-k-bedne-36105.html

Pavel_S (18) napsal 01.03.2017 v 22:13

Dněprák: Je to mýlka, 660 je homologovaná i jako 35kW.

chfox (7) napsal 01.03.2017 v 20:47

raději nic, zapomněl jsem, že tohle není diskuze...ale proboha "kawa75" víte co se skrývá za slovy "cafe racer" ???!!!

Dněprák (16) napsal 01.03.2017 v 12:25

Zapomněl jsem do předchozího příspěvku napsat, že Jawa 660 se v autoškole jako výcvikový motocykl nemůže použít, protože výkon 36 kW přesahuje maximum 35 kW pro A2 a na skupinu A je potřeba výkon min. 50 kW což zase nemá.

Dněprák (16) napsal 01.03.2017 v 12:13

Vzhledem k tomu, že se nová Jawa vešla ( ale jen tak, tak) svými technickými parametry do výcvikových vozidel sk. A2, bude ji možné používat i v autoškolách jako výcvikový motocykl.
Nevím, jak se bude líbit žákům a učitelům v autoškolách, ale možná s příhlédnutím k ceně se ujme.

mira592 (35) napsal 28.02.2017 v 17:45

v testu si všimněte nádrže z obou stran jiná varianta. To se vidí jen u nás. Šílenství. Zase stary zbytek, co bylo nutné někde udat. Za mě palec dolů k tomuto provedení.

Intr (13) napsal 28.02.2017 v 15:36

Docela dobrý... ...fakt.

HarryVentil (5) napsal 27.02.2017 v 21:44+4

Pro zajímavost první test nové třistapadesátky, kde je hodnocena vysoce kladně:

//jednoustopou.cz/specialitky/jawa-350-ohc-prvni-jizdni-dojmy/

honza.tar (15) napsal 25.02.2017 v 16:43-1+1

V minulosti byla Jawa orientována na export. .Hodně bude záležet kolik bude kupujících mimo ČR To rozhodne o úspěchu obou modelu. Držím palce
//www.jawatesty.cz/

mira592 (35) napsal 25.02.2017 v 15:52-1

Věcně,kolik se dá vydělat na m. dovez. z číny doplněné o nádrž a kastlík a blatník, možná další drobnosti. Nic moc. neco z ceny jde za prodejci, to je jasné.To továrnu myslim nepostaví,nebo neumím dobře počítat. A kolik se prodá J 660 za 180k je nejistý. Cílová skupina bude,ale nebudu to desetitisíce zákazníků.

bulldogbiker (-3) napsal 25.02.2017 v 12:59+2

A ta černá 4stovka v černé za 99 tis je pěkná, jako pátá a jedna ČESKÁ moto do garáže dost dobrý

bulldogbiker (-3) napsal 25.02.2017 v 12:51+1

jo tak není to špatné, držím palce aby se to prodávalo

srsen600 (20) napsal 25.02.2017 v 09:56+2

Tomuhle říkám já představení , a rozhodně čínský motor nevadí ,ale kurva DESIGN a něco NEW-nového!


Jawa je pohřběná! Fantic alespoň přemyšlí a tvoří...

petr202 (8) napsal 25.02.2017 v 08:24+3

Nechte jawu v klidu zemřít.Legenda mládí si to zaslouží!

VIZI (1419) napsal 24.02.2017 v 22:14

mira592:: přesně Jawa 650 style, podle mě nejhezčí Jawa po 89

Milan1963 (272) napsal 24.02.2017 v 22:08

Mám 660 Adenium. Vintage ? Za mně . Škoda, že stejný předek ( reflektor ) Adenium nemá. Moc se mi líbí !

Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 11
Následující



TOPlist