yamaha_demo_tour




Jawa přidá třetí model do rodiny 350 OHC. Bude to Scrambler

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mira592 (35) napsal 20.05.2019 v 12:19

Když se podíváte na scrambler Shineray 400, tak se jawa nepovedla. Design odpovídá východní Evropě. je to horší jak předloha. Nádrž 60 let stará. To má být jako dobré.

1scooter (6) napsal 18.03.2019 v 21:55

Bomba, počkám si na choppera!

maraton (180) napsal 17.03.2019 v 15:58

hany26: na svou dobu byla 640tka pěkná motorka, mě osobně se ale tenhle Scrambler líbí víc. Ještě hezčí by ale byl v tradiční jawácké tmavě červené s chromovanými boky nádrže.

hany26 (2) napsal 15.03.2019 v 22:52+1

jediné co chybí je 350/640 ohc. jsem asi jediný kdo by to bral. tajně jsem doufal že to bude tento převlek. a to pouze v dobrém.

Intr (13) napsal 14.03.2019 v 21:07

Franky< Ano, je to tak, jak jsi napsal. Hluboká a hořká pravda.

mira592 (35) napsal 14.03.2019 v 17:14

šedá verze s oranžovým je naprostá linie souladu všeho vč. blikačů a z. světla a ještě ladně suprově zakamuflovaly hnusný kolena. V Týnci neladí nic, je to křiklavé bez ladu a skladu a designer neměl svůj den, neboli patlamo, matlamo, paprťala, žbluch a ještě to hrozné číslo 350, které nikoho nezaujme, vyjma snad komunity, které se zastavilo myšlení v minulém století. Napsat SC 399 a hned je to zajimavější.
Orig. verze ANO, verze ČR v žádném případě. Uvědomme si, o čem je dnes evropský a světový design.

Franky (155) napsal 12.03.2019 v 22:29+1

Portfoliem každé firmy je historie = odkaz, co firma dokázala a na co může navázat.
Parta ztracených privatizátorů od bobří řeky nedokázala navázat na nic, co se v minulosti podařilo. Prostě jim vlezlo do palice "laciné" získání podniku, bez reálné vize jak pokračovat kapitalismem. Takže došlo na pokračování "půl-socialismu" = neprosperující dotovat / ale se změnou na "nevyrábět" (takové to "zamazaná" ruka "zamazanou" ruku neumyje).
Předáním jednoho z log značky do Argentiny, byl prvotní signál nulové koncepce (trhy JA v podstatě obětovány). Předání hlavního loga Indlm (obětování Asie) je nepochybně definitivum.
Mahindra dobře odhadla hodnotu odkazu historie a hlavně potenciál pro budoucnost!
Tomuhle se říká promyšlená koncepce!

Trojobal modelu Shineray lze na trhu Evropy umístit v desítkách / možná ještě ta´k stovkách kusů.
Ale v Asii už nikoli / V Jižní Americe spíše také ne = což jsme vyčerpali většinu potenciálu Jawího světa. Před námi se odvíjí poslední kapitola - krátkodobé zdánlivé zlepšení stavu před ………

MartinXL650V (172) napsal 12.03.2019 v 21:03+2

Osobně se mi nový model docela líbí. Není to Jawa a žádná nádrž s nápisem z toho českou motorku neudělá. To ale nakonec nemusí vadit. Spousta lidí žádnou nostalgií netrpí. Má to techniku na úrovni 80tých let minulého století ale má to i relativně přijatelnou cenovku. Mohla by to klidně být nenáročná spolehlivá motorka pro radost. Nikdo nikde ale nenapíše, jak to bude s dealerskou a servisní sítí nebo jak si stojí značka v jiných EU zemích. Rád bych se o tom někdy v článcích o okrajových a možná nadějných značkách (SWM, AJP, atd...) dočetl. Poprodejní servis je totiž věc, která nakonec dělá značce úspěch a kde má velkou šanci třeba právě Jawa. Plánuje Jawa něco takového jako postavit dealerskou a servisní síť ? Je totiž evidentní, že pro číňany končí všechno zabalením do bedny a naložením na loď. Image značky se buduje dlouho a nikdo přece nemůže čekat, že se bude prodávat motorka, kde není jasné, kdo a jak zajistí poprodejní servis.

Signum68 (35) napsal 12.03.2019 v 20:26

Viva India

nevo7 (94) napsal 12.03.2019 v 17:34

Na Slovensku ich máme radi, preto prídu niečo ukázať na výstavu .

Mamola : Dobrý nápad, raz som sa tam zastavil zvonku cestou do západných krajín.

Mamola29 (1052) napsal 12.03.2019 v 12:37+7

Kluci redaktoři,
nebudu se vyjadřovat k dalšímu "novému" modelu "Jawy", ale nešlo by příště udělat ( když už jste tam byli) rovnou reportáž z tý týnecký fabriky?? Strašně by mě zajímalo, co se tam vlastně děje ? Kdo tam dělá, co tam dělá, na čem pracujou ( jestli vůbec..), z čeho žijou, vize, budoucnost... Nebo tam pracují na nějakém tajném státním projektu a nemají zájem o publicitu ??? Dychtivých "Jawistů" je myslím u nás stále dost... Dík

mirapulec (5) napsal 11.03.2019 v 16:22

350 OHC se mi i líbí,ale toto? Originál Shineray je daleko hezčí,jen to v Týnci dojebaly(nádrž,kastlíky).A to nepíšu o barevné kombinaci-je to jen takový nástřel.

sekáčmagor (128) napsal 11.03.2019 v 15:56

https://www.garaz.cz/clanek/treti-model-jawy-z-rady-350-ohc-je-stylovy-scrambler-21001324?dop-ab-variant=1&seq-no=1&source=hp

Tady to taky pěkně napsali,máme se na co těšit.

CZJawa (9) napsal 11.03.2019 v 15:38

Když pominu, že se jedná o Čínu, proč ta nádrž vypadá jako by ji někdo natřel stříbrnou barvou která mu zbyla a ještě ani neumí obtáhnou logo...? Když jsou zrcátka, budíky, světlo i koncovky výfuků v chromu? Jak bylo napsáno, z těch tří asi nej, ale Ind vypadá podstatně lépe

BorisMira (8) napsal 11.03.2019 v 14:41+2

Mě se to líbí.Možná bych si vyhrál s vedením výfuku bokem nahoru po jedné straně.Nevím jestli by se to dalo udělat kvůli výkonu motoru a jeho nepoškození.Origoš bych si nechal na stk.Blatníky bych zkusil zpasovat z čz trial 475.Nádrž bych tam nechal.Blinkry větší a na ten bok, kde nebude výfuk bych dal takový hranatější kryt s průřezy jak měla mladší trialka.Joo je to i tak pěkná motorka.Možná než kupovat starší tak bych si tuhle koupil a ba vil bych se s ní v zimních večerech.

faux4 (34) napsal 11.03.2019 v 13:18

Me se to libi. Ta motorka pusobi uhlazene.. az na lakovani nadrze (finalni verze to ale jeste neni), oproti klasice ohc uz ty dily sedi. Zaklad je jasny.. a pokud z toho nebude nic upadavat pri jizde po polnacne, jako univerzal nenarocna motorka dobry. Special bych si predstavoval jinak.. retro design ale s novou technikou, aby to melo adekvatni sportovni jizdni vlasnosti.. Takze Scrambler je pro me z toho, co ted Jawa ma, prijatelny. Nevim ale, jestli bych chtel ted dat 110tis. za tuto Jawu a za 2 roky zjistil, ze prisel na trh novy Perak ;)

maraton (180) napsal 11.03.2019 v 10:48+3

Je znát, že našincům ta čtyři písmena na nádrži nebudou nikdy lhostejná. Nejvíc vadí, že teď zdobí čínské a indické výrobky. Přitom jde jen o zajímavé obohacení nabídky motorek. O nic víc. Překvapuje mě, kolik zapšklosti, ubohosti, zlosti a narcistní tuposti dokáže v komentářích vyvolat jeden článek. Jako puberťáci, co soutěžej, kdo z nich vyflusne hnusnější kemr.

GOODLUCK (2) napsal 11.03.2019 v 09:34

Honda přišla s modelem CB400 uz v roce 1975, těžko říct zda číňan koupil licenci, nebo to sprostě okopčil. No a teď to je nový objev Jawy Pokrok zkrátka nezastavíš.

LuckyLoser (89) napsal 11.03.2019 v 09:25

Tak jako upřímně. Kolik těch přelepených Číňanů prodali? A kolik prodají tohodle modelu? Vrátí se vůbec investice do zavedení "nového modelu" i když je to stále stejný základ?

9B0017 (15) napsal 11.03.2019 v 01:27+1

to je opravdu nechutny uz...at jdou s tim nazvem cinske motorky do pryc...kdyby raci homologovali a dovazeli ty poradne jawy z Indie od Mahindry...tahle cinska sracka se uz dela jako scrambler od zacatku asi 4 roky a ted jim tam dali napis jawa...ach jo, to je hnus, tohle nemelo NIKDY vzniknout

VIZI (1417) napsal 10.03.2019 v 22:06

To si může koupit jen magor za ty penize teda sekačmagor

CZ175_1967 (105) napsal 10.03.2019 v 21:12-1+1

Kdyz jsem ty fotky videl poprve, rikal jsem si: "Sakra, to vypada, jak natreny stribrenkou na kominovy trubky ke kamnum." A pak mi to doslo (pozde, ale prece). Jawa 350 OHC Scrambler neni masina pro zadny mejdla, je to stroj pro tvrdaky odhodlane celit nedostatkum vyroby a posmeskum okoli, ze se jedna o Cinu. Clovek, kterej si to koupi, musi bejt trochu sekac a trochu magor. Pokud by tou stribrenkou bylo natreny jeste svetlo a vejfuky, koupil by si to jedine clovek (lhostejno, jestli chlap nebo zenska), kterej ma koule jako Chuck Norris.

ajaxv (41) napsal 10.03.2019 v 19:48

Není to sice tak špatný, ale 110 litrů, není to trochu přenaný? Za 50 bych to i bral.

mira592 (35) napsal 10.03.2019 v 14:00

BSA vůbec nic nevíš o Yamaze, tak se do ní neser. SR je prodejním hitem světově, protože splňuje očekávání uživatelů. Je dobře ovladatelná, a dá se do města. Je taky celkem jednoduchá. Není problém mít natočeno 60.000. Není moc do terénu, k tomu je XT. Shineray vychází z osvědčené jednoduchosti Hondy CB400SS!
Nemyslím si, že by Yamaha byla špatná. Na německém trhu se chytla a Němci nejsou blbí. Spíš se mě
zdá, že se u nás všichni z toho, co má nápis Jawa=Týnec, posrali.

sekáčmagor (128) napsal 10.03.2019 v 13:42+1

Od stop spínače.Ty by napadlo i moji babku.

Slávek-TDM (129) napsal 10.03.2019 v 13:39

Desne by me zajimalo, na co je ta pruzina na kyvce na prave strane..

ghrohe (3) napsal 10.03.2019 v 11:40

za mne dobrý

GOODLUCK (2) napsal 10.03.2019 v 09:49+1

LAJWEC< na Bizonu jsem nejel, jen jsem slyšel, že př. vidlice se kroutila, ale hlavně se mi moc nelibil, ale to je věc vkusu. O prototypu pětistovky vim jen to, že motor byl boxer, na to si jeste pamatuju, snad to měl být Rotax. Ber to tak, že Jawy a Čízy byly v době mého mládí jediné dostupné motorky a my jsme si na nich náramně užívali. Chápu, že pro mnohé zn. Jawa vůbec nic neznamená, pro mně v současnosti také ne.

BSA (338) napsal 10.03.2019 v 09:17+2

před 70. lety tuhle motorku vyrábělo několik továren, např. B.S.A (gold star), v 70-tých letech se tohoto konceptu jednoduchého levného universálního jednobuchu chytla jamaha a udělala prodejní hit levné sračky SR500, po dalších 40-ti letech soudruzi v číně tuto sračku ještě vojebali na kost a vzniklo hovno shineray mash a v týnci to hovno rozmazali a nalinkovali na to dvě zlatý linky a přihodili si nějaký love navrch, protože tady se prodá fšecko

mira592 (35) napsal 10.03.2019 v 08:29+2

Jawo. To nemůže te myslet vážně. Takhle to vylepsim sam doma v dílně na koleni se šroubovák em a imbusem. Nemá to styl ani koncept. To hezký jste dali pryč. Delejte rohlíky a ne motorky.

Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující



TOPlist