Italské novinky před Milánem

MV Agusta F4, Moto Morini V12M01, Aprilia Dorsoduro Factory CR&S nebo Rieju RS3? Za pár dnů bude jasno. V pondělí vyrážíme na výstavu EICMA do Milána a už nyní na internet probleskly upoutávky nebo rovnou první fotky nových italských mašin, které se zde představí.

Italské novinky před Milánem
O výstavě jako takové už jsme psali v tomto článku, během posledních dnů se ale objevily další zprávy, o které se s vámi musíme podělit. Hlavním očekávaným hitem bude i nadále Ducati Multistrada 1200 (viz první upoutávka), své plány už ale naznačily i další slavné italské značky plus španělská Rieju. No a nakonec ještě můžu prozradit (vlastně nesmím, tak aspoň naznačím), že to rozhodně není všechno a že máme zprávy o nejméně jednom novém velkém motocyklu, který k datu výstavy předvede jedna z japonských značek. Samozřejmě nelze zapomenout také na toužebně očekávané modely od BMW, protože tato značka v posledních letech v Miláně vždy předvedla něco pořádného a letošek prý nebude výjimkou.

Aprilia

Kromě spekulací o nové Aprilii Tuono V4 se již objevila i jedna oficiální zpráva, ve které tiskový mluvčí oznámil předvedení nové verze Aprilia Dorsoduro Factory. Jelikož jsem na vlastní kůži měl možnost na prezentačním dnu v Kořenově porovnat rozdíly třeba mezi Aprilií Pegaso 650 v klasické verzi oproti verzi Factory, beru to jako hodně dobrou zprávu. Součástí vyšší verze by měly být špičkové komponenty odpružení a brzd doplněné o karbonovými díly kapotáže. Menší změny by měl prodělat také populární model Aprilia 750 Shiver, ale nic přesnějšího výrobce neprozradil.

Rieju RS3 125

Místo Rieju RS2 vyrazí v roce 2010 z bran továrny nový stopětadvacítkový sporťák navržený ve spolupráci s britskou firmou Xenophya Design, který se podle prvních snímků hodně inspiruje tváří současné R6. Po stránce konstrukce se můžeme těšit na celohliníkový rám osazený nejnovější verzí vodou chlazeného motoru Yamaha-Minarelli 125 ccm doplněný „závodním“ výfukem. Rieju také dostane obrácenou přední vidlici a dva brzdové kotouče dopředu. V úterý vám přineseme první snímky z výstavy.

MV Agusta F4 1000

MV Agusta zatím ukázala jen jeden snímek na navnadění. Podle prvních informací se továrna vrací k objemu 998 ccm, aby mohla soutěžit v závodech superbike/superstock. Oznámený maximální výkon je 186 koní při 12 900 ot/min, součástí agregátu by měla být také kontrola trakce. Podle snímku to vypadá, že Agusta zůstává věrná své typické čtveřici koncovek výfuku pod sedlem, ale budoucnost vidí místo kulatých trubek hranatě. Projeví se to i na pohledu zepředu? Podle následující strhující videoupoutávky to zatím vypadá, že design předku zůstal věrný tradici:

CR&S představuje nový Duu

Italský malosériový výrobce CR&S ukázal první podobu nového modelu Duu (familiérní italské označení pro dvojku) s vzduchem chlazeným dvouválcovým véčkovým motorem S&S o objemu 1916 ccm. Zbytek konstrukce je ryze italský a za předběžnou cenu 20 tis Eur rozhodně nepůjde o motorku pro masy.

Moto Morini V12M01

Menší upgrade na výstavě ukáže také model cestovní maxienduro Granpasso, hlavní novinkou slavné italské značky Moto Morini ale má být motardová verze tohoto stroje, známá zatím jen pod pracovním kódem V12M01. Maximotard by měl využívat stejnou vodou chlazenou pohonnou jednotku V-twin 1187 ccm jako Granpasso, ovšem s navýšeným výkonem z 118 na 127 koní. Na konkrétnější specifikace si opět musíme ještě týden počkat.

Odkazy na další nové modely:
Nové tourery Victory 2010
Novinky Harley-Davidson pro rok 2010
Nová Suzuki GSX1250FA a GSF1250 Bandit
Ducati Hypermotard 796
Aprilia RSV4 R pro rok 2010
Nová Agusta Brutale a další novinky
Nové modely Kawasaki 2010

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.71
Známkováno: 7x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist