yamaha_demo_tour




Intermot Kolín 2008

Kapitoly článku

BMW K1300S

Káčkové eSko vyráží do nové sezóny pořádně inovované. Aktualizace tvarů přinesla ostřejší výraz a mašina zase vypadá o něco lákavěji. Objem motoru se zvýšil z 1157 cm3 na 1293 cm3, což se projevilo navýšením krouťáku na 140 Nm při 8250 ot/min (130 Nm u K1200S), podobně narostl také maximální výkon na 175 koní při 9250 ot/min (167 u K1200S). K tomu výrobce slibuje ještě vylepšení již tak hodně bohaté křivky výkonu ve středních otáčkách a ještě nižší spotřebu! To vše při splnění stále přísnějších emisních norem zní až neuvěřitelně!
V podvozkové části se změnilo přední odpružení Duolever s úsporou celkové hmotnosti odpružení, změny doznala také celková geometrie. Další novinkou je nový systém ESA (Electronic Supension Adjustement) verze II, který dovoluje změnu hydrauliky odpružení, ale nově také možnost nastavení předpětí pružiny. To vše jednoduchým stiskem tlačítka na řídítkách za jízdy.

BMW S1000RR

O limitované edici, kterou musí BMW dát do výroby a následně do prodejen, aby se tento model mohl zúčastnit WSBK, jsme již psali zde.  Níže najdete malou fotogalerii sériového stroje, bližší informace přineseme, až se proukoušeme všemi presskity a fotografiemi z výstavy ;-)

Informace o redaktorovi

Filip Tichý - (Odebírat články autora)
Lukáš Růžička - (Odebírat články autora)
TZ - (Odebírat články autora)
Motorkáři.cz - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist