Intermot 2004

Přišel den D - je úterý čtyři hodiny ráno a vyrážíme na novinářský den výstavy Intermot. Dnes se ukáže, jaké novinky s podařilo výrobcům do poslední chvíle utajit a jaké fámy o nových modelech budou potvrzeny nebo vyvráceny. A byli jsme opravdu překvapeni - nové Pegaso Strada není nástupce Pegasa, na výstavě je nový naháč 650 od Jawy, Honda místo nového Transalpa představila nového velkého motarda atd. atd. atd.

Intermot 2004

Kapitoly článku

Mnichovský

Intermot

je pravděpodobně největší motocyklová výstava na světě - střídá se sice každý druhý rok s italským

Milánem

, ale Milánská výstava je přeci jen trošku menší a navíc pro našince podstatně dál, takže cesta do Mnichova se určitě vyplatí. Pro srovnání - Intermot je co do rozlohy kryté výstavní plochy i počtu vystavovatelů přibližně pětkrát větší než jarní pražská výstava Motocykl. A to nepočítám přidružené akce na okolních plochách! Intermot se dá jen stěží zvládnout za jeden den - pokud byste se chtěli alespoň zběžně zastavit u každého z přibližně 800 stánků a u každého strávili včetně přesunu v průměru pouhou minutu, potřebovali byste přes 13 hodin čistého času! A to se ještě venku konají různé předváděčky, ukázky umění kaskadérů, závody kterých se můžete sami zúčastnit... Co nás oproti minulým rokům trochu překvapilo, je razantní nástup asijských výrobců. Ti se sice zatím omezují na nízkoobjemové skútry a užitková endurka, ale tu a tam se už blýsknou i pětistovkou skůrem či vcelku vkusným choperem. Na výstavě tvořili minimálně čtvrtinu vystavovatelů. Další překvapení byl vysoký podíl různých terénních čtyřkolek a podobných vozítek - v každé hale jich minimálně dvacet potkáte. Rozhodně nezapomeňte navštívit české výrobce, kterých tu také není málo, a podívejte se na horkou novinku od Jawy.

Pokud vás unaví pohled na naleštěnou techniku, můžete se potěšit pohledem na houfy půvabných hostesek, které neúnavně pózují na vystavených modelech. Potěšení je o to větší, že se z velké části jedná o echt pravý český holky, takže až budete chtít připoutat pozornost pózující modelky, zkuste zavolat něco v češtině.

Několik praktických poznatků z prvního dne:
  • cesta do Mnichova se dá zvládnout za čtyři hodiny, počítejte ale s dopravní zácpou před Mnichovem, kterém se prostě nedá vyhnout. Pokud nejedete kamionem, neopouštějte levý pruh
  • trasa k výstavišti je už daleko před Mnichovem perfektně značená a mapu vůbec nebudete potřebovat - následujte značky ICM/Messe
  • parkování v areálu není problém, nebojte se zajet do vyšších pater garáží a sjet dolů výtahem
  • otevřeno je od středy do neděle od 9 do 18, lístek stojí

    12Eur

    , dvoudenní 19Eur
  • vzhledem k rozloze výstavy je dobrý nápad vyrazit na dva dny a přespat v

    Bikers-campu

    v areálu výstaviště, jinak skoro nemáte šanci projít okolo všech stánků a ještě navštívit nějaké doprovodné akce
  • na výstavu určitě vyražte na motorce, parkuje se přímo před bránou a samozřejmostí jsou velké šatny, kam si dáte všechny věci i motohadry. Pro helmu si pak zaskočíte, až si budete chtít vyzkoušet některou z testovacích motorek
  • oproti minulým rokům vám na hranicích stačí mávnout

    občankou

    místo pasu
  • v areálu výstaviště je dostatek stánků s občerstvením i teplými jídly v ceně okolo 7Eur
  • Rozsáhlou přílohu si můžete prohlédnout kliknutím vždy na výrobce motocyklu (v horním menu).

    POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

    Kapitoly článku

    Jak se Vám líbil tento článek?
    Průměr: 0.00
    Známkováno: 0x

    Vložení komentáře

    Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



    TOPlist