Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jinak z HD produkce jsem najezdil víc jen na Electře. A tam jsou ty vibrace na volnoběh vážně velký. Toho jestli se odpojuje jeden válec jsem si při těch vibracích vůbec nevšiml.
2 Honzis:
Díky z omluvu, jsem rád že to tu není jako na některých médiích, kde se redaktoři považují za polobohy.
Jinak z toho žes to nevěděl si nic nedělej. Člověk se učí celý život.
To že sis toho nevšiml je dáno tím, že u H-D je to jen pojistka proti přehřátí. U Indiána nejspíš nutnost.
Jawa 350 dvouválec měla odpojování válce už v roce 1948! Jen to bylo bohužel nijak neřízené a založení na náhodném mžikovém rozmyslu konkrétního motoru! :D
Designově se u touring modelů více posunuly více k HD, který má hezčí design než bachratej Indián. Ale povedlo se jim to, mně se líbí a začal jsem o něm uvažovat. Vypínání zadního válce má HD dávno, já ho mám na street glide z r. 2010. A pro český odborníky na všechno ,vůbec nepoznáte, že je odpojen nebo že se připojuje.
Se už těším na ty recenze, které nám budou tvrdit, že zadní válec se OPRAVDU, ale OPRAVDU rozjede, aniž by si toho onen mezikus mezi sedlem a řídítky vůbec povšimnul.
A určitě to bude přes nějakou "chytrou" řídící jednotku, anebo řidič bude muset pronést zaklínací formuli "obušku z pytle ven"!
Jsem neskutečně rád, že soudruzi z Jawy tohle zmákli již před mnoha desítkami let. A vždycky, když chci "zapnout" druhý válec, postačí postaru jednoduše vyměnit svíčku.
Nestává se moc často, že bych měl potřebu se vyjadřovat - komentovat články. Možná postačí, že řeknu, že jsem rád, že mám moto z roku 2010, kdy asi nebylo takové teplo od zadního válce...
Ekosrag*ry znicej i znacku se skoro 120-ti letou traadici . Snad to zachrani Muskova Tesla ktera jak se zda to zabali a celej trh s elektroautama padne
A proč rovnou nevypnout oba válce?
Jinak z HD produkce jsem najezdil víc jen na Electře. A tam jsou ty vibrace na volnoběh vážně velký. Toho jestli se odpojuje jeden válec jsem si při těch vibracích vůbec nevšiml.
2 Honzis:
Díky z omluvu, jsem rád že to tu není jako na některých médiích, kde se redaktoři považují za polobohy.
Jinak z toho žes to nevěděl si nic nedělej. Člověk se učí celý život.
To že sis toho nevšiml je dáno tím, že u H-D je to jen pojistka proti přehřátí. U Indiána nejspíš nutnost.
By mi zajímalo, jak to vypínaní jednoho píštu dělaj...podle mne to není dobrý počin a motoru to neprospěje...
..ale jak to má HD to nevim
Jawa 350 dvouválec měla odpojování válce už v roce 1948! Jen to bylo bohužel nijak neřízené a založení na náhodném mžikovém rozmyslu konkrétního motoru! :D
V článku opraveno a velká omluva všem harleyářům, jejich stroje umějí odpojovat zadní válec už dobrých 10 let. Nikdy jsem si toho ale nevšiml
Suzuki SV 650 prvej generacie vedelo odpojit spodny valec uz v roku 2000.
...najma v dazdi.
@ Romanhrnc...mám ho doma a opravdu ano. Můžeš si ten systém vypnout, ale je tam 😉
Designově se u touring modelů více posunuly více k HD, který má hezčí design než bachratej Indián. Ale povedlo se jim to, mně se líbí a začal jsem o něm uvažovat. Vypínání zadního válce má HD dávno, já ho mám na street glide z r. 2010. A pro český odborníky na všechno ,vůbec nepoznáte, že je odpojen nebo že se připojuje.
Design Indianu se matla v Cine, nebo v Indii?!
to je normalni motoporno...
zajimalo by me kdo si ty kapotovany prisery u nas koupi.
moje motorka taky umela odpojovat zadni valce, spinal to tam takovej divnej disk s optozavorou uvnitr v tachometru...
Odpojování zadního válce na H-D? Na motoru Scremin eagle 110?
Panové, o tom jsem nic neslyšel...aktuálně mi montují závodní 120 R do mého Roadkinga, tak snad mě nebudou vypínat oba válce :D
Se už těším na ty recenze, které nám budou tvrdit, že zadní válec se OPRAVDU, ale OPRAVDU rozjede, aniž by si toho onen mezikus mezi sedlem a řídítky vůbec povšimnul.
A určitě to bude přes nějakou "chytrou" řídící jednotku, anebo řidič bude muset pronést zaklínací formuli "obušku z pytle ven"!
Jsem neskutečně rád, že soudruzi z Jawy tohle zmákli již před mnoha desítkami let. A vždycky, když chci "zapnout" druhý válec, postačí postaru jednoduše vyměnit svíčku.
Jen upřesnění...odpojování zadního válce měl už před lety H-D. 110” motory určitě.
Nestává se moc často, že bych měl potřebu se vyjadřovat - komentovat články. Možná postačí, že řeknu, že jsem rád, že mám moto z roku 2010, kdy asi nebylo takové teplo od zadního válce...
Zipak, deluxa> pockejte, neni vsem dnum konec. Treba napresrok vyjedou s elektroIndianem!
wow amici sa posunili z roku 1945 do roku 1960 , stale ale maju stratu cca 60 rokov oproti svetu...
Ahoj, na videu jsou jizdni rezimy Tour, Standard a Sport. Dale jsou tam uvedeny oteviratelne kryty nohou.
Svět se dočista zbláznil
Ekosrag*ry znicej i znacku se skoro 120-ti letou traadici . Snad to zachrani Muskova Tesla ktera jak se zda to zabali a celej trh s elektroautama padne
Dobrej hardcore, to světlo :D
yamaxx: a jak se to projevuje v reálu? to je z toho najednou projevem jednobuch? vibrace atd?
Teď jsem to chtěl taky napsat,že Harley to používá řadu let a u Indianu z toho dělají inovaci jak prase :D
Harley ma vypinanie zadneho valca viac ako 10 rokov.Iba ako info.