Indian ukazuje flat trackový koncept Scout FTR1200 Custom

Nejstarší americká motoznačka se na letošní výstavě představila mezi prvními. Indian sice odtajnil své novinky na rok 2018 už na konci července, ale do Milána přesto přivezl jedno překvapení v podobě zajímavého flat trackového konceptu Scout FTR1200 Custom.

Indian ukazuje flat trackový koncept Scout FTR1200 Custom

Kapitoly článku

Mezi 15 modernizovanými sériovými modely pak vyčnívaly tři hlavní novinky:
hřmotný Scout Bobber, okázalý Roadmaster Elite a temný Springfield Dark Horse.

Scout FTR1200 Custom

Tak přece jen si Indian do Milána schoval působivou novinku. Dle tvrzení zástupců značky vznikl koncept FTR1200 jako pocta flat trackovým závodníků hájícím barvy stáje Indian Wrecking Crew. Jared Mees, Bryan Smith a Brad Baker v letošní sezóně zajistili úspěšný návrat značky na výsluní flat tracku, když v sedle speciálu FTR750 posbírali spoustu vavřínů v závodech amerického šampionátu AMA Flat Track Pro.

Právě na jejich závodní stroj koncept sériovky navazuje; jak vidno, zejména designově; linií nádrže, sedla a zvednutých výfuků, navíc ve slušivém provedení karbonových dílů. V ocelovém flat trackovém rámu bude tepat 1133 ccm vidlicový dvouválec, známý z modelů Scout, o výkonu přes 100 koní a doplněný výfuky S & S Cycle Tracker. Devatenáctipalcová litá kola jsou obutá do pneumatik Dunlop DT3 a nechybí plně stavitelný podvozek Öhlins. Do kotoučů značky Lyndall Crown Cut se potom zakusují třmeny Brembo.

Moderně působí také LED osvětlení vpředu i vzadu. Z dalších technických údajů zatím známe rozvor (1524 mm), úhel řízení (25°) a závlek předního kola (94 mm). Zajímavější hodnotou je každopádně hmotnost, která by neměla překročit 193 kg. Datum zahájení výroby neznáme, ale zástupci Značky prozradili, že Scout FTR1200 Custom vyrazí příští rok na světové turné, kdy jej Indian představí na různých motorkářských akcích, kde budou sondovat ohlas veřejnosti.

Modernizace motoru Thunder Stroke 111

Další novinkou je modernizace největšího motoru z nabídky Indianu. Úpravy se týkaly především sání a výfukového systému. Velký vidlicový dvouválec o objemu 1811 ccm tak bude nově plnit emisní normu Euro4. Podstatnější informací je ale znatelný nárůst výkonu a točivého momentu. U obou položek si modely 2018 připočtou 15 koní, respektive newtonmetrů, což ve výsledku zajistí hodnoty 99 koní a 165 Nm.

Scout Bobber, Roadmaster Elite a Springfield Dark Horse

O trojici novinek, představených už v létě, jsme podrobněji informovali zde, teprve dnes jsme je však mohli vidět naživo. Všechny ostatní modely se potom představily v nových barevných verzích.

Modely Scout, Chief Vintage/Classic a Chieftain pak dostaly nové nebo modernizované designové prvky, doplňky nebo díly. Scout tak má nové stupačky, kártridžovou přední vidlici a pneumatiky Pirelli. Chief Vintage se nově honosí  koženými  brašnami ve stejné barvě se sedlem. Chief Classic dostal na drátěnákola gumy s bílými boky a na řidítka chromované ovladače. Chieftain pak do sezóny 2018 vyjíždí s menším předním blatníkem než dosud.

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 1x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist