Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jsem rád ,že exklusivní značka Indian žije. Chtěl jsem si na 50 let udělat radost a koupit si jej. Asi k tomu nedojde. Bohužel, co zbylo z legendy Scout 101 je znak a hranatý blatník . Válce i chladič nemají styl. Ruly z válců bych tlačil do jednoho laufu a černé v případě černého Scouta. Podle mého by ruďoch měl být červený. Zvuk při nakopnutí , jak komár. Za 400 hadrů bych čekal více muziky. V letech 1920 až 1949 byl Scout nejúspěšnější model značky Indian. Tento Scout z roku 2016 díru do světa neudělá. James Munro by z mého komentáře neměl radost. Polaris musí máknout .
Moc hezké a zajímavé. Ale praktické ?
Co je prosím praktického na motcyklu který váží cca 300 kg, stojí cca 400 000 Kč, žere kolem 8 litrů a je jednomístný ? To plexisklo nezachrání.
Jistě. Chápu, že to Američanům při jejich příjmech moc nevadí.
Ale praktický motocykl vypadá úplně jinak.
Nikdy jsem ty plexi štíty vzhledem k estetice moc nemusel. Chápu že mají svojí funkci, u velkých cesťáků i opodstatnění, ale k tomuhle fešákovi (a jemu podobným) se to prostě nehodí.
Jsem rád ,že exklusivní značka Indian žije. Chtěl jsem si na 50 let udělat radost a koupit si jej. Asi k tomu nedojde. Bohužel, co zbylo z legendy Scout 101 je znak a hranatý blatník . Válce i chladič nemají styl. Ruly z válců bych tlačil do jednoho laufu a černé v případě černého Scouta. Podle mého by ruďoch měl být červený. Zvuk při nakopnutí , jak komár. Za 400 hadrů bych čekal více muziky. V letech 1920 až 1949 byl Scout nejúspěšnější model značky Indian. Tento Scout z roku 2016 díru do světa neudělá. James Munro by z mého komentáře neměl radost. Polaris musí máknout .
Moc hezké a zajímavé. Ale praktické ?
Co je prosím praktického na motcyklu který váží cca 300 kg, stojí cca 400 000 Kč, žere kolem 8 litrů a je jednomístný ? To plexisklo nezachrání.
Jistě. Chápu, že to Američanům při jejich příjmech moc nevadí.
Ale praktický motocykl vypadá úplně jinak.
Indian Scout ano, ale tahle úprava mě vůbec nevzala ...a to plexi?
Nikdy jsem ty plexi štíty vzhledem k estetice moc nemusel. Chápu že mají svojí funkci, u velkých cesťáků i opodstatnění, ale k tomuhle fešákovi (a jemu podobným) se to prostě nehodí.
Děkuji nechci.
...seru klacky...nádhera.jen ty prachy chybí
Chybí mi na tom drátěná kola, jinak pěkný kousek