Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Krásné historicke fotografie. Take jsem jednoho Indiana vlastnil a do budoucna verim tomu,ze si ho opet poridim.
Pro Ivandvoutaktak:
hromada historických fotek Indiana a take ze zavodu najdes na facebooku pod adresou Indian Motorcycle Prague
Jsem obdivovatel motocyklů Indian a je to můj nesplnitelný sen.Tak jsem se spokojil alespoň s jeho japonským bratrem Kawasaki VN 1500 Drifter. Vypadá jako Indian, alespoň při letmém pohledu. Přeji všem, kteří se na znovuzrození podíleli, hodně úspěchů.
Určitě se na ně zajdu podívat, Indián, to je legenda!
Možná to bude labutí píseň výstavy Motocykl, protože Incheba by poté, co půlku paláce nechala shořet, snad už konečně jí zdevastované výstaviště opustí a bude se o něj starat Praha, která prý chce vyhořelé křídlo dostavět. Jsem optimista, proto věřím, že horší už to být nemůže.
"Na pana Kočku mi nesahejte" (Paroubek)
Nebyl-nejsem fanda motocyklů Indian, ALE pokračování v této
obrovské tradici musí potěšit kohokoliv z"jednostopých"
Tato značka si vrchovatě zasloužila nadšení a úsilí jednoho
z jejích nejvěrnějších, Novozélanďana Burta Munro, který ji
dokázal proslavit svými legendárními výpravami až od "pro-
tinožců" (DownThere from Invercargill) a rekordními jízda-
mi na solných pláních u Boneville v americkém Utahu
Byl to právě INDIAN (Sport Scout)ze začátku 30.let, co byl
nejúspěšnější v americké AMA sérii CLASS-C, vypsané tehdy
pro minimálně upravené sériové motocykly.Dokonce byla pře-
depsána doprava na závody PO OSE, nikoli na vleku! Jediný-
mi povolenými úpravami bylo zkrácení zadního blatníku a de-
montáž světel. Pro závody na oválech s hliněným povrchem
pak bylo možné demontovat přední brzdu Jezdci museli
prokázat vlastnictví motocyklu,aby se tak bránilo skryté
účasti továren. Jako Suzuki-magor jsem informace samo-
zřejmě čerpal z "vnějšího zdroje",nicméně si myslím,že si
opravdoví fandové Indianů zaslouží tyto zajímavosti znát,
zvláště ti "mladších ročníků"
IvanDvoutakťák -
Díky,Arieli Příště "ušetři čas a PC" - stačí I2T
Krásné historicke fotografie. Take jsem jednoho Indiana vlastnil a do budoucna verim tomu,ze si ho opet poridim.
Pro Ivandvoutaktak:
hromada historických fotek Indiana a take ze zavodu najdes na facebooku pod adresou Indian Motorcycle Prague
vloni jsem si ve státech zajezdil na nových modelech,moc příjemný,nebylo by špatný mít to v garáži
Jsem obdivovatel motocyklů Indian a je to můj nesplnitelný sen.Tak jsem se spokojil alespoň s jeho japonským bratrem Kawasaki VN 1500 Drifter. Vypadá jako Indian, alespoň při letmém pohledu. Přeji všem, kteří se na znovuzrození podíleli, hodně úspěchů.
A "mně zase nesahejte" na Matějskou ...
Určitě se na ně zajdu podívat, Indián, to je legenda!
Možná to bude labutí píseň výstavy Motocykl, protože Incheba by poté, co půlku paláce nechala shořet, snad už konečně jí zdevastované výstaviště opustí a bude se o něj starat Praha, která prý chce vyhořelé křídlo dostavět. Jsem optimista, proto věřím, že horší už to být nemůže.
"Na pana Kočku mi nesahejte" (Paroubek)
K Indianovi bych ještě dodal, že jeho konkurence prospěla
v minulosti "taky" HD, když I. vyzbrojoval armádu
MimoCZ, to by musel "vstát z mrtvých" pan ing.Pudil a ta par-
ta okolo něj a ještě by je musel někdo HODNĚ finančně podpo-
řit...
Některé kousky jsou úžasné,hlavně ty hodně staré. Tomu říkám úlovky.
Třeba takhle jednou někdo zreinkarnuje ČZ
krása
Nebyl-nejsem fanda motocyklů Indian, ALE pokračování v této
obrovské tradici musí potěšit kohokoliv z"jednostopých"
Tato značka si vrchovatě zasloužila nadšení a úsilí jednoho
z jejích nejvěrnějších, Novozélanďana Burta Munro, který ji
dokázal proslavit svými legendárními výpravami až od "pro-
tinožců" (DownThere from Invercargill) a rekordními jízda-
mi na solných pláních u Boneville v americkém Utahu
Byl to právě INDIAN (Sport Scout)ze začátku 30.let, co byl
nejúspěšnější v americké AMA sérii CLASS-C, vypsané tehdy
pro minimálně upravené sériové motocykly.Dokonce byla pře-
depsána doprava na závody PO OSE, nikoli na vleku! Jediný-
mi povolenými úpravami bylo zkrácení zadního blatníku a de-
montáž světel. Pro závody na oválech s hliněným povrchem
pak bylo možné demontovat přední brzdu Jezdci museli
prokázat vlastnictví motocyklu,aby se tak bránilo skryté
účasti továren. Jako Suzuki-magor jsem informace samo-
zřejmě čerpal z "vnějšího zdroje",nicméně si myslím,že si
opravdoví fandové Indianů zaslouží tyto zajímavosti znát,
zvláště ti "mladších ročníků"
je to krása. Některý linie mi připomínají Kejvačku
Kurňa, to je nádhera jeden kus vedle druhého.
Krása
Ty "typické" blatníky se mi právě nelíbí. Vůbec.