Indian Chief Dark Horse 2016
Text: Tomáš Procházka | Foto: Press | Foto: www.indianmotorcycle.com | Zveřejněno: 14.2.2015 | Zobrazeno: 17 221x
Text: Tomáš Procházka | Foto: Press | Foto: www.indianmotorcycle.com | Zveřejněno: 14.2.2015 | Zobrazeno: 17 221x
Mě se tahle úprava líbí moc. Cena (v Německu) je 21000,- eur. A váha u těchto "křižníků" nedělá nejmenší problém. Indiáni (nevím jak dřívější modely ale od "Polarisu") se vodí naprosto skvěle! Doporučuji každému vyzkoušet.
modrá je dobrá spívá Hejma, ale černá je nejlepší!!!
No já nevím co na té černé všichni mají,nelíbí se mi to a prý lehčí o 15kg?no to je pro zasmání. Kdo by se s tím tahal.
matně černá už je trochu včerejší, za mě osobně nic moc...
Z novodobých černých Indiánů se mi líbil jen Blackhawk z roku 2011 s vínovo-béžovými doplňky.
Brrr, mám ráda veselejší barvy, jinak se mi ti noví "Indiáni" zatím líbili.
Padesát odstínů šedi mě teda fakt nebere
Zajímavé a hezké.
Kupce si to určitě najde, protože někdo má rád černý a někdo zrzavý, že !?
Zajímalo by mě, kolik si za to řeknou v ČR, jestli to sem přijde.
Předpokládám, že to bude zcela nehorázná cena.
Choppery mám rád, jen mě mrzí, že chrom už je na dnešních modelech méně zastoupen, jinak indián má
Kolikrát se už někdo pokoušel Indiána vzkřísit, ale pořád jen bublina, která splaskla. :´- Jestli se tento další pokus chytí?
Mě se líbí, až na tu masku kolem světla, ta se mi nezdá . Ale to je detail.
Banzai: promluvil odbornik pres motory co.V zivote na harleyi natoz na poradnem ani nesedel a o indianu ani nemluve.
Návrat indiánu byl skvostný.Jak tvary tak motor perfekt. Při běžícím motoru a přidání plynu se motor ani nehne-naproti HD který málem vyletí z rámu. Ale tenhle typ se mi vzhledově vubec nelíbí.
banzai: Však o tom žádná, taky nejsem zrovna fandou tohodle stylu, ale to už je subjektivní otázka vkusu.
Ale trh si to žádá, lidi to chtěj, tak proč ne
Ačkoli čopry moc nemusím a Indiány už tuplem ne tak tohle je moc povedenej kousek! Jistě si své zájemce najde...
Prostě se mi tento styl nelíbí- kámoš si nechal postavit retro za 700k a vypadáto tak na 1920 r.v.- sedlo jak z traktoru, hluboký blatníky, černý lesk i kola. Najel na tom 200 km za 8 let, proteže to jen pro pocit že to má. Jeho syn má stavbu z Orange Caunty- 2100 ccm na sprinty- minimalistická motorka ale stejně to váží360 kg. Ale docela to jede / pokud není v servisu - což je dost často/ klepe se to jak drahý pes- Prostě to nechápu. Ale co někdo má rád opici, někdo tlustý atd.
Krásný Indian . Já se ale domníval, že indian musí být rudý ...
Banzai:Hele HD a indian se prodávaj jen a právě proto, že to je "archaickej" v-twin. Je to tradice, jméno, značka, kultovka. není to cesta do pekel, naopak to je to, co drží tenhle typ motorek v popularitě.
A pro lidi co říkaj to co ty začali vyrábět indiáni scouta a HD zase toho 750ccm z indie. Drží si to + - styl, ale je to relativně lehký (proti jinejm "tradičním" amerikám) je to vodou chlazený, ale nevypadá to zvrhle moderně atd
Banzai - když se koukneš na prodejní statistiky H-D a třeba právě Indiana, přijde ti že je to cesta do pekel? Být majitelem těchto značek, tak se mi ta cesta do pekel bude mimořádně zamlouvat.
A k modelu Dark Horse...pro moje oči nádherný kousek, zvlášť s těma opičákama. Už jsem na něm mohl oči nechat v předchozím provedení z roku 2009, tedy ještě s motorem 105 c.u.i. z doby, kdy ještě Indian nepatřil pod Polaris.
Ste si isty, ze to sedlo je 26cm nad zemou???
Za 100let Amíci nebyli schopni vymyslet jiný motor než V twin- a tedˇ udělají 400 kg hnusu - USA u mne fakt neboduje, tradice je hezká věc, ale žít jen z ní je cesta do pekel. dnes jsou motorky úplně někde jinde,
Pěkná mašina. Dobře, že značka ožila. Skvělé vidět veterána loni v Mikulášovicích na oslavě výročí zn. Mikov. Skvělé vidět novou mašinu, doufám že ji někdy potkám i v reálu.
Kráva nebeská(možná nehezká)