Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Romoto: Nechapu tvuj prispevek, to jako kvuli tomu ze uz to nekdo vyrobil tak se to musi vsem libit a musime tomu tleskat?
K motorce: vyfuk je posledni patecni kus, ne? Ale jinak to vypada zajimave, sam se rozhoduji jestli vyhledove poridim na jezdeni po meste skutra nebo neco jako toto...
Súdruhovia(napr. kaprM), kritici (napr. wormi)a velebnosti(napr.Orgovany) a pod. Z vašich vyjadrení je jasné, že nemáte ani potuchy/páru, koľko námahy a snahy je treba na stvorenie motocykla.Dajte príklad toho, čo ste vytvorili vy.
Je mi smutno, keď čítam tie vaše komentáre. Ja viem, nemusím ich čítať.
Ale z úcty k motorkám som to musel napísať.
SensationBlaack, mám podezření, že budou časem nejen po boku. Kdejaký výrobce čehokoliv svého času tvrdil, že Asie (Čína, Japonsko, Korea atd.) NIKDY nezvládne výrobu toho nebo onoho. A dneska si u nich nechají dělat spostu součástek, prodeje některých výrobků/značek dělají pořádné vrásky tzv."zavedeným výrobcům" a je to jen a pouze otázka času a peněz, než s dneska zavrhovanými výrobci a značkama budeme muset počítat (nemusíme je kupovat, ale budou tu a pokud tam bude kvalita a cena, tak to bude hodno přemýšlení). Design je relativní a dneska se zadá studiu, co se požaduje a očekává, pár kousků na zkušenou a už to frčí. Nebo studio koupí jako takové a je to. Vezměte si Volvo (omluva za to, že na motorkářích píšu o autě, ale je to JEN příklad). Přestaly se jejich auta prodávat nebo být stejně bezpečná, případně vzhledově zajímavá, jen proto, že je koupili Ćíňani? Ne, koupili značku, vývojové středisko, s tím jim spadla do klína i celá prodejní síť ve světě a jedou dál. Je tak nemožné si představit, že by totéž mohlo proběhnout u motorek? Tak jako někdo nemusí Italy, protože je bere jako nespolehlivé pojídače špaget, tak, jako někdo nemusí Francouze, protože je považuje za žabaře, tak někdo nemusí Asiaty. Japonci svého času nevěděli, co to motorka vůbec je a kde dneska jsou? Italové v pondělí makat nebudou a v pátek jsou už jednou nohou na chatě, ale design, ten mají špičkový. A tak by se dalo pokračovat. Nechme se překvapit, třeba to nebude trvat dlouho...
designově to stále nemůžu překousnout (vzadu bych trčet nechtěl, vpředu mě straší vysoká ostrá nádrž), ale zpracování bych se zase neobával. Myslíte, že si dovolí situaci starou deset let s motory 650? A suzuki si už taky nikdy nekoupíte kvůli prvním TL1000? Superduke1290 má možná taky nějaký průšvih a indické duky vypadají na první pohled superzpracované, ale objevuje se dost nepěkných maličkostí uvnitř. Ostatně dneska je většina motek spotřebních, viz závady z eu: //www.dtest.cz/nebezpecne-vyrobky?limit=50§ion=8&ft=motocykl&do=limit
Jsem zvědav za kolik desetiletí se skunk konečně zbaví nálepky problémových motorů, pod testem dvěpade za pár dní tady, to určitě nebude
Pánové, já se nestačím divit tomu, že jakmile se objeví nějaká nová motka nebo facelif, tak se vyrojí na fórech mrtě expertů přes design, motory a vůbec konstrukci motorek a taky odborníků na cenové strategie. Jen mi je záhadou proč je už dávno nějakej výrobce nenajal ... Chlapi, pošlete jim CVčka a hned se budou vyrábět jen libový mašiny za dvě padesát ...
No to je teda krám. Už jenom ten název Hyosung,to trhá uši. Když pak mrknu na design bolí oči a po projetí může bolet celé tělo.
Jo a to že je v česku, to má být dobrá nebo špatná zpráva?
Souhlasím, zatím rozhodně do těchto relativně silnějších korejských motorek nejít. O kvalitě nějvíc vypovídá množství zánovních GT 650 se zadřeným motorem.
Takovyho hyosunga to chces
Vzpomente na Hyosung GT 650, kdy se jich asi pulka zadrela do 20 tis. km z duvodu ze se zadrel ventil a nasledne se zdemoloval cely zadni valec... Kamos mel Hyosung GA 125 a srandy jsme si z nej kvuli spolehlivost nadelali dost. (mimochodem taky kupoval druhy motor, aby moh opravit ten puvodni, kteremu se nejak zahadne zadrela hlava i kdyz tam byl olej).
A za stejny koruny koupis na tipmoto CBR 250 nebo KTM Duke 200 se stejnym vykonem. Jako kazdy sveho stesti strujce, ale za me ne.
V černý je podle mě moc pěkná, Korea na tom s kvalitou neni vůbec zle (těšim se, až tu vocasové začnou hrdě blejt výroky typu "drahá čína", "rozpočtová rejže", "Hijošunt" apod. Kdybych měl do neomezenejch papírů déle než dva tejdny, asi bych do ní i šel
2JardaMJawajizda: Trochu divný srovnání jen přes peníze ne? MT 07 má o "pár" kubíků víc...
Já Hyosungu docela fandím, ale jednovál je v tomto případě dle mého názoru krok zpátky a design je taky diskutabilní... a cenu by to taky zasloužilo o 10 tis míň...
Tyhle stroje mi připomínají zmalovanou prsatou blondýnu. Na první pohled zaujmout: "Heeeej, dobrá baba!", a to hlavně zdálky, ovšem hned při bližším prozkoumání vyjde na povrch, že není o co stát.
"Beautiful from far, far from beautiful."
Ale svého kupce si to asi najde. Protože 90k versus 130k CZK je teda podle mě velkej rozdíl, Peťáku
no...asi jo, design celkem jde...ale cena...pokud mam srovnat necelejch 90tis za 250ku a nebo 130tis za MT07?:)...určitě bych přihodil těch 40klacíků...je to jinde:)
Mě se líbí. Dokonce jsem o ní i uvažoval, jakožto o přibližovadle na kratší vzdálenosti. Možná za pár let, až budou bazarovky.
Každopádně je zde vidět, že asiat jde mílovými kroky vpřed a kromě designu už může směle konkurovat i ve zpracování. Jediné co stále nemohu překousnout, jsou digitální otáčkoměry. Tenhle trend naprosto nesnáším. Na mašině typu fun-bike apod. prostě musí lítat ručička.
Romoto: Nechapu tvuj prispevek, to jako kvuli tomu ze uz to nekdo vyrobil tak se to musi vsem libit a musime tomu tleskat?
K motorce: vyfuk je posledni patecni kus, ne? Ale jinak to vypada zajimave, sam se rozhoduji jestli vyhledove poridim na jezdeni po meste skutra nebo neco jako toto...
Súdruhovia(napr. kaprM), kritici (napr. wormi)a velebnosti(napr.Orgovany) a pod. Z vašich vyjadrení je jasné, že nemáte ani potuchy/páru, koľko námahy a snahy je treba na stvorenie motocykla.Dajte príklad toho, čo ste vytvorili vy.
Je mi smutno, keď čítam tie vaše komentáre. Ja viem, nemusím ich čítať.
Ale z úcty k motorkám som to musel napísať.
SensationBlaack, mám podezření, že budou časem nejen po boku. Kdejaký výrobce čehokoliv svého času tvrdil, že Asie (Čína, Japonsko, Korea atd.) NIKDY nezvládne výrobu toho nebo onoho. A dneska si u nich nechají dělat spostu součástek, prodeje některých výrobků/značek dělají pořádné vrásky tzv."zavedeným výrobcům" a je to jen a pouze otázka času a peněz, než s dneska zavrhovanými výrobci a značkama budeme muset počítat (nemusíme je kupovat, ale budou tu a pokud tam bude kvalita a cena, tak to bude hodno přemýšlení). Design je relativní a dneska se zadá studiu, co se požaduje a očekává, pár kousků na zkušenou a už to frčí. Nebo studio koupí jako takové a je to. Vezměte si Volvo (omluva za to, že na motorkářích píšu o autě, ale je to JEN příklad). Přestaly se jejich auta prodávat nebo být stejně bezpečná, případně vzhledově zajímavá, jen proto, že je koupili Ćíňani? Ne, koupili značku, vývojové středisko, s tím jim spadla do klína i celá prodejní síť ve světě a jedou dál. Je tak nemožné si představit, že by totéž mohlo proběhnout u motorek? Tak jako někdo nemusí Italy, protože je bere jako nespolehlivé pojídače špaget, tak, jako někdo nemusí Francouze, protože je považuje za žabaře, tak někdo nemusí Asiaty. Japonci svého času nevěděli, co to motorka vůbec je a kde dneska jsou? Italové v pondělí makat nebudou a v pátek jsou už jednou nohou na chatě, ale design, ten mají špičkový. A tak by se dalo pokračovat. Nechme se překvapit, třeba to nebude trvat dlouho...
Cina se bude behem nasledujich let cim dal vic prosazovat a na konec budou jednou stat po boku japonskych motorek
designově to stále nemůžu překousnout (vzadu bych trčet nechtěl, vpředu mě straší vysoká ostrá nádrž), ale zpracování bych se zase neobával. Myslíte, že si dovolí situaci starou deset let s motory 650? A suzuki si už taky nikdy nekoupíte kvůli prvním TL1000? Superduke1290 má možná taky nějaký průšvih a indické duky vypadají na první pohled superzpracované, ale objevuje se dost nepěkných maličkostí uvnitř. Ostatně dneska je většina motek spotřebních, viz závady z eu: //www.dtest.cz/nebezpecne-vyrobky?limit=50§ion=8&ft=motocykl&do=limit
Jsem zvědav za kolik desetiletí se skunk konečně zbaví nálepky problémových motorů, pod testem dvěpade za pár dní tady, to určitě nebude
moc se mi to nelíbí, nicméně i když HyjéSkunkům i docela fandím, tak budou mít velký problémy překonat ten průšvih ze zadírajícíma se GT 650.
Pánové, já se nestačím divit tomu, že jakmile se objeví nějaká nová motka nebo facelif, tak se vyrojí na fórech mrtě expertů přes design, motory a vůbec konstrukci motorek a taky odborníků na cenové strategie. Jen mi je záhadou proč je už dávno nějakej výrobce nenajal ... Chlapi, pošlete jim CVčka a hned se budou vyrábět jen libový mašiny za dvě padesát ...
Hmmm ... Jako s autama. Poridi designovy centrum v Italii a nebo Nemecku a daji si jeste jedno repete a bude to dobry.
... a za rok a půl si s úlevou přečteme: Hyosung GD250N už je z Česka!
No to je teda krám. Už jenom ten název Hyosung,to trhá uši. Když pak mrknu na design bolí oči a po projetí může bolet celé tělo.
Jo a to že je v česku, to má být dobrá nebo špatná zpráva?
To je hnus velebnosti ! Připomíná mě to japonské origami .
Souhlasím, zatím rozhodně do těchto relativně silnějších korejských motorek nejít. O kvalitě nějvíc vypovídá množství zánovních GT 650 se zadřeným motorem.
Takovyho hyosunga to chces
Vzpomente na Hyosung GT 650, kdy se jich asi pulka zadrela do 20 tis. km z duvodu ze se zadrel ventil a nasledne se zdemoloval cely zadni valec... Kamos mel Hyosung GA 125 a srandy jsme si z nej kvuli spolehlivost nadelali dost. (mimochodem taky kupoval druhy motor, aby moh opravit ten puvodni, kteremu se nejak zahadne zadrela hlava i kdyz tam byl olej).
A za stejny koruny koupis na tipmoto CBR 250 nebo KTM Duke 200 se stejnym vykonem. Jako kazdy sveho stesti strujce, ale za me ne.
auto jim jdou, motorky zatim ne
detaily nektery fakt dobry
celek ale nepasuje
JEŽIŠ CO TO JE? :D to je bastl
V černý je podle mě moc pěkná, Korea na tom s kvalitou neni vůbec zle (těšim se, až tu vocasové začnou hrdě blejt výroky typu "drahá čína", "rozpočtová rejže", "Hijošunt" apod. Kdybych měl do neomezenejch papírů déle než dva tejdny, asi bych do ní i šel
2JardaMJawajizda: Trochu divný srovnání jen přes peníze ne? MT 07 má o "pár" kubíků víc...
Já Hyosungu docela fandím, ale jednovál je v tomto případě dle mého názoru krok zpátky a design je taky diskutabilní... a cenu by to taky zasloužilo o 10 tis míň...
Motorka celkem pěkná Drobný nedostatky ve zpracování podle fotek. Ale za 88 tis je to drahý. Za 70 tis by to bylo adekvátní
Tyhle stroje mi připomínají zmalovanou prsatou blondýnu. Na první pohled zaujmout: "Heeeej, dobrá baba!", a to hlavně zdálky, ovšem hned při bližším prozkoumání vyjde na povrch, že není o co stát.
"Beautiful from far, far from beautiful."
Ale svého kupce si to asi najde. Protože 90k versus 130k CZK je teda podle mě velkej rozdíl, Peťáku
ten vejfuk svařoval někdo ožralej
Design nic moc.
Divím se, že to nedají udělat nějakému italskému studiu.
Tohle se líbí tak v Asii.
Kdo ví. jak se to bude chovat. Díky vysokému hrnci výfuku to má na první pohled motor hodně vysoko a tím pádem i těžiště.
Petak hej je, asi o 44% je to inde. To je úplne zanedbateľný cenový rozdiel.
To predné svetlo je hnusné, ja rád klasické okrúhle
no...asi jo, design celkem jde...ale cena...pokud mam srovnat necelejch 90tis za 250ku a nebo 130tis za MT07?:)...určitě bych přihodil těch 40klacíků...je to jinde:)
Mě se líbí. Dokonce jsem o ní i uvažoval, jakožto o přibližovadle na kratší vzdálenosti. Možná za pár let, až budou bazarovky.
Každopádně je zde vidět, že asiat jde mílovými kroky vpřed a kromě designu už může směle konkurovat i ve zpracování. Jediné co stále nemohu překousnout, jsou digitální otáčkoměry. Tenhle trend naprosto nesnáším. Na mašině typu fun-bike apod. prostě musí lítat ručička.
Nicméně když pominu design a koukám na to zpracování, tak už i Hijoťung je před Hondou, ve stejné cenové relaci
to je hnus