Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Proč se každá fabrika snaží Husqvarnu takhle zničit? Mám 610 TE model 94 a je to neuvěřitelnej držák. Známej má model 2012, najeto pár MTH a teď čeká na novou kliku, protože nejde vyměnit jen ojnice. Jo a cena taky slušná, 20 litrů!!!
Dnes je to vše tak utajený a propletený kdo co vlastní,že asi bude lépe do toho nevidět.
Víc mě sere,že v podstatě nevím,kdo a přes koho někdo vlastní mě ...//www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ftkp6y458To
Ano, BMW se hodlá nadále věnovat své strategii, stavět nudné a sterilní motorky a elektroskůtry. Husqvarna byla moc zábavná, tak se jim do portfolia nehodila.
Co se týče Dakaru? "To by bylo aby Huska ohrozila naší dominanci. Asi ji budeme muset koupit a nenápadně utlumit"
ktm = pierer 51% + bajaj 49%
Naopak KTM se zakoupením "zbavilo" konkurence, bmw si slibovalo větší prodeje. Jestlipak budou moc italové dál používat silniční motory bmw 650 a 900?
jak řekl Mr.Dreamer, pro BMW už Husqvarna byla konkurence. Husqva díky přepracovaným motorům od BMW byla zajímavější a hlavně cenově přijatelnější. Taky bych si raději koupil Husqvarnu, která má věci od BMW (kvalita a zpracování)
No uvidíme kam to půjde. Já jen doufám, že to dopadne dobře, protože bych si jednou rád koupil Nudu
Tak tak, BMW at se venuje svým skůtrům a elektromotorkám, a ostatní nechají těm co to umí Bohužel, BMW se v autech a ted už i v motorkách přísně řídí už jen marketingovým oddělením...
Proč se každá fabrika snaží Husqvarnu takhle zničit? Mám 610 TE model 94 a je to neuvěřitelnej držák. Známej má model 2012, najeto pár MTH a teď čeká na novou kliku, protože nejde vyměnit jen ojnice. Jo a cena taky slušná, 20 litrů!!!
Dnes je to vše tak utajený a propletený kdo co vlastní,že asi bude lépe do toho nevidět.
Víc mě sere,že v podstatě nevím,kdo a přes koho někdo vlastní mě ...//www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ftkp6y458To
no super, tak to vypadá že se ti ,,němci v teplákách" zbavili další konkurence, za chvíli bude asi jednotná barva na motorky
-oranžová... šajse...
To blendemon: Které Italy máš na mysli? Ty původem ze Švédska?
Ano, BMW se hodlá nadále věnovat své strategii, stavět nudné a sterilní motorky a elektroskůtry. Husqvarna byla moc zábavná, tak se jim do portfolia nehodila.
Co se týče Dakaru? "To by bylo aby Huska ohrozila naší dominanci. Asi ji budeme muset koupit a nenápadně utlumit"
ktm = pierer 51% + bajaj 49%
Naopak KTM se zakoupením "zbavilo" konkurence, bmw si slibovalo větší prodeje. Jestlipak budou moc italové dál používat silniční motory bmw 650 a 900?
"ale jiná rakouská firma Pierer Industrie AG, která zároveň vlastní 51 % akcií KTM."
Minule se tu psalo, ze KTM vlastni Indove. Mensinovemu podilu bych nerikal vlastni. Nebo vlastnej prave tu Pierer Industrie AG?
jak řekl Mr.Dreamer, pro BMW už Husqvarna byla konkurence. Husqva díky přepracovaným motorům od BMW byla zajímavější a hlavně cenově přijatelnější. Taky bych si raději koupil Husqvarnu, která má věci od BMW (kvalita a zpracování)
No uvidíme kam to půjde. Já jen doufám, že to dopadne dobře, protože bych si jednou rád koupil Nudu
Tak tak, BMW at se venuje svým skůtrům a elektromotorkám, a ostatní nechají těm co to umí Bohužel, BMW se v autech a ted už i v motorkách přísně řídí už jen marketingovým oddělením...
Vidíte? Takto se správně zbavuje konkurence...
A jéjé Kámoš, ze kterého si pořád utahuji, že má KTM, mě teď sežere k svačině
Tak jenom doufám ,že to nedopadne jako z Husabergem a neudělají z ní další KTM
Tssss