globalmoto_duben_nolan




Intermot: Husqvarna, Kymco, Peugeot

Poslední várka nových modelů z Intermotu zahrnuje jednoho lahůdkového motarda, novou nahatou stopětadvacítku Quannon, maxiskútr i nový koncept zastřešeného skútru Peugeot - zkrátka pro každého něco.

Husqvarna SM450R

Husqvarna pod křídly BMW nám na Intermotu představila novinku v podobě sportovního motardu SM450R. Svěží dravý design, tak jak jsme u Husqvarny již delší dobu zvyklí, tak to je přesně tento nový motard. Vyznačuje se především novým rámem, který byl předělán je nyní o 1kg lehčí.
Nový je rovněž vzhled, především v přední části je pozměněna přední maska a hlavní svítilna plus přední blatník. Motor má nový přetlakový ventil a olejovou soustavu. Přepracovaná je rovněž převodovka a výfuková soustava. Vychytávek se najde jistě více, nicméně výsledkem je v tomto objemu slušná hmotnost kolem 118 kg.

Kymco Myroad 700i

Tchajwan začíná slušně šlapat na paty konkurenci. Impozantní maxiskútr Myroad 700i se může pochlubit novým řadovým dvouválcem s celkem osmi ventily a elektronickým vstřikováním, který by měl disponovat maximálním výkonem 73 koní – to je v tomto segmentu špička! Vedle toho by se zde mělo objevit elektronicky nastavitelné zadní odpružení pomocí tlačítka na řídítkách, nebo třeba bezklíčový systém startování. Bohužel se nám nepodařilo zjistit, kdy bude zahájena výroba, jinak bychom už bombardovali importéra s dotazy na testovací jízdu.

Kymco Quannon Naked 125

Po úspěchu cenově dostupné stopětadvacítky ve sportovním hávu s názvem Quannon výrobce přichází s naháčem Quannon Naked. Technicky vychází z loňského kapotovaného modelu, po stránce designu je zřejmá inspirace u úspěšných modelů konkurence, například Yamaha YBR250, může se ale pochlubit moderně zpracovaným světlem. Z historie si zase ponechal vedle elektrického startéru také našlapávací páku.


Peugeot Speedfight3

Výrobce se k uvedení této legendy již v třetí generaci odhodlal 12 let po uvedení prvního modelu Speedfight. Skútr prodělal kromě částečné obměny designu pochopitelně i změny v technice. Na první pohled delší stroj (o 12 cm) nabyl 3 cm na celkovém rozvoru. Vzhled navazuje na původní modely, nicméně změny jsou patrné. Namátkou snad letecký uzávěr palivové nádrže, nově vyvedené mikro blinkry po stranách vpředu a nová přední svítilna.
Technika dostála rovněž změn. Zvětšeny na 13“ byly kola, nádrž se přestěhovala do středu stroje pod podlážku, čímž se výrazně centralizovalo těžiště stroje. Beze změny zůstalo sedlo 800 mm. Z výbavy je zajímavá 12V zásuvka ve standardu. V nabídce budou dvě verze a to na jaře uvedena do výroby kapalinou chlazená verze a na podzim pak následně klasický vzducháč. O pohon se stará tradičně dvoudobý motor o objemu 49,9 ccm. Sympatická je 8l nádrž a hmotnost kolem 97 kg. S rozměry 1850x700x1150 mm by neměl být problém se skútrem při parkování a manipulaci na místě, rovněž kličky městskou dopravou by měly být bez problémů. Sympatický je rovněž úložný prostor, který by měl pojmout integrální přilbu. V nabídce bude ve třech barevných kombinacích modré, červené a šedé.

HYmotion3

Nový směr by měla přinést do výrobního programu značky nová hybridní tříkolka. Prozatím koncept, který by mel být poháněn kombinací elektrického a benzínového motoru. Vzhledově velice vydařený model kombinující vpředu dvojici náklopných kol podobně jako u modelů konkurence, navíc doplněný o střechu o střešní nástavbu proti nepřízni počasí. Tak to jsou vize a sny zítřka v podobě značky Peugeot pro městský provoz zítřka. Na realizaci si však budeme muset ještě nějaký ten čas počkat.

Informace o redaktorovi

Lukáš Růžička - (Odebírat články autora)
Filip Tichý - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist