Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
sms 630 má 158 kg ale komplet ladený systém od leo vince kde je jen 1 koncovka + svody ubere oproti tomuto vyfuk.systému 7-8 Kg. Což je pěkné. Vyházet stupačky spolujezdce, madla spolujezdce a zrcátka a pár kravin a váha jde celkem dolů o 10-11 kg.
Nejlepší soft endura byly XR400, DR-Z400S a TT600R. Suchá hmotnost 125-133kg a servisní intervaly víc než příjemný Nějak nevidím důvod ke koupi této husky, navíc ten předek, spojení (divně malého)blatníku s maskou se mě vůbec nelíbí a proč proboha u endura dvě koncovky to nechápu.
XarlieN> tak bejt to nějaká ostra potvora, tak to bych si nechal yamahu . Když ale koukám na tu hmotnost, tak si říkám, že by to mohlo být trochu trvanlivější
Tak tohle se mi líbí. Klidně bych to za XTčko vyměnil . Taky to má 2 koncovky a je otázkou kolik vlastně váží. Když by se místo toho dala jen jedna lehká, mohlo by se dostat na zajímavější čísla.
Souhlasim s tím že maska a predni blatnik je hnusnej, ale ta vaha je v mezich, protoze tohle nepatri mezi ostry endura nebo motardy..patri to nekam mezi xt a podobny stroje, ale ty starsi verze meli zas vykonejsi motor nez treba to xt..
2Ital: no vidíš, a já si zas jako ultimátní cestovatelskou mašinu přestavuju 690Rally. 450je na motokros a ne na dálkové rally. Se na tom uservisujou k smrti a amatéři si asi vůbec neškrtnou.
Covece Gasi, tak tohle se mi nikde najit nepodarilo kazdopadne by si tyhle "civilnejsi" Husky mely vystacit s delsimi servisnimi intervaly nez ostre endura/motardy-alespon muj nazor
No, mne to zase jako fichtlm neprijde. I kdyz ja mam 510 SMR. sucha ma 115kg, vykon 62 koni. Krome dalnice a rovnejch silnic jsem na ni vyrazne rychlejsi nez na Hayabuse. Ale stejne jako ostatni nechapu tu 150kg 610. To je moc.
No nic moc.. starsi modely byly hezci. Kdyby to treba nemelo tak hnusnou masku a predni blatnik + vyfuk, tak by se to jeste dalo, ale takhle fakt zklamani..
Hm, je to samozřejmě jen můj názor, ale myslím, že jednoválce přes 600 ccm v motocyklech této kategorie to mají už tak nějak za sebou. Dokonce pomaloučku i na dálkových rallye. Takže jestli s tímhle přišli pod patronací BMW, tak mě dost zklamali. Přitom BMW má tak pokrokovou terénní 450. Nevím, tohle mi přijde koncepčně za opicema.
karleJ, mas castecne pravdu, ale Svedi uz s Husqvarnou maji spolecne "jen" to, ze ji roku 1903 zalozili...ted uz je Husqvarna vlastne nemecka - obdobne je to treba s Husabergem. Nicmene je dulezite, ze se tyhle obe znacky maji k svetu a nedopadly treba jako nase CZ nebo Jawa Podrobnej zivotopis "svedske" Husqvarny muzes prelousknout tadyhlec: //www.motorkar...ie/?znacka=husqvarna
původem švédská značka, jejíž první motocykl spatřil světlo světa roku 1903, zažila v poslední době velký třesk. Jak dobře známo, už před pěknou řádkou let vystřídali Švédy u kormidla Italové a značka se tak dostala pod křídla skupiny Cagiva. To už však dnes není pravda, protože Husqvarnu před dvěmi lety koupilo německé BMW, které s ní má velké plány
sms 630 má 158 kg ale komplet ladený systém od leo vince kde je jen 1 koncovka + svody ubere oproti tomuto vyfuk.systému 7-8 Kg. Což je pěkné. Vyházet stupačky spolujezdce, madla spolujezdce a zrcátka a pár kravin a váha jde celkem dolů o 10-11 kg.
Velebnosti to je celkově hnus... a ten vejfuk, no o motardech nemluvím to není má krevní skupina, ale to se mne taky moc nezamlouvá...
Lopp> 2 koncovky má jenom motard, enduro má jednu. A těch 150kg bude jenom bez benzinu. TT-R má 131kg suchejch, ale 154 plně naankovanych
Nejlepší soft endura byly XR400, DR-Z400S a TT600R. Suchá hmotnost 125-133kg a servisní intervaly víc než příjemný Nějak nevidím důvod ke koupi této husky, navíc ten předek, spojení (divně malého)blatníku s maskou se mě vůbec nelíbí a proč proboha u endura dvě koncovky to nechápu.
U mě si z větší části píšu za jedna je to krasavice a po dlouhé době mě zas nějaká ta motorka potěšila
Mě se to líbí moc, teda až na masku a předni blatnik. Ale jinak luxus. Bral bych ju, jenom škoda že nejsou prachy
to Devastor a VladaN: Taky si říkám, že jako soft "posilovna" by to mohlo bejt jako adekvátní náhrada za XRa apod. Čas ukáže.
Lidičky ten kryt svodu vypadá šíleně... působí moc masivně na tenhle typ motorek...
No fuj, tohle už kreslili němci?
konečne soft endurkokteré nebude tak haklivý na motohodiny
malá posilovna 150kg prodám xrko a du do husice
Tohle by melo byt jako nastupce za TE610e a SM610e, takze by to melo mit dlouhy servisni intervaly
XarlieN> tak bejt to nějaká ostra potvora, tak to bych si nechal yamahu . Když ale koukám na tu hmotnost, tak si říkám, že by to mohlo být trochu trvanlivější
RadoTP: no počkej, jestli to má taky takovou "výdrž" a servisní interval.
Tak tohle se mi líbí. Klidně bych to za XTčko vyměnil . Taky to má 2 koncovky a je otázkou kolik vlastně váží. Když by se místo toho dala jen jedna lehká, mohlo by se dostat na zajímavější čísla.
Pěkná, ale taky pěkně těžká
Souhlasim s tím že maska a predni blatnik je hnusnej, ale ta vaha je v mezich, protoze tohle nepatri mezi ostry endura nebo motardy..patri to nekam mezi xt a podobny stroje, ale ty starsi verze meli zas vykonejsi motor nez treba to xt..
2Ital: no vidíš, a já si zas jako ultimátní cestovatelskou mašinu přestavuju 690Rally. 450je na motokros a ne na dálkové rally. Se na tom uservisujou k smrti a amatéři si asi vůbec neškrtnou.
Covece Gasi, tak tohle se mi nikde najit nepodarilo kazdopadne by si tyhle "civilnejsi" Husky mely vystacit s delsimi servisnimi intervaly nez ostre endura/motardy-alespon muj nazor
Je super (až na masku ) a konečně má Husa něco co se postaví proti XT
Vláďo, když je to takový fortelný, budou i dlouhý servisní intervaly, nebo se pojede na motohodiny?
No, mne to zase jako fichtlm neprijde. I kdyz ja mam 510 SMR. sucha ma 115kg, vykon 62 koni. Krome dalnice a rovnejch silnic jsem na ni vyrazne rychlejsi nez na Hayabuse. Ale stejne jako ostatni nechapu tu 150kg 610. To je moc.
Souhlasim s komentářema přede mnou - světlo je pěkně hnusný a vejfuk taky.
Zis ja chci uz konecne test nejakyho litra a ne furt fichtly
No nic moc.. starsi modely byly hezci. Kdyby to treba nemelo tak hnusnou masku a predni blatnik + vyfuk, tak by se to jeste dalo, ale takhle fakt zklamani..
Hm, je to samozřejmě jen můj názor, ale myslím, že jednoválce přes 600 ccm v motocyklech této kategorie to mají už tak nějak za sebou. Dokonce pomaloučku i na dálkových rallye. Takže jestli s tímhle přišli pod patronací BMW, tak mě dost zklamali. Přitom BMW má tak pokrokovou terénní 450. Nevím, tohle mi přijde koncepčně za opicema.
karleJ, mas castecne pravdu, ale Svedi uz s Husqvarnou maji spolecne "jen" to, ze ji roku 1903 zalozili...ted uz je Husqvarna vlastne nemecka - obdobne je to treba s Husabergem. Nicmene je dulezite, ze se tyhle obe znacky maji k svetu a nedopadly treba jako nase CZ nebo Jawa Podrobnej zivotopis "svedske" Husqvarny muzes prelousknout tadyhlec: //www.motorkar...ie/?znacka=husqvarna
původem švédská značka, jejíž první motocykl spatřil světlo světa roku 1903, zažila v poslední době velký třesk. Jak dobře známo, už před pěknou řádkou let vystřídali Švédy u kormidla Italové a značka se tak dostala pod křídla skupiny Cagiva. To už však dnes není pravda, protože Husqvarnu před dvěmi lety koupilo německé BMW, které s ní má velké plány
Ploč to nemá žaše opthélníkovou lampu ve pšedu?
Ten dišajn Štarší verše byly heščí
karelJ> Husqvarna už hoooooodně dlouho nepatří pod Švédsko, ale Itálii...Vlastníkem je BMW
ta váha teda nic moc ale když to bude dobře ovladatelný tak co už a chválím nádrž na 12 litrů, s tím už se dá někam dojet