yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
adosmoto (1) napsal 20.09.2011 v 14:23

sms 630 má 158 kg ale komplet ladený systém od leo vince kde je jen 1 koncovka + svody ubere oproti tomuto vyfuk.systému 7-8 Kg. Což je pěkné. Vyházet stupačky spolujezdce, madla spolujezdce a zrcátka a pár kravin a váha jde celkem dolů o 10-11 kg.

Zdenál63Bahňák (0) napsal 27.04.2010 v 19:28

Velebnosti to je celkově hnus... a ten vejfuk, no o motardech nemluvím to není má krevní skupina, ale to se mne taky moc nezamlouvá...

Navrc.WR-F (34) napsal 29.03.2010 v 13:18

Lopp> 2 koncovky má jenom motard, enduro má jednu. A těch 150kg bude jenom bez benzinu. TT-R má 131kg suchejch, ale 154 plně naankovanych

Lopp (2) napsal 28.03.2010 v 13:02

Nejlepší soft endura byly XR400, DR-Z400S a TT600R. Suchá hmotnost 125-133kg a servisní intervaly víc než příjemný Nějak nevidím důvod ke koupi této husky, navíc ten předek, spojení (divně malého)blatníku s maskou se mě vůbec nelíbí a proč proboha u endura dvě koncovky to nechápu.

Voky (0) napsal 26.03.2010 v 23:17

U mě si z větší části píšu za jedna je to krasavice a po dlouhé době mě zas nějaká ta motorka potěšila

Navrc.WR-F (34) napsal 26.03.2010 v 19:44

Mě se to líbí moc, teda až na masku a předni blatnik. Ale jinak luxus. Bral bych ju, jenom škoda že nejsou prachy

_GAS_ (21) napsal 26.03.2010 v 15:45

to Devastor a VladaN: Taky si říkám, že jako soft "posilovna" by to mohlo bejt jako adekvátní náhrada za XRa apod. Čas ukáže.

Allann (0) napsal 26.03.2010 v 15:40

Lidičky ten kryt svodu vypadá šíleně... působí moc masivně na tenhle typ motorek...

muchus (6) napsal 26.03.2010 v 10:57

No fuj, tohle už kreslili němci?

devastator (-4) napsal 26.03.2010 v 09:37

konečne soft endurkokteré nebude tak haklivý na motohodiny
malá posilovna 150kg prodám xrko a du do husice

Drake89 (0) napsal 25.03.2010 v 23:28

Tohle by melo byt jako nastupce za TE610e a SM610e, takze by to melo mit dlouhy servisni intervaly

RadoTP (1) napsal 25.03.2010 v 21:58

XarlieN> tak bejt to nějaká ostra potvora, tak to bych si nechal yamahu . Když ale koukám na tu hmotnost, tak si říkám, že by to mohlo být trochu trvanlivější

XarlieN (0) napsal 25.03.2010 v 21:19

RadoTP: no počkej, jestli to má taky takovou "výdrž" a servisní interval.

RadoTP (1) napsal 25.03.2010 v 19:11

Tak tohle se mi líbí. Klidně bych to za XTčko vyměnil . Taky to má 2 koncovky a je otázkou kolik vlastně váží. Když by se místo toho dala jen jedna lehká, mohlo by se dostat na zajímavější čísla.

Orgovany (796) napsal 25.03.2010 v 17:58

Pěkná, ale taky pěkně těžká

Vojta_WR-f (0) napsal 25.03.2010 v 17:41

Souhlasim s tím že maska a predni blatnik je hnusnej, ale ta vaha je v mezich, protoze tohle nepatri mezi ostry endura nebo motardy..patri to nekam mezi xt a podobny stroje, ale ty starsi verze meli zas vykonejsi motor nez treba to xt..

XarlieN (0) napsal 25.03.2010 v 17:00

2Ital: no vidíš, a já si zas jako ultimátní cestovatelskou mašinu přestavuju 690Rally. 450je na motokros a ne na dálkové rally. Se na tom uservisujou k smrti a amatéři si asi vůbec neškrtnou.

iVlada (80) napsal 25.03.2010 v 15:54

Covece Gasi, tak tohle se mi nikde najit nepodarilo kazdopadne by si tyhle "civilnejsi" Husky mely vystacit s delsimi servisnimi intervaly nez ostre endura/motardy-alespon muj nazor

Alen (0) napsal 25.03.2010 v 15:31

Je super (až na masku ) a konečně má Husa něco co se postaví proti XT

_GAS_ (21) napsal 25.03.2010 v 15:16

Vláďo, když je to takový fortelný, budou i dlouhý servisní intervaly, nebo se pojede na motohodiny?

Sycak (14) napsal 25.03.2010 v 14:04

No, mne to zase jako fichtlm neprijde. I kdyz ja mam 510 SMR. sucha ma 115kg, vykon 62 koni. Krome dalnice a rovnejch silnic jsem na ni vyrazne rychlejsi nez na Hayabuse. Ale stejne jako ostatni nechapu tu 150kg 610. To je moc.

Finch26 (0) napsal 25.03.2010 v 14:00

Souhlasim s komentářema přede mnou - světlo je pěkně hnusný a vejfuk taky.

Burdez (0) napsal 25.03.2010 v 13:14

Zis ja chci uz konecne test nejakyho litra a ne furt fichtly

Drake89 (0) napsal 25.03.2010 v 13:10

No nic moc.. starsi modely byly hezci. Kdyby to treba nemelo tak hnusnou masku a predni blatnik + vyfuk, tak by se to jeste dalo, ale takhle fakt zklamani..

Itall (10) napsal 25.03.2010 v 11:35

Hm, je to samozřejmě jen můj názor, ale myslím, že jednoválce přes 600 ccm v motocyklech této kategorie to mají už tak nějak za sebou. Dokonce pomaloučku i na dálkových rallye. Takže jestli s tímhle přišli pod patronací BMW, tak mě dost zklamali. Přitom BMW má tak pokrokovou terénní 450. Nevím, tohle mi přijde koncepčně za opicema.

iVlada (80) napsal 25.03.2010 v 10:11

karleJ, mas castecne pravdu, ale Svedi uz s Husqvarnou maji spolecne "jen" to, ze ji roku 1903 zalozili...ted uz je Husqvarna vlastne nemecka - obdobne je to treba s Husabergem. Nicmene je dulezite, ze se tyhle obe znacky maji k svetu a nedopadly treba jako nase CZ nebo Jawa Podrobnej zivotopis "svedske" Husqvarny muzes prelousknout tadyhlec: //www.motorkar...ie/?znacka=husqvarna

původem švédská značka, jejíž první motocykl spatřil světlo světa roku 1903, zažila v poslední době velký třesk. Jak dobře známo, už před pěknou řádkou let vystřídali Švédy u kormidla Italové a značka se tak dostala pod křídla skupiny Cagiva. To už však dnes není pravda, protože Husqvarnu před dvěmi lety koupilo německé BMW, které s ní má velké plány

Italofil (41) napsal 25.03.2010 v 09:24

Ploč to nemá žaše opthélníkovou lampu ve pšedu?

Italofil (41) napsal 25.03.2010 v 09:21

Ten dišajn Štarší verše byly heščí

maras (3) napsal 25.03.2010 v 09:11

karelJ> Husqvarna už hoooooodně dlouho nepatří pod Švédsko, ale Itálii...Vlastníkem je BMW

Myna (15) napsal 25.03.2010 v 08:55

ta váha teda nic moc ale když to bude dobře ovladatelný tak co už a chválím nádrž na 12 litrů, s tím už se dá někam dojet

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist