Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
MrEskymo> dej si někdy 50 km na opravdu ostrým motardu (Husaberg, Husqvarna, TM klidně mx verze s sm kolama) a pochopíš že nemusíš najet 200 km, po 50 km toho máš plný ruce a adrenalinu jak kráva, na 5tku po zádech umí i 450 natož 650 husaberg tyto motory udělají klidně 10 tis. km a to za rok nenajedeš a vyměnit litrovku oleje co 500 či 1000 km zas není tak drahá záležitost, spíš mít dostatečnej přísun sliků zkus ostrýho motárda a pochopíš že těch 30 kilo a 15 koní tam opravdu je znát
wario: diskutoval jsem na téma smc 690 vs. fs 570 s Hawkem který je obě testoval a smc by prý nechtěl ani za mák, oproti husabergu děsnej autobus
SirIndy: Big bore toho až tak moc neřeší... výfuk+ karbec+ 435 ccm dá nějakých 42 koní dle profilu Mišiho který byl na brzdě, ta 470ka už pojede asi pěkně, ale obávám se že o intervalu 6 tis. km si můžu nechat zdát
wario: jo ja vim jak to u techto masin chodi jen by me zajmalo esi se s tim do budoucna bude neco delat pac pokrok de nezadrzitelne dopredu a mohlo by se to neakym zpusobem zlepsit snad... jinak ja mam drz 400 sm a asi se u me neakej cas ohreje sice nicmoc vykon ale abych vrazel do masiny hrisny penize a mel o par koniku vic a kilo min mi prijde zbytecny... kazdopadne sem slysel ze ten novej husar 570 je taky dost pratelskej co se servisu tyka a je prej mnohem zabavnejsi nez KTM ale to sou jen neaky postreh co sem zaslechl sam za sebe mluvit nemuzu ;)
MrEskymo : je to závodák takže vršek motoru cca 8-10tis.km pak už se musí něco dělat do té doby jen servisní intervali po 1000km , já čekám na něco ve stylu WR250R s 450motorem ,intervaly po 6tis.km a hlavně aby to mělo max.130kg .
pokud chceš polozávodák s dobrým intervalem nejlepší volba na trhu je KTM SMC 690
me by spis zajmalo jestli ze zvetsila doba mezi servisnimi intervaly (kontrola ventilu, vymelna oleje, popripade komplet go) protoze si myslim ze tohle je nejvetsi kamen urazu techto masin a ne to ze na nadrz ujedu pri palbe jen 100 km...
no tak nevim kde se ta ostrost bere ten kymko agregát má v testech výsledky jako línej tupoun komprese 12:1 neni v tomhle obsahu nic zvláštního je to jen další motard frakce z endura pokud se jedná o nejostřejších strojích kategorie tak je to berg 570 huska 630 nebo uvažované VM610
to má lauf jak warrior
sxs525: souhlasím, přijde mi to přehnanné
MrEskymo> dej si někdy 50 km na opravdu ostrým motardu (Husaberg, Husqvarna, TM klidně mx verze s sm kolama) a pochopíš že nemusíš najet 200 km, po 50 km toho máš plný ruce a adrenalinu jak kráva, na 5tku po zádech umí i 450 natož 650 husaberg tyto motory udělají klidně 10 tis. km a to za rok nenajedeš a vyměnit litrovku oleje co 500 či 1000 km zas není tak drahá záležitost, spíš mít dostatečnej přísun sliků zkus ostrýho motárda a pochopíš že těch 30 kilo a 15 koní tam opravdu je znát
wario: diskutoval jsem na téma smc 690 vs. fs 570 s Hawkem který je obě testoval a smc by prý nechtěl ani za mák, oproti husabergu děsnej autobus
SirIndy: Big bore toho až tak moc neřeší... výfuk+ karbec+ 435 ccm dá nějakých 42 koní dle profilu Mišiho který byl na brzdě, ta 470ka už pojede asi pěkně, ale obávám se že o intervalu 6 tis. km si můžu nechat zdát
Moc hezká mašinka , ale ten vejfuk je strašnej , jestlisi si ji někdy koupim tak ten pude pryč jako první
Krásná kočička, nechce mi jí někdo koupit?
luxusni vzhled
MrEskymo: Predelej si DR-Z na 435ccm nebo 462ccm a mas vyreseno...
wario: DR-Z 400 + big bore Athena na 435ccm.
wario: jo ja vim jak to u techto masin chodi jen by me zajmalo esi se s tim do budoucna bude neco delat pac pokrok de nezadrzitelne dopredu a mohlo by se to neakym zpusobem zlepsit snad... jinak ja mam drz 400 sm a asi se u me neakej cas ohreje sice nicmoc vykon ale abych vrazel do masiny hrisny penize a mel o par koniku vic a kilo min mi prijde zbytecny... kazdopadne sem slysel ze ten novej husar 570 je taky dost pratelskej co se servisu tyka a je prej mnohem zabavnejsi nez KTM ale to sou jen neaky postreh co sem zaslechl sam za sebe mluvit nemuzu ;)
MrEskymo : je to závodák takže vršek motoru cca 8-10tis.km pak už se musí něco dělat do té doby jen servisní intervali po 1000km , já čekám na něco ve stylu WR250R s 450motorem ,intervaly po 6tis.km a hlavně aby to mělo max.130kg .
pokud chceš polozávodák s dobrým intervalem nejlepší volba na trhu je KTM SMC 690
me by spis zajmalo jestli ze zvetsila doba mezi servisnimi intervaly (kontrola ventilu, vymelna oleje, popripade komplet go) protoze si myslim ze tohle je nejvetsi kamen urazu techto masin a ne to ze na nadrz ujedu pri palbe jen 100 km...
no tak nevim kde se ta ostrost bere ten kymko agregát má v testech výsledky jako línej tupoun komprese 12:1 neni v tomhle obsahu nic zvláštního je to jen další motard frakce z endura pokud se jedná o nejostřejších strojích kategorie tak je to berg 570 huska 630 nebo uvažované VM610