yamaha_demo_tour




Husqvarna SMR511 již v prodeji

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Row_Tomor (0) napsal 02.06.2011 v 23:36

to má lauf jak warrior

Lion (0) napsal 02.06.2011 v 23:16

sxs525: souhlasím, přijde mi to přehnanné

MrEskymo> dej si někdy 50 km na opravdu ostrým motardu (Husaberg, Husqvarna, TM klidně mx verze s sm kolama) a pochopíš že nemusíš najet 200 km, po 50 km toho máš plný ruce a adrenalinu jak kráva, na 5tku po zádech umí i 450 natož 650 husaberg tyto motory udělají klidně 10 tis. km a to za rok nenajedeš a vyměnit litrovku oleje co 500 či 1000 km zas není tak drahá záležitost, spíš mít dostatečnej přísun sliků zkus ostrýho motárda a pochopíš že těch 30 kilo a 15 koní tam opravdu je znát

wario: diskutoval jsem na téma smc 690 vs. fs 570 s Hawkem který je obě testoval a smc by prý nechtěl ani za mák, oproti husabergu děsnej autobus

SirIndy: Big bore toho až tak moc neřeší... výfuk+ karbec+ 435 ccm dá nějakých 42 koní dle profilu Mišiho který byl na brzdě, ta 470ka už pojede asi pěkně, ale obávám se že o intervalu 6 tis. km si můžu nechat zdát

Mida (2) napsal 02.06.2011 v 16:29

Moc hezká mašinka , ale ten vejfuk je strašnej , jestlisi si ji někdy koupim tak ten pude pryč jako první

SuperSic58 (1307) napsal 02.06.2011 v 16:21

Krásná kočička, nechce mi jí někdo koupit?

hanys888 (0) napsal 02.06.2011 v 16:02

luxusni vzhled

SirIndy (56) napsal 02.06.2011 v 12:38

MrEskymo: Predelej si DR-Z na 435ccm nebo 462ccm a mas vyreseno...

SirIndy (56) napsal 02.06.2011 v 12:37

wario: DR-Z 400 + big bore Athena na 435ccm.

MrEskymo (0) napsal 02.06.2011 v 10:25

wario: jo ja vim jak to u techto masin chodi jen by me zajmalo esi se s tim do budoucna bude neco delat pac pokrok de nezadrzitelne dopredu a mohlo by se to neakym zpusobem zlepsit snad... jinak ja mam drz 400 sm a asi se u me neakej cas ohreje sice nicmoc vykon ale abych vrazel do masiny hrisny penize a mel o par koniku vic a kilo min mi prijde zbytecny... kazdopadne sem slysel ze ten novej husar 570 je taky dost pratelskej co se servisu tyka a je prej mnohem zabavnejsi nez KTM ale to sou jen neaky postreh co sem zaslechl sam za sebe mluvit nemuzu ;)

wario (126) napsal 02.06.2011 v 09:40

MrEskymo : je to závodák takže vršek motoru cca 8-10tis.km pak už se musí něco dělat do té doby jen servisní intervali po 1000km , já čekám na něco ve stylu WR250R s 450motorem ,intervaly po 6tis.km a hlavně aby to mělo max.130kg .

pokud chceš polozávodák s dobrým intervalem nejlepší volba na trhu je KTM SMC 690

MrEskymo (0) napsal 02.06.2011 v 08:46

me by spis zajmalo jestli ze zvetsila doba mezi servisnimi intervaly (kontrola ventilu, vymelna oleje, popripade komplet go) protoze si myslim ze tohle je nejvetsi kamen urazu techto masin a ne to ze na nadrz ujedu pri palbe jen 100 km...

sxs525 (138) napsal 02.06.2011 v 07:47

no tak nevim kde se ta ostrost bere ten kymko agregát má v testech výsledky jako línej tupoun komprese 12:1 neni v tomhle obsahu nic zvláštního je to jen další motard frakce z endura pokud se jedná o nejostřejších strojích kategorie tak je to berg 570 huska 630 nebo uvažované VM610




TOPlist