husqvarna_svartpilen_801_2




Husqvarna 701 Supermoto a Enduro 2017: v elitě nejsilnějších jednoválců

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tamperee (0) napsal 12.10.2019 v 12:52

Má i tento modernicovaný model přepínání map??

opic26 (457) napsal 30.09.2016 v 21:55+2

HQ nemá konkurovat KTM. Co vím konkrétně ze segmentu supermoto KTM úplně odchází, aby se mohla více věnovat silnici. SMC 690 R ani fabrická SMR už nebudou. Já byl s těma koněma byť nahoře velice spokojen. Zajímalo by mne hoši, jak by jste je chtěli nahnat vy. Tam kde tenhle motor končí začíná třeba teprve 13-ti stovka Panigale cinkat podkovama. Takový je bohužel dnešní svět, zaplať panbůh. Taky jsem na to "plul" , ale ta motorka mne přesvědčila. Moderní jednovačka s výkonem píchlé svině jejíž střeva se mi zdály z peří, na rozdíl od dvouválce dvouventilu. Nic proti předchůdcům, ale přece nechceme aby se nám vrátil Dr Big se 197kg suché váhy a 54k v 6600 ot/min, ne?!

Anti (390) napsal 30.09.2016 v 19:04+1

Že by koupená značka konkurovala "chlebodárci"?Asi jako Škodovka VW...
Jako parametry úctyhodné,akorát trochu všechno navrchu.Když koukám na ten píst co vypadá jak víčko od plechovky,tak ten mít moc velkou životnost nebude,,,

Dominie (3) napsal 30.09.2016 v 16:20

Nejsilnější jednoválec planety? A co Maico 700 s výkonem 60 kw/82 koní?

Slow (48) napsal 30.09.2016 v 14:22

2:chooki - na LC4řce šetřit gramy? hulíš asi dobrej matroš
Btw. 70-80k na klice v točkách dvouválců a 4válců, tak to je fakt dost dobrý a pod 3500ot/min to cuká a nejede střed je nic moc,ale hlavně, že marketingové máme nejvýkonější jednohrnek u HSQ (pardon převlečené KTM)

chooki (100) napsal 30.09.2016 v 13:34

tak v enduro/supermoto sa pocita kazdy gram, hlavne co sa tyka rotacnych casti motora (reakcia na plyn, max vykon a otacky), preto neviem co tu meles o premenlivom casovani, ty technologie. ach jo. sa prevez na 70-80konovom jednovalci radsej niekedy

Slow (48) napsal 30.09.2016 v 11:46-2+1

Díky z každé nové info, jen mi to trošku zde zavání KTM lobby.. či P.R. chcete-li.
Když pominu překlep s klapkou (50m), tak napsat v 21.století : "O přesné časování čtyř ventilů se stará rozvod OHC", žadný DOHC, žádné proměné časování či zdvih ventilů (VVT, Valvetronic atd) či nové technologie, ale prostý základ používaný seriově u konkurence přes 30 let to je trošku neobjektivní.
Radši příště " KTM se drží svého léty prověřeného rozvodu OHC v kombinaci se čtyřmi ventily a pomocným vyvažovacím hřídelem v hlavě"...atd

opic26 (457) napsal 30.09.2016 v 10:44

Paráda tenhle motor. Měl jsem možnost o víkendu sedlat Duke R 2016, a z toho co ta motorka předvedla na všech možných zatáčkách do 130km/hod v porovnání s M1100 S, mám ještě teď měsíc na hubě. Už Duke se chová jako silniční SM, tohle musí být . Vážný kandidát namísto ostrého supermota.

Zelinář (292) napsal 30.09.2016 v 09:33

To enduro je masakr Misto bych na nej nasel

chooki (100) napsal 30.09.2016 v 09:07

tak ta prva fotka jak driftuje v tom naklone TOP.. Len neviem ci to je jazdcom alebo moto. Asi oboje :)




TOPlist