Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ano, pokud by tu jízdu na 250 2T přežil... . Na 250 4T, si zajezdí každý hobík, ale na 250 2T se už musí trochu umět a člověk musí mít také trochu fyzičku...Od toho se odvíjí i vztah k těmto odlišným motorům...
Já, že jsem "zaujatej" (pro dvoutakty ), bych odhadoval, žeby to bylo něco ve smyslu, že si po jízdě na 250 2T , na 250 4T "odpočinul" ...
Ještě zajímavější poznatky by mohly přijít od aktivního jezdce endura či moto-krosu,ale vždycky to bude záviset taky na "poměru" testera ke DVOUTAKTŮM
Ještě něco o nové Husqvarně, pochopitelně 2T O TC125, o které Petr Záruba
v ČMN 12 / 2016 napsal po jízdě těchto pár vět coby oslavu dvoutaktů (cituji) :
" dváca, na rozdíl od čtyřtaktní FC250, jako by byla trochu ospalá, se nechtělo moc
brzdit . Zato plyn dávala velice ráda - někdy až moc . Pružina přívěry je teď tvrdší a
otvírá až ve vysokých otáčkách, což znamenalo "buď plnej, nebo jdi domů " Toto
se musí ctít a respektovat . Nejvíc mně však pobavila, když jsem musel po dlouhé
rovince odřazovat snad o tisíc kvaltů dolů, abych ji nepodtočil . Je to makačka, ale
ten pocit, když dáte perfektní kolo bez chyby, je k sežrání ! "
Ano, pokud by tu jízdu na 250 2T přežil... . Na 250 4T, si zajezdí každý hobík, ale na 250 2T se už musí trochu umět a člověk musí mít také trochu fyzičku...Od toho se odvíjí i vztah k těmto odlišným motorům...
Já, že jsem "zaujatej" (pro dvoutakty ), bych odhadoval, žeby to bylo něco ve smyslu, že si po jízdě na 250 2T , na 250 4T "odpočinul" ...
Ještě zajímavější poznatky by mohly přijít od aktivního jezdce endura či moto-krosu,ale vždycky to bude záviset taky na "poměru" testera ke DVOUTAKTŮM
Docela by mě zajímalo, co by pan Záruba napsal, kdyby ho někdy napadlo srovnávat 250 2T a 250 4T.
Ještě něco o nové Husqvarně, pochopitelně 2T O TC125, o které Petr Záruba
v ČMN 12 / 2016 napsal po jízdě těchto pár vět coby oslavu dvoutaktů (cituji) :
" dváca, na rozdíl od čtyřtaktní FC250, jako by byla trochu ospalá, se nechtělo moc
brzdit . Zato plyn dávala velice ráda - někdy až moc . Pružina přívěry je teď tvrdší a
otvírá až ve vysokých otáčkách, což znamenalo "buď plnej, nebo jdi domů " Toto
se musí ctít a respektovat . Nejvíc mně však pobavila, když jsem musel po dlouhé
rovince odřazovat snad o tisíc kvaltů dolů, abych ji nepodtočil . Je to makačka, ale
ten pocit, když dáte perfektní kolo bez chyby, je k sežrání ! "
je to pekna KTM
Super
Erzberg : 2T