Další Husqvarny na silnici: TR 650 Terra a TR 650 Strada
Text: Petr Poduška | Foto: Press | Zveřejněno: 12.7.2012 | Zobrazeno: 16 173x
Že Husqvarně půjdou dobře i motorky, které nejsou určeny do bláta, naznačily už kladné ohlasy na letošní novinky Nuda 900 a Nuda 900R. Minulý rok na podzim se objevily další koncepty silničních motorek, a dva z nich továrna před malou chvílí potvrdila do výroby. Sice mezi nimi chybí náš vysněný scrambler MOAB, ale toho se také jistě brzy dočkáme.
Kapitoly článku
Jak naznačují modelová označení i některé konstrukční prvky, Husqvarna Terra je určena kromě asfaltu také do lehčího terénu, zatímco Strada na hliníkových ráfcích a s krátce střiženým předním blatníkem bude dělat hlavně parádu ve městě. Oba modely jsou ale postaveny na stejném podvozku, který tvoří dělený páteřový rám z oceli, odpružený vpředu bytelnou převrácenou 46mm vidlicí, a vzadu centrálním tlumičem s progresivní pružinou na ocelové kyvce.
Každé kolo brzdí jeden kotouč, přičemž k silničnímu modelu dostanete ABS bez ptaní, a k terrénějšímu jen na požádání. Se 186, respektive 183 kilogramy u modelu Terra bez ABS bude doufejme tak snadná manipulace, jak výrobce slibuje v souvislosti s optimálním umístěním palivové nádrže blízko k těžišti.
Informace o redaktorovi
Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)