Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak me se to docela i libi, ale kdyby nahodou doslo na tu udalost, ktera se stava parkrat v zivote, ze bych si sel kupovat novou motorku, tahle by se v zivote nedostala na seznam tech, co by padaly v uvahu...
S tímto 6válcem je problém v tom, že původní majitelé byli bývalí manageři od VW a zhlédli se v jejich VR6ce. Pak to tak vypadá, tj. jako automotor v rámu motorky. A co se vzhledu týče, to je věc vkusu a požadavků. Ostatně je to vidět i zde v příspěvcích. Takže ať se jim daří a ať 3C po IDM už konečně zamíří do WSBK. Samozřejmě ne s Horexem. Nebo, že by upravili pravidla...?
Co se týče ceny jak se to vezme.Je to moc a neni.V porovnání třeba s nějakou 1500 HD ještě 100tis ušetříš.Je dost motorek za který se dá vyplácnout přes půl mega.
Trochu mi to tim stylem připomíná sachs roadster 800 myslim že se to jmenovalo z roku 2002 a mělo to asi zhruba stejnej úspěch.Nejhnusnější je na tom ten zadek,barva sedla a ty hnusnadobky brzdy a spojky nebo co to tam je za tykadla.Nádrž už tak hrozná neni ale do krásy taky daleko.Celkově nic moc .Přijde mi škoda 6ti hrnce pro takovej kabát.
takže když ty byl nazačatku propadák kvuli velké vaze,vysoké ceně a špatné ovladatelnosti tak to teď udělali stejně těžké o něco dražší a pujde to na dračku
Mě se to opravdu moc líbí. Je pravda, že je to ingot - ale proč ne?
Ale cena je přestřelená a podle mě motorka zanedlouho bude jen ceněnou raritkou zaniklé značky. Záměr nevyjde a bude to škoda...
napriklad cbx six uz z dialky ohuroval siestimi valcami spredu aj zozadu, toto na prvy pohlad vyzera skor ako trojvalec. kto by chcel HTP hovno to pojede. sestival musi byt vidiet z dialky a pocut!
Řekněte jim to už někdo natvrdo!
Ta motorka je prostě HNUSNÁ!
Je, byla a bude hnusná. Proto je problém ji prodat.
Když už, tak měli nechat motor (nejdražší komponent) a podvozek a totálně překopat zbytek. Vizuelně to odlehčit. Třeba trubkový rám bych tam viděl...
Jinak hmotnost není nijak brutální. Přece je to 6-ti válec. Nikdo asi nečeká 180 kg suchou...
No chlapci, čo to testovali teda nepovedali ani slovo o tom, že by bola "neovládateľná, ťažká a špatná"...
Kde si to čítal - počul ? Jazdil si to, lebo ja nie. Ale zbytočne drahá je, to je fakt...
netvrdím, že je 221 kg málo, ale ve srovnání s Banditem nebo XJR 1300 apod, se mi nezdá, že by Horex váhou nějak nadprůměrně vynikal. Motorka je to fakt krásná a ty drátový kola jsou pecka.
Ten investor musi byt asi na hlavu padly. Nizke prodeje puvodniho modelu, tezka, spatne ovladatelna a draha.
"Novy model" prisel o drzak SPZ, jinak je stejny, tezky, tudiz spatne ovladatelny. A jeste drazsi? To se investor domniva ze ty prodeje budou lepsi? To musi byt asi penize z ciny, protoze na tohle by nikdo normalni nezainvestoval.
Fakt je ten, ze tahle svezi podsedlovka vypada lepe, nez puvodni nudnej, hlubokej a kulatej blatnik
a značku si nalepím na záda?
Tak me se to docela i libi, ale kdyby nahodou doslo na tu udalost, ktera se stava parkrat v zivote, ze bych si sel kupovat novou motorku, tahle by se v zivote nedostala na seznam tech, co by padaly v uvahu...
S tímto 6válcem je problém v tom, že původní majitelé byli bývalí manageři od VW a zhlédli se v jejich VR6ce. Pak to tak vypadá, tj. jako automotor v rámu motorky. A co se vzhledu týče, to je věc vkusu a požadavků. Ostatně je to vidět i zde v příspěvcích. Takže ať se jim daří a ať 3C po IDM už konečně zamíří do WSBK. Samozřejmě ne s Horexem. Nebo, že by upravili pravidla...?
Co se týče ceny jak se to vezme.Je to moc a neni.V porovnání třeba s nějakou 1500 HD ještě 100tis ušetříš.Je dost motorek za který se dá vyplácnout přes půl mega.
Za touto motorkou se otočí každý, na rozdíl od všech těch nesmyslů, které se tady v poslední době prezentují. Rád bych ji měl ve své sbírce
Trochu mi to tim stylem připomíná sachs roadster 800 myslim že se to jmenovalo z roku 2002 a mělo to asi zhruba stejnej úspěch.Nejhnusnější je na tom ten zadek,barva sedla a ty hnusnadobky brzdy a spojky nebo co to tam je za tykadla.Nádrž už tak hrozná neni ale do krásy taky daleko.Celkově nic moc .Přijde mi škoda 6ti hrnce pro takovej kabát.
Copak je možné čekat u této moto , že bude mít pod 200 kg ? , to je nesmysl , který
by si měl uvědomit
hlavně autor článku.., drahá? , určitě nepočítali s tím , že bude levná , těžko
ovladatelná ?, -
úměrně druhu stroje ! Nejdříve myslet , potom psát..
Použil bych výraz-nemá to koule...))))))
Ta hmotnost nic moc. A to říkám jako majitel XJR, což je ale (vysvětlení, ne bohajoba) konstrukčně 30 staré.
takže když ty byl nazačatku propadák kvuli velké vaze,vysoké ceně a špatné ovladatelnosti tak to teď udělali stejně těžké o něco dražší a pujde to na dračku
Mě se to opravdu moc líbí. Je pravda, že je to ingot - ale proč ne?
Ale cena je přestřelená a podle mě motorka zanedlouho bude jen ceněnou raritkou zaniklé značky. Záměr nevyjde a bude to škoda...
napriklad cbx six uz z dialky ohuroval siestimi valcami spredu aj zozadu, toto na prvy pohlad vyzera skor ako trojvalec. kto by chcel HTP hovno to pojede. sestival musi byt vidiet z dialky a pocut!
Řekněte jim to už někdo natvrdo!
Ta motorka je prostě HNUSNÁ!
Je, byla a bude hnusná. Proto je problém ji prodat.
Když už, tak měli nechat motor (nejdražší komponent) a podvozek a totálně překopat zbytek. Vizuelně to odlehčit. Třeba trubkový rám bych tam viděl...
Jinak hmotnost není nijak brutální. Přece je to 6-ti válec. Nikdo asi nečeká 180 kg suchou...
Pěkný. To by mohlo vyjít .
No chlapci, čo to testovali teda nepovedali ani slovo o tom, že by bola "neovládateľná, ťažká a špatná"...
Kde si to čítal - počul ? Jazdil si to, lebo ja nie. Ale zbytočne drahá je, to je fakt...
Taky se mi zdá, že ta hmotnost 221kg není nějak extra moc.
Honda CB 1000R - 217 kg
Suzuki GSF 1250 Bandit - 222 kg
netvrdím, že je 221 kg málo, ale ve srovnání s Banditem nebo XJR 1300 apod, se mi nezdá, že by Horex váhou nějak nadprůměrně vynikal. Motorka je to fakt krásná a ty drátový kola jsou pecka.
Ten investor musi byt asi na hlavu padly. Nizke prodeje puvodniho modelu, tezka, spatne ovladatelna a draha.
"Novy model" prisel o drzak SPZ, jinak je stejny, tezky, tudiz spatne ovladatelny. A jeste drazsi? To se investor domniva ze ty prodeje budou lepsi? To musi byt asi penize z ciny, protoze na tohle by nikdo normalni nezainvestoval.
Fakt je ten, ze tahle svezi podsedlovka vypada lepe, nez puvodni nudnej, hlubokej a kulatej blatnik