Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Takový potenciál ta motorka měla a takový patvar z ní designéři udělali Mě se teda ten modern-vintage styl nelíbí, ani na té nové Hondě. Buď to má být hyperkosmikfantastik, nebo klasika. Tyhle "skvosty na půl cesty" kde je to "jakože oldskůl, ale s moderníma křivkama" mě teda neberou ...
Samozřejmě nemám co kafrat, protože si to stejně nikdy nebudu moct dovolit ...
za ty prachy super, dal bych černou matnou a titanové svody. Vzhled je kvalitní, není tu od ohromování karbonem a špičatou podsedlovkou. Hlavně nevypadá jak splácanec tří motorek.
Taky jsem ho obdivoval teď na EICMA. Ale jak psal Kostits1, je to celkově designově takovej průměr. Nijak zvlášť nenadchne, ale taky neurazí. Kdyby bylo na nádrži napsáno Honda, pomalu si toho ani nevšimnu.
Některé detaily jsou sice nádherné, jako třeba zadní ráfek se špicemi na boku. Ale některé zase hodně zamrzí, jako třeba kráter namísto turba. A celá levá trana motoru, kde je přehršel kabelů, hadic, přiznaných lanek a různé techniky. Jakoby to celé bylo po změně specifikace na atmosférický motor narychlo poskládané dohromady, bez jakéhokoliv kousku citu.
Midalu byl jen výkřik do tmy. Kdyby ty prachy vynaložené z rozpočtu přerozdělili lidem na zateplení baráku, instalaci nového kotle, nebo výměnu oken, udělali by 1000x líp!
tuto je pekne vidiet to usporiadanie valcov:
//img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2011-09/19658/20110919122426-hor_technique_02_jpgresize_1000x830_.jpg
Je to V-čko, ale jak říká SuperSic58, trochu atyp, válce svírají úhel pouhých 15° tuším... Jinak, když se podíváš pořádně, tak uvidíš uložení 3 vaček a zepředu, kde jsou svody, je každý druhý válec zasunutý a naopak ty okolo jsou předsunuté. Osobně si ale nemyslím, že to je typické V-čko při tak malém úhlu, celé je to spíš kvůli prostoru - šířce motoru. Barva je děsná, v červeno-bílé v minulém článku byl hezčí.
v článku: "takže jen ve stručnosti připomeňme, že se jedná o počin obrozené německé značky, vyzbrojený novým unikátním vidlicovým šestiválcem o objemu 1 218 ccm" - nový unikátní vidlicový šestivál??? ať koukám, jak koukám vidím řadový 6vál
...rasdej Midalu
Takový potenciál ta motorka měla a takový patvar z ní designéři udělali Mě se teda ten modern-vintage styl nelíbí, ani na té nové Hondě. Buď to má být hyperkosmikfantastik, nebo klasika. Tyhle "skvosty na půl cesty" kde je to "jakože oldskůl, ale s moderníma křivkama" mě teda neberou ...
Samozřejmě nemám co kafrat, protože si to stejně nikdy nebudu moct dovolit ...
Líbí se mi to, ale nekoupil bych si to...
Kam se poděl řemen a to krásné sedlo? A co ten nádor na výfuku...?
Ale pokud mi ho někdo zaparkuje v garáži, tak se přes tyhle detaily nějak přenesu
za ty prachy super, dal bych černou matnou a titanové svody. Vzhled je kvalitní, není tu od ohromování karbonem a špičatou podsedlovkou. Hlavně nevypadá jak splácanec tří motorek.
No, proč ne něco trochu jiného. Ale 20 000€ za něco, kde nejsou vychytané mouchy, už se ví, že motor bude cobydup lepší...
Mohl by mít klidě štítek Honda? A jak by měl vypadat jako Horex, Spousta lidí (95% motorkářů bych řekl) o té značce nikdy předtím ani neslyšela..
.
Taky jsem ho obdivoval teď na EICMA. Ale jak psal Kostits1, je to celkově designově takovej průměr. Nijak zvlášť nenadchne, ale taky neurazí. Kdyby bylo na nádrži napsáno Honda, pomalu si toho ani nevšimnu.
Některé detaily jsou sice nádherné, jako třeba zadní ráfek se špicemi na boku. Ale některé zase hodně zamrzí, jako třeba kráter namísto turba. A celá levá trana motoru, kde je přehršel kabelů, hadic, přiznaných lanek a různé techniky. Jakoby to celé bylo po změně specifikace na atmosférický motor narychlo poskládané dohromady, bez jakéhokoliv kousku citu.
Původní turbo model
Tadyk:
//www.google.cz/imgres?q=V12+engine+for+phaeton&num=10&hl=cs&biw=1366&bih=673&tbm=isch&tbnid=yKDH50Wxew4w-M:&imgrefurl=//www.thetruthaboutcars.com/2010/04/the-phaeton-rises-from-the-ashes-%25E2%2580%2593-in-beijing/&docid=Knwc0ZnVb5TB7M&imgurl=//images.thetruthaboutcars.com/2010/04/Phaeton12_engine_lr-358x350.jpg&w=358&h=350&ei=OKarUO2-KaOD4gTRqoHgCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=1096&vpy=252&dur=5778&hovh=222&hovw=227&tx=116&ty=207&sig=101552413097684083568&page=3&tbnh=144&tbnw=148&start=40&ndsp=25&ved=1t:429,r:44,s:0,i:206
Je to půlka V12 z Phaetonu,proto to svírá tak těsnej úhel,páč je to v tom autě uspořádaný do VV
500.000kč není zas tak šílené kolok stála MT-01 jako novinka 420.000kč ? nebo tak nějak .
Moc sympatická motorka
Midalu byl jen výkřik do tmy. Kdyby ty prachy vynaložené z rozpočtu přerozdělili lidem na zateplení baráku, instalaci nového kotle, nebo výměnu oken, udělali by 1000x líp!
horex je dezignově takovej průměr,ale v garáži by mi nevadil...ČR s firmou FGR opět zaspali dobu...A to měli času dost.
Cena super Když si vezmu, že tolik stojí naprosto konfekční a fádní GS, tak je to potěšující informace.
Stenboy: MRDALU je v IČI
Jó jó němci ty to myslej vážně a maj krásného Horexe No a my kdepak máme PŘEDRAŽENÉ MRDALU
tuto je pekne vidiet to usporiadanie valcov:
//img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2011-09/19658/20110919122426-hor_technique_02_jpgresize_1000x830_.jpg
Je to V-čko, ale jak říká SuperSic58, trochu atyp, válce svírají úhel pouhých 15° tuším... Jinak, když se podíváš pořádně, tak uvidíš uložení 3 vaček a zepředu, kde jsou svody, je každý druhý válec zasunutý a naopak ty okolo jsou předsunuté. Osobně si ale nemyslím, že to je typické V-čko při tak malém úhlu, celé je to spíš kvůli prostoru - šířce motoru. Barva je děsná, v červeno-bílé v minulém článku byl hezčí.
Petr-Guzzi> zrak tě šálí, fakt je to V6, ale trochu atyp Řiká ti něco motor VR6 od VW?
v článku: "takže jen ve stručnosti připomeňme, že se jedná o počin obrozené německé značky, vyzbrojený novým unikátním vidlicovým šestiválcem o objemu 1 218 ccm" - nový unikátní vidlicový šestivál??? ať koukám, jak koukám vidím řadový 6vál
Konečně šestiválec ..uvidíme jak to bude s tou cenou, 20tis. eu je docela dost..