yamaha_demo_tour




Horex VR6 zatím bez turba

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kizak (-1) napsal 20.09.2011 v 22:10

Tak to je hodně povedenej kousek, opravdu paráda.
A ta vyšší cena jí zajistí exkluzivitu.

Pechyjo (3) napsal 20.09.2011 v 21:23

NO konečně, pak že nejde udělat moderní motorka s klasickými prvky naháče
Moc pěkný, ale ta cena

Anti (391) napsal 20.09.2011 v 20:42

Mno,šestivály začínají být tak nějak běžné,budeme čekat na první vlaštovku s osmi?válci...
Půl melounu je sice dost,ale cena Midalu je zas někde jinde.Neoslovuje mě ani jedno,ale určitě je mi vzhledově bližší Horex.

Interceptor (108) napsal 20.09.2011 v 19:13

Vzhled nenadchne, neurazí. Každopádně žádná tuctovka. Co se týče techniky byl bych opatrný, možná to bude bomba, ale možná taky naopak..

GSXJarda (274) napsal 20.09.2011 v 18:19

Pro Italofila :
V článku je řeč o Německu,ne o eurozóně... a to je v růstu HDP sakra rozdíl.

pale (6) napsal 20.09.2011 v 17:35

už tomu chybí jen kardan...řetěz nikdy víc, nechápu, že i na silné cestovní motorky se stále dávají řetězy.

Pjercak (48) napsal 20.09.2011 v 16:46

Mě se to líbí a cena není spatna rozhodne neni premrstena obsah motoru je jaky je zas tak sileny není

Italofil (41) napsal 20.09.2011 v 15:10

Pro redakci :
15:02 MMF snižuje očekávaný růst eurozóny letos na 1,6 % a příští rok na 1,1 % z červnových 2 % a 1,7 % (Bloomberg)...takže žádná sláva

enusim2 (21) napsal 20.09.2011 v 13:52

sxs525: nic v tom nehledej pouze to ze motorka se za posledni roky stala esteticky modni doplnek.Doba kdy se motorka brala jako lepsi,levnejsi dopravni prostredek je pryc a tohle je pouze pro ty co chteji mit neco vic nez ostatni a byt originalni.

sxs525 (138) napsal 20.09.2011 v 12:57

je to relativně hezká motorka určitě to budou mít dotažený do puntíku mě by se v tom teda víc líbil paralelní vzduchovej dvouvál ale to by stoho byl jen další bonevile
honbě za co možná největším obsahem a výkonem moc nerozumim v podstatě to už jde proti filozofii motocyklu jako takového ještě se to dá chápat u choperů ale u cestovního naháče obsah přes 1400 už nutně dělá z motorky nevohrabanýho tlusťocha

Shiver (2) napsal 20.09.2011 v 12:22

2stroke: Ducati je každopádně cool, ale tohle je trošku jiná liga!! Ač se mě dusot Ducatek moc líbí tak šestiválec bude mít exlukzivní sound a vzhled je na Horexu taky luxusní. Cena je daná určitě i tím že je to malá serie. Kdyby to byla větší masovka tak bude za 350-390 papírů

2stroke (63) napsal 20.09.2011 v 10:43

Půl míče? Ať si to strčí za klobouk, mít půl mega, tak si koupím něco Ducati (třeba 1198), nebo od jiné osvědčené značky...

OndraCB (101) napsal 20.09.2011 v 10:17

Moto s řetězem už bych nechtěl, navíc takhle výkonnou. Snad na řemenu ještě zapracují, germáni budou kupovat a pak třeba i nějaká ojetina půjde dotáhnout k nám

Italofil (41) napsal 20.09.2011 v 09:36

Stroj parádní navíc i s řemenem , ale redakce asi nemá aktuální iformace z průmyslu...

SuperSic58 (1307) napsal 20.09.2011 v 09:24

Prej německá ekonomika zažívá rekonvalescenci takle sem se dlouho nezasmál

LeonKrkon (0) napsal 20.09.2011 v 08:51

Moc pěkné. Snad nebude problém se servisem a díly...

thor2010 (0) napsal 20.09.2011 v 08:40

Už se těším na test typu Horex versus Midalu. Zatím vzhled i cena Horexu

pietrozzi (14) napsal 20.09.2011 v 08:36

Shiver: Buď bez obav, motor této koncepce už léta funguje (a chladí se dobře) ve vozech Volkswagen, od něhož získal Horex povolení koncepci "okopírovat"

Jioolk (0) napsal 20.09.2011 v 08:32

Jak psal enusim2, je to vonafka ktera se snad neztrati a pokud se postesti a zacnu sukat nejakou tu bankerku, urcite bych si to dokazal predstavit v garazi.

PS: klidne bez turba/kompresoru nebo co ze to tam vlastne je

Shiver (2) napsal 20.09.2011 v 08:29

Ještě dodám, že bych radši bez turba. Koukal jsem na YouTube na pár videí a ten motor je zajímavě postaven. Válce jsou velice zajímavě a myslím že dobře ne v řadě ale tvoří dvě řady. Snižuje to šířku motoru. Jen aby to uchladili Video ukáže víc //www.youtube.com/watch?v=B_33hCkr8zY&feature=related

Shiver (2) napsal 20.09.2011 v 08:12

Tak tohle je pánové brko!! Jak vzhledově tak i koncepcí super!! To bych chtěl mít v garáži

XarlieN (0) napsal 20.09.2011 v 07:37

Každý má ale zjevně jinou představu o "lidovější" ceně.

enusim2 (21) napsal 20.09.2011 v 07:13

prijde mi to jako ze by konecne nejaky vyrobce uposlech narky uzivatelu. vemte si: silny vykonny motor. pekny ''konzervativni'' vzhel.stare osvedcene budiky a kulate svetlo (u kazdeho dnesniho noveho clanku vsichni breci jak je hnusne svetlo a tachac),letmo zavesene zadni kolo.na fotkach misto retezu remen(ikdyz tedy to zmenili).neprplacano elektronikou. Me osobne to prijde jakotakova stavba snu pro spoustu lidi.Je to nove,je to silne,je to neco odlisneho a presto si to zachvoava ducha TÉ prave klasicke stare dobre motorky

Alen (0) napsal 20.09.2011 v 06:41

Bazalka (34) napsal 20.09.2011 v 05:58




TOPlist