yamaha_mt09




Horex VR6 Cafe Racer 33 Limited

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5047) napsal 18.03.2014 v 10:35

Pokud někdo v několika minulých letech prodával tu svoji
ojetinu(motocykl!!), tak dobře ví, jakej je to problém,
protože český trh ojetin už dlouho"praská ve švech" . Majet-
ní kupují pořád nové a nové,jejich ex- jdou na trh, x firem
sem pořád ještě"tahá ojetiny zvenku. Takže kdo CHCE jezdit,
má možnost "překlenout absťák při stavbě domu, apod." sku-
tečně za pár tisíc. Kdo měl kvůli tomu "kufry za dveřma",
měl / má prostě smůlu ...

SuperSic58 (1296) napsal 17.03.2014 v 21:38-1+1

těmhle kecum se musim smát. "Přijde rodina, barák, hypotéka, na 20 let s motorkama utrum" Kulový s přehazovačkou, je to tim, že se z těch chlapů stanou oslove, co si nechaj od ženský podělat celej život(a že takovejch znám...) a uvědomí si to až za těch 20 let a snažej se to dohnat(Ale určitě si nekoupí motorku za milion ) Buď jezdit chceš nebo nechceš, je to prostý

IvanDvoutakťák (5047) napsal 15.03.2014 v 10:00-1

Seikosi, jsme holt každej na jiné straně - já jsem zase
poznal spoustu chlapů, kteří nebyli bez motocyklu snad ani jednu sezónu .
Každej ať si koupí, co chce . Těch vatínků je zanedbatelná menšina
a tak tento článek nebudeme plnit zbytečně.

IvanDvoutakťák (5047) napsal 15.03.2014 v 09:54

Blackforsi, na Fóru/Masarykův okruh se "objevil "AKRO O-:
Snad se,"kluk jeden" bude držet zpátky ,aby na něj ZASE
někdo nepoštval "vedení" ...

seikos (975) napsal 15.03.2014 v 09:25

Ivan: fakt si myslim ze meles nesmysly. Drtiva vetsina ctyricatniku a starsich si nekupuje motorku, aby kohokoliv uchvatila, nebo aby nahaneli holky na zastavce autobusu.
Jsou to chlapi co nejcasteji naposledy jezdili na Jawe 350. A jako mladi kluci meli vyveseny plakaty supersportu nebo Dakarskych specialu v pokojicku.
Jenze pak prace, deti, barak, dluhy. Jawa sla z domu a na 20 let utrum. Ale chlapecke sny prezivaji. Je ti 45, deti casto z domu, doma tlusta slepice, dluhy zaplaceny a ten svuj sen si muzes uskutecnit. Mas prachy, koupis novou motorku, drahou vybavu, protoze uz na to proste mas. A zacnes uzivat zivota. Jasne ze jsi pak motorkarskej cucak, ale nutne ne automaticky nejakej zbohatlik a vatar.
Znam spoustu chlapu co si splnili svuj sen a pritom fakt nevydelavaji miliony

IvanDvoutakťák (5047) napsal 15.03.2014 v 07:56

Brzy užmně bude(?) 70 a tak jsem nějaký změny na bajkerské
scéně už prožil a je jasné, kdy se začli "stávat MOTORKÁŘI"
vatínci, poté co zjiěťovali, že za "mercedey a obřími SUV"
se už nikdo ani neotočí ... Ne, žeby si motocykl kupovali
mladí kluci, kteří za něj dali poslední peníze, ale čtyři-
cátníci a padesátníci, protože se chtěli před jim podobný-
mi TAKY ukázat...Ale možná,že opravdu melu nesmysly a ta-
kových,o kterých píšu,je mezi českými bajkery většina

seikos (975) napsal 15.03.2014 v 00:23

Ivan: meleš nesmysly

IvanDvoutakťák (5047) napsal 14.03.2014 v 14:30-2

Muscle-bike(?,ale existují pěknější!) pro ´vatínky´,kteří
musí mít něco extra,když se po čtyřicítce(či ještě později)
"stanou znenadání motorkáři" Budou se ovšem hodně divit
co s nimi a jejich VR6 "udělá" kterýkoliv supersport 600,
s trochu vyježděným klukem za řidítky

SuperSic58 (1296) napsal 13.03.2014 v 18:33+3

Za milión! A kde je to na tom vidět?? Přijde mi to jako bachratej bastl
Midalu už je dávno u ledu, to byl jen tunel na eu dotaci, nic víc. Stejně jako Jawa. Odpočívej v pokoji.

gresini (4397) napsal 13.03.2014 v 15:54

škaredá motorka za nesmyslný peníze!!!

Steve-CZ (259) napsal 12.03.2014 v 22:32

Mě se líbí víc ta běžná cestovní verze

Blackforce (661) napsal 12.03.2014 v 19:10

Tahle motorka mě neurazila, ale ani nenadchla.

Ludwei (86) napsal 12.03.2014 v 19:03+2

Krásné nádobíčko, ale Cafe racera si představuji teda úplně jinak.

2stroke (63) napsal 12.03.2014 v 18:52

Ale jo, mně se to i celkem líbí...ale cena je trochu mimo...

mrmmrm (8) napsal 12.03.2014 v 17:21+1

Podľa mňa toto CafeRacer vôbec nie je. Postráda to akýkoľvek šmrnc, ľahkosť a vzdušnosť. Je to skrátka príliš hrubá hrča.
Na druhej strane, jednotlivé detaily sú pekne prepracované a továrensky zvládnuté na jednotku.
Bohužiaľ, ako celok sa mne osobne vôbec nepáči. Spomenuté R ninety je úžasný stroj oproti tomuto čudu.

Rudýn (24) napsal 12.03.2014 v 12:52+3

No když si srovnám, že za tyhle peníze bych měl 1199 Panigale R...

DOMINATOR (1260) napsal 12.03.2014 v 12:11-2

Ale jo

johnyboy (25) napsal 12.03.2014 v 11:21

jako dobrý no, ale s ohledem na novy bawo NineT nevim nevim

martin88 (31) napsal 12.03.2014 v 10:51+1

takový prachy to stojí a krovku tam chytnou imbusem

strakon (542) napsal 12.03.2014 v 10:14+2

Na tyhle parametry snad nemělo ani cenu ten 6iválec vyvíjet, původně jsem z něj byl nadšenej, teď už ne é a tuším neblahý a neodvratný konec téhle značky, škoda

CharlieV (93) napsal 12.03.2014 v 10:07+2

Motorka je pěkná, ale z šestiválu by šlo snad vymáčknout víc - na druhou stranu, takhle si vydrží fakt hodně.

A kde je Mrdalu?

PetrL3 (27) napsal 12.03.2014 v 09:07-1

Vyjádřím se pouze k tomu, co vidím na fotkách: pecka .

muscle_biker (50) napsal 12.03.2014 v 08:53+2

...Jejich sliby a plány se rozplývají téměř jako sliby o dvaapůllitrovem FGR...

a tak by sme mohli pokracovat... povodny sekundarny ozubeny remen sa presublimoval do drsneho retazu, povodne tvary vyfukov sa museli radikalne prisposobit.. atd.. atd.. (inak tam nemalo byt turbo ale kompresor)

ale stale lepsie ako ponukat 270kg obludu za 80K eur..
33 stříbrných přepelic je predsa len priatelnejsich za VR6 sestival..

co je s FGR? uz aj vystavy ignoruju..

seikos (975) napsal 12.03.2014 v 08:29+5

Osobně si myslím, že Horex rozhodně nenaplňuje očekávání svých (znovu)zakladatelů. Jejich sliby a plány se rozplývají téměř jako sliby o litrové Jawě.
Nejdříve nás nabudili zprávou, že jejich 6-ti válcový přeplňovaný motor bude úžasný a bude mít 200 koní a motorka bude stát kolem 20tis €. Jinak vcelku nemastná, neslaná, ale velmi vkusná motorka za zajímavou cenu.
Poté začali tvrdit, že z důvodu špatně nastavených dodavatelsko-odběratelských vztahů (a kde je nakonec pravda?) bude přeplňovaný motor až později a že nejdřív vydají atmosférickou verzi. Ale že v pohodě, že i ta bude mít 160 koní a že bude super. To ovšem bylo před třemi roky a turbo stále nikde. Takže co? Nezvládli to technicky? Dodavatelskými vztahy to asi nebude, když turbo nemají v nabídce ani za 3 roky.
A co atmosféra? Kde je těch 160 koní? Nakonec z toho je jen 126. Kde je ten punc úžasnosti a exkluzivity? A kde je 20tis € za přeplňovaný 200-koňový model, když nejlevnější atmosféra stojí 22500?
Classic (na drátech) stojí 24500€
Kdo o to má zájem? Podle mě nakonec nikdo. Je potřeba ten model nějak "vytěžit" a alespoň vyjet s několika diverzifikovanými modely. Takže Roadster 22500€, Classic 24500€ a Cafe 33333€
Mimochodem, u toho Cafe, kde je to krásně a vkusně umístěné přední světlo? Co to tam způsobili za bordel? Ční tam lanka a kabeláž. Kde je ta vkusnost a uhlazenost? Za milion?

Trochu mi to připomíná jinou (východnější) motofabriku, která vždy naslibuje skvělé zítřky a nakonec je okrájí na úplně jinou úroveň. Kvalitativní, časovou i cenovou

ZZR1200 (127) napsal 12.03.2014 v 07:51-1

Jedna z nejkrásnějších motorek..

Mike70 (70) napsal 12.03.2014 v 06:50

Ty vyplejtaný kola sou teda parádní a způsob uchycení drátů k ráfku famózní...úplně slintám




TOPlist