globalmoto_duben_nolan




Tokio Motor Show 2011 - Honda

Největší výrobce motocyklů na světě si na domácí veletrh přivezl kromě jiného i jeden prototyp elektrického supersportu RC-E a produkční verzi nového endura CRF250L.

Kapitoly článku

Koncept sportovní motorky s elektromotorem, Honda RC-E, je velmi vyspělým kouskem a opírá se lehce o design současné řady CBR. Motocykl svými rozměry a výkonem odpovídá čtvrtlitrům.
Prototyp prošel přes HRC, sportovní divizi Hondy, a dostal do výbavy to nejlepší, co se v současnosti nabízí: kompletně nastavitelné odpružení od Öhlinsu má vpředu "zlatou" USD vidlici s průměrem trubek 43 mm, vzadu je kyvka a centrální tlumící jednotka. Brzdy Bermbo Monobloc mají na předním kole dva kotouče o průměru 320 mm se čtyřpístkovými třmeny, vzadu je jeden menší kotouč. 17palcová kola jsou z odlehčených slitin.

Otázkou zůstává, zda tohle je budoucnost sportovních motocyklů, když už i Honda představuje elektrický koncept ?
Zapomeňte na předchozí vzduchem chlazený jednoválec o objemu 223 ccm. Nové enduro Honda CRF250L dostalo agregát ze silniční krasavice CBR250R. Čtyřdobý, vodou chlazený, čtvrtlitrový jednoválec s rozvodem DOHC, disponuje výkonem 26 koní a točivý moment je 23 Nm. Otázkou zůstává, zda se tohle praktické enduro pro každodenní použití objeví i na evropském, potažmo českém trhu.

Informace o redaktorovi

Roman Daněk - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (4x):



TOPlist