Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Do teď se ve mně honily pocity. Postupně jsem je vstřebal a verdikt zní: Natolik zvláštní, že bych ji do garáže vzal. (Ale pro jistotu bych si nechal i tu co mám )
MatesR1: Pokud by se VFR líbila fandovi R1, tak je něco špatně. Je to motorka pro jiný typ jízdy i jiný typ lidí než co fandí R1. Ten design má úplně jinej účel i smysl.. Prostě fandovi Ferrari se většinou nelíbí Rolls Royce a naopak..
střeva budou asi dobrý a "Honďácky"klidný,ale ten kdo ji šil kabát by si žasloužil uklouznout na náledí klidně i v létě a to pěkně z obou stran,aby se srovnal,ten předek je fakt napřezdržku!
hmmm tak hovno, hovno zlata rybko... novy VFR je precijen tak skaredy jak se cekalo.. osobne, kdybych si mel vybrat jestli tohle bnovy nebo 20let starou a furt prekrasnou sedmpade RC30, asi by to bylo velice snadny rozhodovani
Nová VFR je fakt moc pěkná , jediné co bych vytknul, ovšem ne jen u VFR, ale u všech nových motocyklů, že výrobci přímo kurví vzhled těmi hroznými a nadrozměrnými výfuky
Design hnus,váha 267 to posouvá vyloženě do kategorie cestáků.S potěšením si nechám moji 99.Ale co se nelíbí jednomu může se líbit drhému že?Škoda viděl jsem dříve nějaké foto jak by to mělo vypadat dokonce sportovní a cestovní verze ato se mi fakt líbilo,ale tohle,je to jak nějaká čínská yamasaki blééééééééé.
No podle obrazku je moooc pekna a nazivo to bude jeste lepsi ,to co mi chybi na 8kilu je vykon a ten tady zarucene bude,kardan to je bez debat OK a pokud jde o lauf-von uz nekdo urcite udela peknej ladak,ktery to poresi.Jen si nejak nejsem jisty s tou nadrzi-18.5 litru,to je fakt bida-to se jim na tourera teda nepovedlo
Mno,osobní průzkum dopadl dle očekávání.Chápu,honďákům se líbí,líbí se někomu jinému,proč ne.Potud v pohodě.
Nesouhlasím ale s tvrzením že je to něco co tu ještě nebylo.Kromě té dvouspojkové srandy tam nevidím nic převratného.Pouze další z cestovatelských autobusů.Rovněž je trochu zcestné hodnotit prodeje.Trh je značně nevypočitatelný.
Můžeme se tady dohadovat maximálně o designu nebo použité technice,vše ostatní ukáže čas...
Orgovany: No Hayabusa zní lákavě..Vím, že kdo si jí koupí, ještě dlouho chodí s úsměvem od ucha k uchu.. Ale myslím, že min.rok dva z tý VFRky budu tak vyplesklej, že jí asi ze strachu nikomu nepůjčim..Uvidíme
Kdo čekal, že Honda postaví motorku víc do sportu je asi překvapený, viz příspěvky níže. Já to něčekal protože si myslím, že by to ani nešlo. Dnešní supersporty jou koncipovaný pro jednoho. Spolujezdec je jen trpící nouzovka. Jakmile postavíte motorku pohodlnou pro dva, už jen tímto faktem se na míle vzdaluje lehounkým ostrým supersportům.
Naopak, v posledním desetiletí moc podobných motorek pro dva nebylo a proto jsem za tento krásný kousek vděčný. Kdo chce supersport ať si ho koupí. Já si koupím VFR. Ostatní mašiny mi přijdou obyčejný a zastaralý...
Je to radikální skok vpřed, ostatní motorky vedle toho vypadají jako jawy ze 60tých let. Vývoj se prostě ubírá tímhle směrem. Výkonové ani rychlostní rekordy už nejsou v módě, dneska se staví moderní a špičkovou technikou vybavené stroje. Bravo HONDA , težko nějaký výrobce postaví lepší stroj
Je tam hodně podobných rysů z FireBlade. Budou na ni fronty, sedadlo vypadá hodně dobře a kardan je super věc. Kdyby tam nebyl, tak by bylo to krásné kolo pořád zasrané od řetězu a 172k by mu taky dávalo rychle naprdel. Aspoň už nebudu muset tahat v kurfech sprej na řetěz a v dešti ho mazat. takto už se bude lít jen benzín, měnit olej a gumy. Teda doufám, uvidíme co to bude mít za mouchy. Projel bych se na tom hned. ze začátku se mi taky nelíbila, ale teď co představili ofiko fotky, tak líbí. Kapoty z boku jsou jako z Blade a je jen o 20kg těžší než ta moje a 0 60kg lehčí než STčko, které se ovládá krásně. Navíc, já rád těžké stroje. Navíc budu sedět za řídítky ( snad ) a palubovku to má hezkou. Mohlo tam být teda ještě pár věcí, jako spotřeba, dojezd, palivo v nádrži tak jako u ST a odkládací kapsy..nebo aspoň jedna tak jak je tomu na FJR nebo GTR, CB 1300... je to hodně praktická věc. Ale má to být i sportovní mašina, a proto to tam asi nedali,protože pak by asi Pan European neměl na trhu význam. Jen nechápu trochu informaci, že by ten motor měl být i v STčku. Tam je motor otočený. To by bylo jednoduší pojmenovat druhou verzi VFR 1200 GT a dát tam ty přihrádky, stavitelný štít a vyšší řídítka a bylo by to, ne? A PanaEuropeana udělat třeba ST1400 s modernějším desingem a ponechat uložení motoru a tu 29litrovou nádrž se kterou se dá v pohodě ujet 560km - vyzkoušeno.
Těšil jsem se na skok z 800 na 1200, což hodnotit nemůžu, dokud se nesvezu. Ale to co vidím, se mi nelíbí ani trochu, první vajfr, co se mi vzhledově vůbec nelíbí.
Je krásný tu sledovat Vaše komentáře. Ještě včera bych řekl, že je to tak 70:30 v neprospěch VFR a dnes mi to přijde tak 50:50..:)) Bude to určitě kontroverzní motorka a rozdělí nás v názorech na 2 skupiny. Na druhou stranu by právě s tím mohla být Honda spokojena. Málokdo si ji splete s něčím jiným. Mě osobně se design nelíbí a přijde mi i značně nesourodej. Přední zavalítá část a naopak odlehčenej zadek. Nevyvážený proporce ale týhle motorce zaručujou originální postoj k pojetí cestovně-sportovní motorky.. No uvidíme jak se to bude prodávat. Tak či onak, motoricky podle mě nebude mít konkurenci..:) Ondrej XX
WTF 1200 F. Škoda že je to spíš nástupce Pan Europeana než VF 1000 F. Superbike už to holt nebude. Ovšem jestli Pan European bude ještě těžší, tak Gold Wing bude mít čtyři kola Možná pokud Suzuki pochopí, že chybí na trhu GSR 1100, chytí se Honda za nos a příjde s light verzí opravdové VFR...
Bral bych raděj busu nebo ZZR 1400, Hondy mi nic neřikaj(kromě CB 1000) Jinak chudáci VFRkaři, ty musej dobře blejt, nejdřiv to zkurvili tim pseudo Vtecem a teď to dojebali uplně. Na co kardan proboha? Zbytečně těžký.
BUDE ASI POTŘEBA UŘÍZNOUT ZADNÍ BLATNÍK:
Na co teď hafo lidí čeká, včetně škarohlídů, jsou první
srovnávací testy . A věřím, že pro VFR dopadnou
hodně dobře !
Už se na ni těším.
Do teď se ve mně honily pocity. Postupně jsem je vstřebal a verdikt zní: Natolik zvláštní, že bych ji do garáže vzal. (Ale pro jistotu bych si nechal i tu co mám )
MatesR1: Pokud by se VFR líbila fandovi R1, tak je něco špatně. Je to motorka pro jiný typ jízdy i jiný typ lidí než co fandí R1. Ten design má úplně jinej účel i smysl.. Prostě fandovi Ferrari se většinou nelíbí Rolls Royce a naopak..
Z toho designu se mě chce blit, hlavně z toho předku a bočních kapot.
je to výborný
Já nevím, kdybych byl tím designérem kterýho tu každý pomlouvá a viděl to hlasování pod článkem, jsem celkem spokojený...
střeva budou asi dobrý a "Honďácky"klidný,ale ten kdo ji šil kabát by si žasloužil uklouznout na náledí klidně i v létě a to pěkně z obou stran,aby se srovnal,ten předek je fakt napřezdržku!
hmmm tak hovno, hovno zlata rybko... novy VFR je precijen tak skaredy jak se cekalo.. osobne, kdybych si mel vybrat jestli tohle bnovy nebo 20let starou a furt prekrasnou sedmpade RC30, asi by to bylo velice snadny rozhodovani
Je to super motorka po dlouhé době něco co není naháč a líbí se mi, asi do ní půjdu
se poseru další ufo na dvou kolech
A všechny současné motorky jsou rázem jako z minulého století
Nová VFR je fakt moc pěkná , jediné co bych vytknul, ovšem ne jen u VFR, ale u všech nových motocyklů, že výrobci přímo kurví vzhled těmi hroznými a nadrozměrnými výfuky
Design hnus,váha 267 to posouvá vyloženě do kategorie cestáků.S potěšením si nechám moji 99.Ale co se nelíbí jednomu může se líbit drhému že?Škoda viděl jsem dříve nějaké foto jak by to mělo vypadat dokonce sportovní a cestovní verze ato se mi fakt líbilo,ale tohle,je to jak nějaká čínská yamasaki blééééééééé.
No podle obrazku je moooc pekna a nazivo to bude jeste lepsi ,to co mi chybi na 8kilu je vykon a ten tady zarucene bude,kardan to je bez debat OK a pokud jde o lauf-von uz nekdo urcite udela peknej ladak,ktery to poresi.Jen si nejak nejsem jisty s tou nadrzi-18.5 litru,to je fakt bida-to se jim na tourera teda nepovedlo
Mno,osobní průzkum dopadl dle očekávání.Chápu,honďákům se líbí,líbí se někomu jinému,proč ne.Potud v pohodě.
Nesouhlasím ale s tvrzením že je to něco co tu ještě nebylo.Kromě té dvouspojkové srandy tam nevidím nic převratného.Pouze další z cestovatelských autobusů.Rovněž je trochu zcestné hodnotit prodeje.Trh je značně nevypočitatelný.
Můžeme se tady dohadovat maximálně o designu nebo použité technice,vše ostatní ukáže čas...
Orgovany: No Hayabusa zní lákavě..Vím, že kdo si jí koupí, ještě dlouho chodí s úsměvem od ucha k uchu.. Ale myslím, že min.rok dva z tý VFRky budu tak vyplesklej, že jí asi ze strachu nikomu nepůjčim..Uvidíme
ZZR1200: Tak mě na ní pak necháš svézt , já Ti za to pujčim mou ¨nabroušenou¨Hayabusu .
Kdo čekal, že Honda postaví motorku víc do sportu je asi překvapený, viz příspěvky níže. Já to něčekal protože si myslím, že by to ani nešlo. Dnešní supersporty jou koncipovaný pro jednoho. Spolujezdec je jen trpící nouzovka. Jakmile postavíte motorku pohodlnou pro dva, už jen tímto faktem se na míle vzdaluje lehounkým ostrým supersportům.
Naopak, v posledním desetiletí moc podobných motorek pro dva nebylo a proto jsem za tento krásný kousek vděčný. Kdo chce supersport ať si ho koupí. Já si koupím VFR. Ostatní mašiny mi přijdou obyčejný a zastaralý...
Majki: Naprostej souhlas Honda dominuje a je jediná správná motorka
opět nadčasová řada VFR, naprosto originální, kosmická..., jen ten louf bych dal někam pod sedlo...
Je to radikální skok vpřed, ostatní motorky vedle toho vypadají jako jawy ze 60tých let. Vývoj se prostě ubírá tímhle směrem. Výkonové ani rychlostní rekordy už nejsou v módě, dneska se staví moderní a špičkovou technikou vybavené stroje. Bravo HONDA , težko nějaký výrobce postaví lepší stroj
No nic moc teda. Jsem čekal něco lepšího. Ale zase parametry jsou výborné, tak možná to nahradí její povedeně marťanský vzhled
krásná je, což o to, jen se děsím ceny...
Je tam hodně podobných rysů z FireBlade. Budou na ni fronty, sedadlo vypadá hodně dobře a kardan je super věc. Kdyby tam nebyl, tak by bylo to krásné kolo pořád zasrané od řetězu a 172k by mu taky dávalo rychle naprdel. Aspoň už nebudu muset tahat v kurfech sprej na řetěz a v dešti ho mazat. takto už se bude lít jen benzín, měnit olej a gumy. Teda doufám, uvidíme co to bude mít za mouchy. Projel bych se na tom hned. ze začátku se mi taky nelíbila, ale teď co představili ofiko fotky, tak líbí. Kapoty z boku jsou jako z Blade a je jen o 20kg těžší než ta moje a 0 60kg lehčí než STčko, které se ovládá krásně. Navíc, já rád těžké stroje. Navíc budu sedět za řídítky ( snad ) a palubovku to má hezkou. Mohlo tam být teda ještě pár věcí, jako spotřeba, dojezd, palivo v nádrži tak jako u ST a odkládací kapsy..nebo aspoň jedna tak jak je tomu na FJR nebo GTR, CB 1300... je to hodně praktická věc. Ale má to být i sportovní mašina, a proto to tam asi nedali,protože pak by asi Pan European neměl na trhu význam. Jen nechápu trochu informaci, že by ten motor měl být i v STčku. Tam je motor otočený. To by bylo jednoduší pojmenovat druhou verzi VFR 1200 GT a dát tam ty přihrádky, stavitelný štít a vyšší řídítka a bylo by to, ne? A PanaEuropeana udělat třeba ST1400 s modernějším desingem a ponechat uložení motoru a tu 29litrovou nádrž se kterou se dá v pohodě ujet 560km - vyzkoušeno.
Těšil jsem se na skok z 800 na 1200, což hodnotit nemůžu, dokud se nesvezu. Ale to co vidím, se mi nelíbí ani trochu, první vajfr, co se mi vzhledově vůbec nelíbí.
Je krásný tu sledovat Vaše komentáře. Ještě včera bych řekl, že je to tak 70:30 v neprospěch VFR a dnes mi to přijde tak 50:50..:)) Bude to určitě kontroverzní motorka a rozdělí nás v názorech na 2 skupiny. Na druhou stranu by právě s tím mohla být Honda spokojena. Málokdo si ji splete s něčím jiným. Mě osobně se design nelíbí a přijde mi i značně nesourodej. Přední zavalítá část a naopak odlehčenej zadek. Nevyvážený proporce ale týhle motorce zaručujou originální postoj k pojetí cestovně-sportovní motorky.. No uvidíme jak se to bude prodávat. Tak či onak, motoricky podle mě nebude mít konkurenci..:) Ondrej XX
WTF 1200 F. Škoda že je to spíš nástupce Pan Europeana než VF 1000 F. Superbike už to holt nebude. Ovšem jestli Pan European bude ještě těžší, tak Gold Wing bude mít čtyři kola Možná pokud Suzuki pochopí, že chybí na trhu GSR 1100, chytí se Honda za nos a příjde s light verzí opravdové VFR...
Bral bych raděj busu nebo ZZR 1400, Hondy mi nic neřikaj(kromě CB 1000) Jinak chudáci VFRkaři, ty musej dobře blejt, nejdřiv to zkurvili tim pseudo Vtecem a teď to dojebali uplně. Na co kardan proboha? Zbytečně těžký.