Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Řeší hmotnost výfukové soustavy a potom posadí zadní kufr asi tak do úrovně málem hlavy spolujezdce. Což vypadá trochu šíleně. Jak se to bude chovat naložené - to si raději ani nechci představovat. Škoda, jinak krásný stroj.
Nová CBF 1000 vypadá opravdu sportovněji a moc na mne nezapůsobila ta kapotáž. Naopak se mi líbí přístrojovka a hlavně palubní počítač...ten na mé CBF 1000 opravdu postrádám...mám rád takové věcičky, které na mne mluví pomocí čísel. Ale tohle mne opravdu překvapilo...asi nějaká sranda //img258.imageshack.us/img258/5153/kawasakier10g.jpg
DMC.motobiker: co se to s tebou děje? To nebude jen slabší chvilka..
U mě první pohled na nové CBF šílený, druhý už lepší..Ale i kdybych měl být o chlebu a vodě, šel bych radši do nové VFR..
Je krasna.Takovej cestak a trochu do sportu. a je to Honda tak to je kvalita. Kazdymu se asi nelibi ale kazdej si ji taky nekoupi.Proste nekdo je supersport a nekdo na cestovani. Ja si dneska VFR 800 a spokojenost.Mimichodem V-tec nekope ten kdo tvrdi ze jo tak na tom nejel mam 07.
jéééžiš ta černá, to je pěst na oko , tvary: zboku to jde, předek no ten nepřekousávám a boční digitální displaye taky ne, kord když jasně říkají tím viditelným rohem, že jsou ve skutečnosti hranatý - ještě že mě VFR potěšilo
DMC.Motobiker - Ty chválíš japonskou motorku? Já nevěřím vlastním očím Mi se tenhle stroj moc líbí. Především tím co je. Není to supersport na trhání setin, ani lenivý mastodont. Taková fajn holka pro všechno
první pohled - spíš rozpačité dojmy. Delší pohled na všechny fotky - hm. Třetí pohled - ale jó. A teď už jako že OK Škoda tedy, že zmizela symetrie 2 výfuků, světla se mi líbí předchozí i tyto, zadní část více u staré (blinkry u kon.světla), palubka - asi je to vývoj, dva budíky aby člověk pohledal. Velmi pozitivně hodnotím plexi v 4 polohách. Takže časem by se na to dalo přesedlat , ve stříbrné jí to zase sluší. Kdybych se rozhodoval v prodejně, kde by byl model 2009 a 2010, do 2010 bych šel jen při "+/-shodné" ceně, stará verze mi přijde jako univerzální moto, které není možná nejkrásnější teď hned, ale bude "koukatelné a líbivé" i za 5, 7 či více let. Ale asi i aktuální verze na živo bude vypadat jako nadčasový motocykl.
Jinak teda
Neni to sice úplně podle mýho gusta, ale při porovnání se současnejma modelama-CBR 1000, VFR12 se mi tohle docela líbí a motorce facelift prospěl. Tvary motorky mi dávaji smysl a neni to žádnej paskvil, jako zminované modely a nebo předchozí generace
Nevěřil bych že to někdy řeknu , ale je to docela povedené a na Hondu až překvapivě originální... Sice bych si nic takového nikdy nekoupil , protože na cestovní stroje já nejsem , ale ve své třídě to je podle mě velice povedený stroj , jakých se u této značky už moc nevidí... Jo a taky ještě nová VFR1200F se mi moc líbí , dokonce ještě víc než tahle , Honda není pro mě ale ve srovnání s tou Kawou se docela vtáhli kuci žlutý!
mne sa nepacila ani nova VFR-ka a cim dlhsie som sa na nu pozeral, tym mam k nej pozitivnejsi vztah a teraz je to podla mna, jedna z najzaujimavejsich a najkrajsich motoriek ...takze dufam, ze podobne pochody budem mat aj pri CBF - lebo prvy dojem nic moc - mozno si to okukam a zvyknem - skor ma zaujimaju ostatne tech parametre, lebo rad by som o nejaky rok -dva presiel prave na nieco podobne...
Řeší hmotnost výfukové soustavy a potom posadí zadní kufr asi tak do úrovně málem hlavy spolujezdce. Což vypadá trochu šíleně. Jak se to bude chovat naložené - to si raději ani nechci představovat. Škoda, jinak krásný stroj.
No technicky uřčitě pokrok dobrým směrem, ale ten design ne-e... Za tuto asi měnit nebudu
Hnus velebnosti
Tak tentokrát honda ne
Nová CBF 1000 vypadá opravdu sportovněji a moc na mne nezapůsobila ta kapotáž. Naopak se mi líbí přístrojovka a hlavně palubní počítač...ten na mé CBF 1000 opravdu postrádám...mám rád takové věcičky, které na mne mluví pomocí čísel. Ale tohle mne opravdu překvapilo...asi nějaká sranda //img258.imageshack.us/img258/5153/kawasakier10g.jpg
pěkně ty pane Hondo
zmeny v technice fajn ale ted design nic pro me. Taky si myslim ze stara je hezci vfr se povedlo, to bych si dovedl predstavit v garazi
Tak a po VFR a CBF ještě zprasí Varadero a já si snad fakt budu muset koupit toho Bawora
DMC.motobiker: co se to s tebou děje? To nebude jen slabší chvilka..
U mě první pohled na nové CBF šílený, druhý už lepší..Ale i kdybych měl být o chlebu a vodě, šel bych radši do nové VFR..
to jsou věci
//img258.imageshack.us/img258/5153/kawasakier10g.jpg
Je krasna.Takovej cestak a trochu do sportu. a je to Honda tak to je kvalita. Kazdymu se asi nelibi ale kazdej si ji taky nekoupi.Proste nekdo je supersport a nekdo na cestovani. Ja si dneska VFR 800 a spokojenost.Mimichodem V-tec nekope ten kdo tvrdi ze jo tak na tom nejel mam 07.
jéééžiš ta černá, to je pěst na oko , tvary: zboku to jde, předek no ten nepřekousávám a boční digitální displaye taky ne, kord když jasně říkají tím viditelným rohem, že jsou ve skutečnosti hranatý - ještě že mě VFR potěšilo
nevypadá to zle, uvidíme v reálu ...
Stará byla hezčí...
Tk ta starší se mi líbila víc Raděj bych sáhnul po polokapotovanym Banditu 1250 a dostal bych navíc 250ccm A vsadim se, že bude i levnější
Budíky ála VFR 1200F, palubní počítač, 79 kW, 96 Nm
Výfuk po jedné straně a svody, úprava kapotáže, světla
Moje stará dobrá CBF 1000 je prostě hezčí
Majki> No jo , občas mám slabší chvilky...
Lepší než ta přechozí. Ale stejně nic moc.
No fuj cestovní CBR...čekal jsem teda větší zázrak po té staré, která je nádherná...
osobně bych tam nechal 2 vyfuky, 2 budiky a s predni maskou bych si pohral tak at tam vic sedne to svetlo z RR jinaci docela pekna motorka
DMC.Motobiker - Ty chválíš japonskou motorku? Já nevěřím vlastním očím Mi se tenhle stroj moc líbí. Především tím co je. Není to supersport na trhání setin, ani lenivý mastodont. Taková fajn holka pro všechno
Ta motorka mě ničim nezaujala... Rozhodně mě nenapadlo něco ve stylu: hm ta by za to stála.. Asi jako většina Hond.. Šedivý průměr.
první pohled - spíš rozpačité dojmy. Delší pohled na všechny fotky - hm. Třetí pohled - ale jó. A teď už jako že OK Škoda tedy, že zmizela symetrie 2 výfuků, světla se mi líbí předchozí i tyto, zadní část více u staré (blinkry u kon.světla), palubka - asi je to vývoj, dva budíky aby člověk pohledal. Velmi pozitivně hodnotím plexi v 4 polohách. Takže časem by se na to dalo přesedlat , ve stříbrné jí to zase sluší. Kdybych se rozhodoval v prodejně, kde by byl model 2009 a 2010, do 2010 bych šel jen při "+/-shodné" ceně, stará verze mi přijde jako univerzální moto, které není možná nejkrásnější teď hned, ale bude "koukatelné a líbivé" i za 5, 7 či více let. Ale asi i aktuální verze na živo bude vypadat jako nadčasový motocykl.
Jinak teda
Neni to sice úplně podle mýho gusta, ale při porovnání se současnejma modelama-CBR 1000, VFR12 se mi tohle docela líbí a motorce facelift prospěl. Tvary motorky mi dávaji smysl a neni to žádnej paskvil, jako zminované modely a nebo předchozí generace
Nevěřil bych že to někdy řeknu , ale je to docela povedené a na Hondu až překvapivě originální... Sice bych si nic takového nikdy nekoupil , protože na cestovní stroje já nejsem , ale ve své třídě to je podle mě velice povedený stroj , jakých se u této značky už moc nevidí... Jo a taky ještě nová VFR1200F se mi moc líbí , dokonce ještě víc než tahle , Honda není pro mě ale ve srovnání s tou Kawou se docela vtáhli kuci žlutý!
mne sa nepacila ani nova VFR-ka a cim dlhsie som sa na nu pozeral, tym mam k nej pozitivnejsi vztah a teraz je to podla mna, jedna z najzaujimavejsich a najkrajsich motoriek ...takze dufam, ze podobne pochody budem mat aj pri CBF - lebo prvy dojem nic moc - mozno si to okukam a zvyknem - skor ma zaujimaju ostatne tech parametre, lebo rad by som o nejaky rok -dva presiel prave na nieco podobne...
Hnus, šeď...