husqvarna_svartpilen_801_2




Nová Honda Africa Twin už na podzim?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Left (30) napsal 12.10.2014 v 23:04

Tak Intermot už probíhá a o nové Africe nikde ani zmínka.Takže asi začnu jezdit na koních, když výrobci totálně ignorují zoufalé přání zákazníků moci si koupit skutečné CESTOVNÍ EDURO, které není 1 válec a lze s ním i do terénu

Left (30) napsal 21.08.2014 v 11:14

Toho se bojím, že dají řaďák kvůli výkonu. Na cest. enduru má ale větší význam krouťák, a na to jaksi výrobci zapomínají, jen aby do kolonky :výkon napsali vyšší čísílko a volnoběh je pak o 1000ot. výš a spodek otáček nemá dost krouťáku pro pomalou jízdu na špatném povrchu

Left (30) napsal 14.08.2014 v 04:27

Podzim se blíží a ticho po pěšině.

Hankye (3) napsal 04.06.2014 v 12:48

Ekvivalent? Devátá série červenýho trpaslíka. Když se někdo snaží navázat na legendu tak to zavání průserem.
Hlavně ne - kachní zobák, humus-hranatý světla a elektroniiku!
Nepokoušel bych to, smrdí to tím, že si zkazej jméno.

Left (30) napsal 18.05.2014 v 01:28

Ono otázka by asi vlastnně měla znít,jakou cestou se vlastně hodlá Honda dál ubírat.Poslední roky se soustředila na supersporty a oblast cestovních endur se stala zcela opomíjenou,jen jaksi do počtu bez investic do vývoje.Celkově zavedli politiku relativně velmi levných a na všem šizených motocyklů produkovaných v Thajsku a Číně a přestala být pojmem kvality a lídra mezi výrobci.Snad návrat na Dakar a nová CRF450 naznačuje změnu větru a návrat k tomu čím Honda bývala

Diaboluss (42) napsal 10.05.2014 v 22:12

pernik92: Souhlas... každej ví, jak by to mělo vypadat, jaký parametry mít (kola na drátech, dobrej podvozek, dobrej motor, malá spotřeba, maximální spolehlivost, nízká hmotnost, velká nádrž apod.) ale zkombinovat to tak, aby to bylo vyrobitelný za rozumné peníze je druhá strana mince. A pokud chcete mašinu v parametrech deje tomu F800GS (což je pro mě osobně současný top v této kategorii) za 200K, nejsem si zcela jist, že to je úkol vskutku nereálný... leč na výsledek si rád počkám!

Vlnič (199) napsal 10.05.2014 v 19:16

fredy 31: souhlas
Myslím, že lidi spíš čekaj na "nástupce" Afriky kterej chybí, ne na její vzkříšení. Transalpa taky zazdili a přitom, co máš v týhle třídě na výběr, když chceš něco střední třídy na žvejkání po Evropě, aby to byl dvou vál na drátech

fredy31 (0) napsal 09.05.2014 v 19:31

Kamarádi,můj názor je třeba blbý ale proč křísit Afriku,je to, jak všichni víme legenda své doby a i dnes jsou motorkáři, kteří si jí koupí ač je to stará ale dobrá bába.Vždy jsem jí chtěl, pak si jí koupil a dodnes se u mě má jak v bavlnce tak proč dělat nějakou modernu.At udělají stejně dobrou ,spolehlivou a oblíbenou motorku,dnešní doby, odpovídající kvalitou,nazvou jí třeba ,,,,,,,a pak se ukáže jestli to bude nástupkyně staré dobré AFY.Nebo si snad myslí ,že si koupíme motorku jen proto ,že se jmenuje jak se jmenuje.omluva pokud je můj názor jiný než vás všech.

Left (30) napsal 06.05.2014 v 23:56

Bylo by hezké, kdyby po řadě let opět vzniklo skutečné cestovní ENDURO. Neznáte nějakou motomotlitbičku, popř. nemáte číslo na šéfa Hondy?

pernik92 (163) napsal 03.05.2014 v 19:19+4

jak tady čtu ty komentáře tak si nemůžu odpustit poznámku
lidi chtěj pěknou, kvalitní Afriku, která bude schopná projet celý svět a chtěj taky slušnou cenu
Nemůžete ale postavit kvalitní cestovní enduro světových měřítek za cenu cca 200 000 kč. Vždy se nízká cena někde projeví. Na zpracování designu, podvozku a taky motoru.

Každopádně to bude pro Hondu velmi těžký úkol. Nároky cestovatelů jsou vysoké

XTeZeto (80) napsal 03.05.2014 v 13:18

cokoliv nového může to stávající porazit hlavně cenou.Viz. MT-07.

Boro78 (51) napsal 02.05.2014 v 19:41

SuperSic58
Proč ty obavy ze spolehlivosti prvních ročníků? Japonec přece neni evropan ne?
Souhlas :)
Ja koupil xl700v jen proto, ze zustala u osvedcene koncepce nizkonakldovosti a spolehlivosti. Najel jsem za 2 sezony 50tis a bez problemu. Jinak krom motora je vse nejak osizene a nelibi se mi to. O dalsich "vychytavkach" co namne cekali se ani nebudu vyjadrovat. Novy transalp je spolehlivy ale v podstate velka sracka. Co chci, za takovy penize vidte...

SuperSic58 (1306) napsal 02.05.2014 v 16:41+1

Proč ty obavy ze spolehlivosti prvních ročníků? Japonec přece neni evropan ne?

JP (206) napsal 02.05.2014 v 09:07+1

Já si nemyslím, že Honda půjde do 1000, ale naopak do 800, pak by to byla motorka, která by byla přímým nástupcem legendy jakou byla Afrika. Honda nechce konkurovat KTM Adventure, ale BMW. Kvůli tomu udělali cestovního Crosstourera a mezitím zjistili, že jim ujel vlak ve střední třídě, tak nejlehčí je vzkříšení legendy Africa. Jenže to si musí sakra dát záležet, jednak kvůli samotnému názvu, za druhé F 800 GS je hodně oblíbená. Líbí semi CRF Rally z Dakaru, ale moc tomu nevěřím, čekat na novou Afriku nebudu.

Alfonc (146) napsal 01.05.2014 v 20:33+3

AT je opravdová legenda a použít její jméno na nový motocykl je možné pouze tehdy, bude li vycházet stejně jako stará AT ze speciálu dálkových Rally. Není tedy potřeba Véčko ani dvě světla, ale motorku, která bude připomínat speciál, který spotřebitel vidí v televizi a časopisech, jak sbírá vavříny a jeho pilot je nejšťastnější frajer na světě. Říká se tomu marketing, tuším ��

Vlnič (199) napsal 01.05.2014 v 11:58+1

Naprostý souhlas s Boro 78: Další Hondu si nekoupím, pokud nebude stát za to a jeho shrnutí toho, co od takového stroje čekáme je přesné .

Left: Přesně, počkal bych pár let až bude vychytaná...

Ta skica mašiny, je jen skica, fotky dole které sem hodil Seikos ukazují, že je velmi pravděpodobné, že už to testují a věřím tomu. Ale taky věřím tomu, že sériová podoba bude jiná.
Dvě kulatý voči bych si moc přál!
Řadový 2 vál mi vůbec nevadí, spíš naopak.
Když to nepodělaj cenou a zpracováním, tak by to mohlo F 800 GS potrápit, lidí na to čeká hafo.

fourman (87) napsal 01.05.2014 v 09:37+1

Africa byla legenda. Ale nějak jejímu návratu nevěřím. Kdyby měly existovat všechny motorky, které jsem viděl načrtnuté časopisem Motorrad, tak tu máme asi 2x tolik strojů. Hlavně aby tam nedali motor jako do NC700. To by byla degradace jména Africa Twin.

Left (30) napsal 01.05.2014 v 00:34+1

800GS by nová Afra porazit mohla např. podvozkem - od LC8 už na cest. enduro nikdo slušný plně stavitelný nedal a právě užitím "V" motoru naladěného na PLYNULÝ zátah odspodu,životností, nízkým těžištěm, minimem elektroniky a "nepřekoňováním" a Véčkovým charakterem staré Afriky! Ale o těchto nedostatcích všech současných cest endur tu už vlastně psal Boro78, mluvil mi doslova ze srdce, díky Stejně bych ale čekal tak 5 let než se vychytají mouchy, vzpomeňte na první LC8 i 800GS které zadíraly motory.

Steve-CZ (259) napsal 30.04.2014 v 23:45+3

Když se na motocyklech před lety namísto klasických kruhových přístrojů začaly objevovat často nepřehledné digitální nestvůry /v autech přitom nic takového nenastalo - naštěstí/, mrzelo mě to. Ale zdejší přístrojový panel mě opravdu vyděsil, dělá se mi z něho zle, fakt Je to hnus, nelze jinak nazvat

alexander (14) napsal 30.04.2014 v 23:38

jak tohle dopadne..

alexander (14) napsal 30.04.2014 v 23:24

budu se asi opakovat,ale jak psal kolega-snad to vyjde a jdu do ní...

Boro78 (51) napsal 30.04.2014 v 22:28

Motor tam bude radovy 2 valec jen otazka je jeho objem, vychazi mi to a tipuji jej. Protoze 52°V uz je prekonane. Ve V-ecku nevyrobi potrebny vykon pri priatelny spotrebe 5l. V-ecko ma velky straty.

Honza-XT (-6) napsal 30.04.2014 v 22:21

No nevim, moc tomu neverim, ze to bude dustojny nastupce stare poctive Afriky. Spis od Japoncu ocekavam, ze to bude zas kockopes, co nebude umet ani jedno poradne.

Diaboluss (42) napsal 30.04.2014 v 22:16-2+1

Dokud neodhalí finální verzi, je vše jen spekulace.
Pokud chtějí v Hondě pokořit F800GS, která má i verzi Adventure, tak to mají hodně těžký úkol. Já osobně si myslím, že se jim to nepovede... parametricky ne. Jediným, čím by mohli uzmout kousek zákazníků je samozřejmě cena, která u BMW je dost vysoká.
Pokud chcete motorku, co váží 180 kg a má výkon 90 koní a zátah odspoda a dojezd 450 km a kdesicosi, pak je to souběh podmnožin, který se nesnadno střetne... tudíž bych byl opatrnej, co se odhadů týče ohledně těhle vlastností.
Yamaha taky měla v plánu udělat 900 Teneré a jak to dopadlo??? Objevilo se pár skazek, které zapadly v běhu dějin... každopádně ale Hondě přeju, aby se nová Afrika povedla!

Boro78 (51) napsal 30.04.2014 v 21:52+3

Vsichni co cestuji nakonec zjisti co je podstatny:
1)spolehlivost
2)minimum elektroniky pokud jezdis vychod
2)dojezd pokud jezdis vychod
3)servisni interval alespon min.10tis
4)spotreba do 5l, dojezd cca 450km
5)vykon kolem 80HP
6)pruznost motora v nizkych a strednich tockach, vetsi objem nizsi tocky.
7)nosnost min 220kg vaha s naplni kolem 200kg je v pohode
8)ochrana pred vetrem alespon nadprumerna
9)rozmery pneu ktere lze standardne poridit (17 a 19 (21)) kdyz je zadek 18 pak omezeny vyber vzoru pneu
10)poctivy material ktery neco vydrzi
11)kardan je otazka jak pro koho.
Neco takovyho existuje 800GS. Kdyz nova afrika se ji nevyrovna, pak to bude propadak. Afrika ji musi porazit, aby to byla pecka. V honde to vedi, ale zatim hledaji cestu...Hlouposti uz za poslednich 8 let vyrobili a na trh poslali hodne. Dalsi hondu si nekoupim pokud nebude stat zato.

bmw3987 (4) napsal 30.04.2014 v 21:37+1

jednoliter enduro kks ked bude spolahliva ako stare xl-ky tak si mylim že o 30rokov to bude stale super stroj :)

kocharowski (12) napsal 30.04.2014 v 21:09-3

Nja nevim mám pocit že se zase netrefili - bu´dto udělají ,,cestovní enduro" tipu Varadero-těžký silniční křižník který nemá s endurem společného nic, pak různý sedmistovky-jakási mula křížená nejspíš se skůtrem a teď zase pro změnu motorku která vypadá jak rallyový speciál který s přívlastkem cestovní jaksi mě neladí no aspoň já bych na tom cestovat nechtěl :D nostalgie afriky twin asi zůstává

pjvoky (0) napsal 30.04.2014 v 21:08-2+2

Ale NE, takto to bude vypadat jako každá druhá motka co je pro dakar , nic zvláštního co by nás dostalo z toho nečiší. Dvě světla chybí 180 kg je dost, trochu bych ubral a dal třeba jen objem 750, s nižší spotřebou a větší nádrží pro max dojezd.

alexa7 (101) napsal 30.04.2014 v 20:41+2

No som zvedavý či to urobia rozpočtovo ako NC alebo poriadne.

enduro-rider (2) napsal 30.04.2014 v 19:48+2

fajne! tak snad se to inzenyrum v Honde povede a bude motorka konkurenceschopna :) me se teda libi moc! kdyby se blizila "advenčru" a mela mensi spotrebu tak neni co resit!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist