Leslie Porterfield a Fireblade překonali rekord
Text: Roman Daněk | Foto: motorcyclenews.com + leslieporterfield.com | Zveřejněno: 7.9.2011 | Zobrazeno: 20 652x
Text: Roman Daněk | Foto: motorcyclenews.com + leslieporterfield.com | Zveřejněno: 7.9.2011 | Zobrazeno: 20 652x
SensationBlaack: vševedko...skús to na tej soli v tej rýchlosti udržať v priamom smere, keď je to podľa teba len o "kvaltovaní a plnom plyne"...
musím se ztotožnit s SensationBlaack
SensationBlaack> To je otázka , já na tom solném jezeře teda nikdy nejel , ale z toho povrchu tam bych asi měl celkem bobky... Nevím no, ale řekl bych, že to tam není jen o tom držet full-gas a sázet kvalty... Ale kdo ví , třeba máš pravdu a je to tam fakt jen Mekka všech rovinkářů...
Zprevodovani je podle me uprava...
Dalsi vec podle mne neni kumst sednou na masinu a sazet tam kvalty a drzet na max plyn... Drzitelka rychlostnich rekorku az si tu masinu upraví sama na ponku tak to je neco jineho... Z kazdeho hned delaji koukam hvezdu sveta...
Honda je Honda nenaděláš nic
GRASSEL>
hondza> prober se z tý diskotéky a nepoužívej moje hlášky
GRASSEL> a co jako chceš?! Zatleskat?!
No najetý jsem to tam v tý době měl ale zas ne nějak zvlášť přesně tak jakmile je cesta široká a nikde nic tak rozdíl poznat není skoro vůbec.
Je to 20km, od značky ke značce jsem to před dvuma rokama dal za něco málo přes sedum minut ono u tohohle videa jsem na čas nehleděl, správně by to měl bejt čas asi osum a půl minuty, když to bude bráno od značky ke značce
Těch sedum minut je masakr, to už to fakt pálíš davajcodáš...
Jo poslední věc... jestli jsi k tomu videu říkal, že se to dá dát za plus minus 7 minut tak to je už skoro Mission Impossible... dyt kolik to je? 19-20 km?
Má tam být najetý jak člověk ráno z postele -----na wc
Grassek: No nemám na to slov, je to paráda!! Je vidět že to tam už máš najetý jak člověk ráno postel ---- hajzl :) Já na tohle zatím koule nemá, mám prd odježděno atd...
Hele co si budem povídat, s videama se dá neskutečně kouzlit... jednou kamarád natáčel 0-100 tachometr co měl FIata Stilo 1.6 překopal nějak časování videa a odpovídalo to cca 7 vteřin což byla kravina když to nělo za 11. Fakt se s tím dá kouzlit a hodně záleží na tom čím to točíš, kde to je připevněný a taky na okolí... pokud je to úzká silnice a samej strom tak to už vypadá reálně, ale široká silnice mezi polema můžeš jet 300 a na videu to bude vypadat jak "kochačka"
Devilboy> úplně si top vystihnul. Já taky tenkrát říkám, ty vole foťák, izolačka, co si tak zkusit něco natočit
Tak jsem si dal jednu trasu celkem svižně //www.youtube.com/watch?v=8k76XwU-amI
No a třeba v tom čase od 6:10 letím do těch esíček okolo 160kmh a pak do toho kopce do lesa 230-240kmh a vypadá to jako moje vyjížďka po týdení chlastačce, na fichtlu a s pěti spolujezdcema
V tomhle máš naprostou pravdu pak naopak vydíš záznam kluka co jede jak po... a je to akční jak záběry z TT
Grassel: Já tě plně chápu, protože jsem x krát došel k názoru ,že ty různý chůjovinky na montáže a adaptéry atd. stojej raketu a většinou sou stejně na hnědáka a zlatá izolačka
No s tim 50 - 200 tak tom vím svý, byly sme s klukama v Brně autama, oba sme tam lítali celkem slušně a natáčeli to... přijel jsem domu a řekl jsem kámošovi "hele vole poď se podívat mám video z Brna jak lítáme" když sme to pustili tak mi přišlo, že je to mrdal jízda alá vyhlídkovej city tour po praze :D jak sme u toho, za volantem mi to přišlo jako "kudla" :D :D
Jezero: Mě to říkal typ (čechoameričan) co tam dělá testovacího jezdce pro GM a když blbli s Corvetou ZR1 tak říkal, že když na to vlezeš tak je to jak tankodrom alá karlovarská R6. Ale jak letíš tou rychlostí plus podklad je "měkkej" tak to skoro ani necejtíš
Debilboy> to bylo poprvý kdysi přilepený lepenkou a to právě fungovalo nejlíp, sice to byl foťák na kterým nebylo poznat jestli jedeš 50 nebo 200 ale držel libově
Pak jsem udělal uchycení na nádrž na takovou vyfikundaci a ta se třepala právě takhle
Jak říkám, nevím na tom jezeře jsem nebyl tak nemůžu soudit, každopádně při těch rychlostech by i málokterá silnice byla bez nějakejch hrbolů
GRASSEL: No jo ale co jsem tak zběžně četl, tak ty jsi to měl přichycený lepenkou :D Btw nejlepší vynález na světě :). Každopádně můžu potvrdit od zdroje (testovací řidič) že to "jezero" neni yrovna moc volný
GRASSEL> jj je moooooc sikovna
no, asi ji platili za to, co ma rada
Keano> no hezká je
já myslím že má prostě ráda motorky a je jí jedno jakou značku já taky nerozděluju motorky podle válců, značky nebo nějakýho výkonu ale podle toho jak mi sedne
Nebo jí za to vysolej takovou vatu že by to každýmu z nás bylo jedno čemu dělá reklamu
GRASSEL> to me nenapadlo :D mas recht no ...
ta holka delala reklamu bmw ...
//www.youtube.com/watch?v=x7loAM1V7oc&feature=related
Keano> čéče těžko říct, může to bejt i kamerou což si myslím spíš. Když se koukneš na některý onboard i třeba na letišti tak to takhle hopsá když je blbě upevněná. Mě to dělalo taky
Takže fakt nevím jestli povrch nebo kamera
//www.youtube.com/watch?v=hkoaKXo-aRE
a na tech solnich planich moc rovny povrch nebude :D
jj přesně, vypadalo to jak ty speciály závodní z roku nebreč no a maximálku měli tuším hned lepší asi o 20kmh abych nekecal, navíc motorka byla stabilnější
:D jeden velky plast?
Pamatujete si třeba tu yamahu Hopkinse?! Toho půlitra?! Ta měla kapotáž jak ze star treku
prcinka je to dobrá
//femaleracingnews.com/two-wheels/leslie-porterfield-teams-up-with-bazzaz/
zeby nadrzovala Honde moc nevypada :D
A mimo toho tyhle vsechny dily navic vytvari turbulentni proudeni a to ma taky sakra vyznam ...
jj presne tak. Z praxe to poznal snad kaudy z nas. No asi to fakt neberou jako zasah do aerodynamiky ale podle me by meli :D. Njn kdyby o aerodynamiku tak neslo tak by se ji tak v tunelech nevenovali. Pry je to sakra draha sranda ...
A to by me zajimalo jeste jak se zmenila stabilita motky s bez techto capin. Ja myslim ze na stabilite to moc neprida.
Já se v tomhle teda kulový vyznám ale taky si myslím že to bude dost znát, proto mi je divný i to s tou aerodinamikou ale tak holt tohle se nebere jako zásah, fakt nevím.
Každopádně ale když člověk jede třeba 250 konstantně a pak vystrčí hlavu tak je na tachu okamžitě -2kmh takže to asi znát bude. Ostatně jinak by se nedělali všechny možný fičury s aerodinamikou v tunelech atd.
Ten rozdil v aerodynamice se zrdcatkama, blinkrama, stupacka a drzakem szp a bez nich je a musi byt obrovsky. Zkus si to spocitat ;) Staci kdyz pojedes 150 km/h a vystrcis otevrenou dlan ven z motorky ... pri jeji rychlosti kterou jela mas odpor 4x takovy ...
Kdyby blbe zrdcatko ( 1 ks ) melo 3*5 cm tak odpor pri 150 km/h je 12 N tak pri rychlosti 300 km/h by melo odpor 48 N a to mluvim o jednom zrdcatku.
Vysledky nejsu samozrejmne presne protoze treba fakt netusim jake bylo pocasi v breznu 2010 v Bonneville, jsou jen orientacni
hledal sem na netu neco o upravach te motky a nikde o tom nic neni :(