Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
to ifin: nevím jak u jiných vzducháčů, ale moje Kawa má v příručce přesně napsaný jak dlouho smí běžet motor na volnoběh při stání na místě při určité okolní teplotě a ty hodnoty jsou všechny pouze několik málo minut. Proto raději motor na křižovatce vypínám, když vidím že se bude dlouho stát. Je jasný že v 35 stupních venku má těch pár žeber na válcích co dělat i za jízdy aby se motor neuvařil, natož při stání kdy kolem motoru neprofukuje vzduch... Vsadím se že v příručce k tvojí ZR7 je to taky.
Madigor: ok beru to, jistý druh marketingového "kopírování" to bude, ale to by se pak dalo říci i o Ducně...myslím, že Triumph s retro modely Bonneville nebo Thunderbird Sport vyrukoval dříve než právě Ducati se svojí retroklasikou
madigor: kecy kecy kecy, takže když Ducati dělá retro znamená to, že ostatní už pak jen kopírují? navíc nespatřuji přílišnou podobnost s motocykly Ducati..
Jedním slovem krása, fakt síla. Evo6, pokud by se vyráběla přesně takhle, to by byla bomba. Připadá mi že má v sobě pocitově "něco" z legendárního V-maxu, prostě obrovskej motor a k tomu přidělaný 2 kola. CB1100F je až překvapivě učesaná a moc hezká, ve srovnání s plastoidními rádoby moderními naháči jasně vede, akorát ten vzduchem chlazený motor, no nevím, spíš bych byl pro chlazení vodou s fake žebrováním aby se to na křižovatkách nevařilo.
Nádhera !!! Koukám že japončíci ještě dovedou dělat krásný stroje , bohužel ale zatím jen koncepty...<br />
Ta CB 1100 R je fakt libová <br />
A ta Evo 6 konec konců taky
..krása..
Mad-igor: jojo rozumím, bohužel to tak je
to ifin: nevím jak u jiných vzducháčů, ale moje Kawa má v příručce přesně napsaný jak dlouho smí běžet motor na volnoběh při stání na místě při určité okolní teplotě a ty hodnoty jsou všechny pouze několik málo minut. Proto raději motor na křižovatce vypínám, když vidím že se bude dlouho stát. Je jasný že v 35 stupních venku má těch pár žeber na válcích co dělat i za jízdy aby se motor neuvařil, natož při stání kdy kolem motoru neprofukuje vzduch... Vsadím se že v příručce k tvojí ZR7 je to taky.
Nádhera
Madigor: ok beru to, jistý druh marketingového "kopírování" to bude, ale to by se pak dalo říci i o Ducně...myslím, že Triumph s retro modely Bonneville nebo Thunderbird Sport vyrukoval dříve než právě Ducati se svojí retroklasikou
to Jira, nevím, co by se ti na křižovatce mělo ve vzducháči vařit. CB má na co navázat a doufám, že se dostane do seriové výroby.
Ou jé ten letmáč na šestiválci je fakt krása a nové CB obvzláště verze R to je špica jezdím sice na Italce, ale tyto koncepty jsou COOL
No tohle měly být novinky pro rok 08 a ne to co stvořili
Libi.Moc.Retro i ta moderna. A to nejsem hondista
ad celej horejsek s evo 6 prsknou na horneta a já se poseru blahem
wau jestli evo uvedou na trh tak to bude pecka a ta kapotovaná je taky pekna, snad to s tima konceptama nedopadne jako s predstavenim 2008cek
madigor: kecy kecy kecy, takže když Ducati dělá retro znamená to, že ostatní už pak jen kopírují? navíc nespatřuji přílišnou podobnost s motocykly Ducati..
Škoda jen, že na té CB1000F nejsou vypletený kola, to by teprv byla paráda . Jinak to vypadá moc dobře a věřím, že se brzy dočkáme.
pekne pekne , jen doufejme, ze se nebude cb11 vyrabet na ukor soucasne rady cb13 ..
Tož to sa Japoňci překonali VERY GOOD.
Nádhera. Konečně něco moc pěknýho. Všechny tři se mi moc líbí. Je to pohlazení na duši po těch poseldních modelech od všech značek.
Moc pěkný , ale to Evo6 mě dostalo asi nejvíc
Klobouk dolů, tohle se mi fakt líbí!
nemam čas, tak to zkrátím
Nádhera se na to koukat. Myslím že i Italové zaslintají...
tak to je nádhera , kež by se to dostalo do výroby
To eRko je moc hezky, ale ty blinkry v zrcatkach jsou dost mimo.
Jedním slovem krása, fakt síla. Evo6, pokud by se vyráběla přesně takhle, to by byla bomba. Připadá mi že má v sobě pocitově "něco" z legendárního V-maxu, prostě obrovskej motor a k tomu přidělaný 2 kola. CB1100F je až překvapivě učesaná a moc hezká, ve srovnání s plastoidními rádoby moderními naháči jasně vede, akorát ten vzduchem chlazený motor, no nevím, spíš bych byl pro chlazení vodou s fake žebrováním aby se to na křižovatkách nevařilo.
Ta cb 1100 R je hodne dobra ale ostatni nic moc
Nádhera !!! Koukám že japončíci ještě dovedou dělat krásný stroje , bohužel ale zatím jen koncepty...<br />
Ta CB 1100 R je fakt libová <br />
A ta Evo 6 konec konců taky