husqvarna_svartpilen_801_2




Japonské retro Honda CB1100

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
HlavaXBR (36) napsal 02.08.2010 v 22:17

Moc krásnej stroj Ale stejně kdybych něco takovýho chtěl pro ten pocit opravdoví motorky sáhnu po starým "boldorovi" toho mi ti uředníci už dodatečně zakázat nemůžou a emocí je na něm ještě víc než na retru

H-207 (0) napsal 15.04.2010 v 12:05

Honza H-207 Vlastním 3roky cb 750 rv.1997 v super stavu ale tohle cb1100
je bomba chci jí počkám,a budu doufat že se tu začne prodáva a nejsem sám Vzducháčů se tu prodává dost tak proč ne cb1100

_kubajz_ (0) napsal 14.04.2010 v 22:52

vždycky jsem litoval,že nejsem dříve narozený.tenhle disign se mi vždycky líbil a teď se pomalu vrací.vážně,krása.
co se týče videa "A Day of Freedom",se chlápkovi ani nedivím,že se šklebí jako blbec.ty cesty,to okolí,prostě nádhera...
kluci od f.mugen poladili (nejen) výfuky a ten zvuk je prostě uchu lahodící.

miligen (11) napsal 13.04.2010 v 23:52

Nádherné video a tu motorku chci domu a kašlu na celou EU

Orson (0) napsal 13.04.2010 v 20:17

nemám co k tomu dodat,vše tady bylo již řečeno,citové vzplanutí musím však držet pod pokličkou,protože její nejen věkem vzdálená sestřenice co mám v garáži by mohla začít žárlit a to přece nechcemeNicméně tohle je pro mě fakt kráska!!!

ZIPP (4) napsal 13.04.2010 v 18:34

Já ji chci a to včetně té nádherné létající legendy De Havilland Tiger Moth DH 82 !!! Opravdu nádhera!!!

Kiedis (-1) napsal 13.04.2010 v 16:58

Krása

dasik (10) napsal 12.04.2010 v 10:29

LiborK (37) napsal 12.04.2010 v 10:22

No, pokud mě se týče, mám jasno, radši tahle mašina, než celý EU.

lopata75 (111) napsal 12.04.2010 v 09:12

Krása ,krása, Japka moc nemusím a Hondu obvzlášť,ale tohle mi připomíná dobu,kdy motorky byly opravdu motorky ne terminátoři, hvězdný války,číslo 5 žije a podobný úchylárny..Fakt moc hezký!

udinar (40) napsal 12.04.2010 v 02:42+1

Konečně Honda dle mého gusta! Tyhle povedené retro-motocykly prostě zbožňuju. Pokud by cena byla také tak pěkná jako ta motorka, šel bych do ní!

Roman_78 (0) napsal 11.04.2010 v 20:09

Ohohó!!! Asi jsem se zamiloval...

radim2 (22) napsal 11.04.2010 v 15:58

nádhera jsem pro

Lostoros (20) napsal 11.04.2010 v 12:48

mě se líbí velice...

loobo (0) napsal 11.04.2010 v 11:34

*oprava XJR1200 vr 1994

loobo (0) napsal 11.04.2010 v 11:32

Tafi,pokus konkurovat? Yamaha XJR 1300 sa zacala vyrabat od roku 1999, XJR 1200 v roku 1999. Terajsia CB 1100 je navratom k modelu CB750, ktory uzrel svetlo sveta v roku 1969...
Skoda ze Honda sa kvoli emisiam nedostane aj ku nam : (((
Asi poslednym uspechom japonskej znacky o navrat vzduchom/olejom chladeneho retrobiku do Europy bol Kawasaki Zephyr 550/750/1100.

megacruiser (38) napsal 10.04.2010 v 23:45

Bohužel, jestli nesplní euroteroristickou normu na obsah škodlivin ve výfukových plynech, nikdo se na ní v Evropě legálně nesveze a to je škoda. Jediná možnost je ji dovézt a hodit na papíry z něčeho jiného. Beztak by to nikdo nepoznal když vypadá tak retro

BikeZ (2) napsal 10.04.2010 v 17:41+1

Je moc krásná , jednoduchá, výkon a krouták na tuhle kategorii víc než dostatečný. Takže příznivou cenu a šup s ní do EU.

Tafi. (0) napsal 10.04.2010 v 16:42

Příjde mi to jako pokus konkurovat XJR1300... nebo to vidíte jinak?

hitman (-1) napsal 10.04.2010 v 13:24

ještě asi nejsem dost starej, prostě se mi líbí moje cb1000r a ani bych náhodou bych ji nevyměnil za tuhle cb1100

nuclear (1) napsal 10.04.2010 v 12:18

já starej vzducháč mam, a myslim, že za případnou "neefektivitu" spalování můžou jedině karburátory.
Je údajně fakt, že dokonce naopak vyšší teplota motoru spalování -prospívá ,akorát že prostě motor samozřejmě nemůže pracovat přehřátý, v provozu je ale rozdíl oproti vodouchům je pár stupňů, takže neměřitelné.
Já ale na svůj starej jednoduchej vzducháč-olej nedám dopustit,jsem rád, že tam ještě nejsou ty senzory na všechno možné, díky tomu třeba teď mam uplně sundané budíky a jezdim dočasně bez palubovky (předělávám si budíky na hezčí).
Akorátže lidem by asi nestačilo, že tyhle staré motorky mají třeba jen 50 koní, ale zase dýl vydržej.
Jinak je legrace že i japonci dělají svoje vlastní motorky které dělali dřív. Asi i oni zjistili, že jsou hezčí než ty nové

memphis.unv (17) napsal 10.04.2010 v 11:15

brusel postavit ke zdi

CBR-rr (-4) napsal 10.04.2010 v 09:32

CB 1100 je pěkna, ale kdyby se prodavala CB1100R, tak nevyham ani minutu a musel bych ji mit

Anti (390) napsal 10.04.2010 v 07:43

Obecně se přechází na vodníky díky lepšímu dosažení emisních a hlukových hodnot,ale jek tu už bylo psáno dá se to splnit i na vzducháči,nehledě na to že jde o retro kde není kladen důraz na vysoké výkonové hodnoty.
Čtyřvály nejsou moje krevní skupina,ale retro mám rád..

scalla (51) napsal 10.04.2010 v 06:45

spijker: No nevím. Tatra taky dělá vzduchem chlazené motory a Euro IV splňují (byť tam se toho dosahuje vstřikováním močoviny). Ani kapalinou chlazené motory neudrží konstantní teplotu. I když ty výkyvy tam budou asi menší.

Touringrider (11) napsal 10.04.2010 v 00:18

scalla... nebude ta vazba v tom, ze vzduchac neudrzi konnstatni teplotu a tim padem se meni podminky horeni a diky tomnu i to co leze z vejfuku? I kdyz nevim.. dnesni strikacka to preci umi osetrit.. vsechny ty cidla klepani, prutoku, kyslikovej clanek, vraceni vyfuku zpatky do spalovaciho prostoru atd atd... Ale jedinej rozdil je, ze proti vodniku nema tak konstantni tepltni podminky.. mozna taky musis ten motor kvuli vetsimu tepelnymu namahani udelat s vetsima vulema, ktery pak v urcitych rezimech muzoui rekneme způsobovat nepriznivy horeni, tedy zase horsi emise.. ..ale jen tak placam..

Touringrider (11) napsal 10.04.2010 v 00:15

je to slaby, asi bych si to nekoupil, byt vypada sympaticky. Ale ty vejfuky, nebvo podobny... by mi smely na kawu... pripadne neco v tomto stylu ale 4-1... jojo...

acALIEN (-4) napsal 10.04.2010 v 00:08

Jo, zase neco, co tu vsichni vychvalej az do nebe a nidko si to nekoupi

Cosmogagy (2) napsal 09.04.2010 v 23:53

hned bych to bral do garaze... vzdycky se mi hodne libila CB750.. a v tomto je jak duch te 750, tak je to strizene modernim proudem (treba zminena sedacka)... jednoznacne palec nahoru, do evropy s tim, a nasadit priznivou cenovku

scalla (51) napsal 09.04.2010 v 22:36

rrss: Ale tady není řeč o výkonu, to s tebou souhlasím. BMW sice přešlo na řaďáky, ale stále dělá vzduchem chlazené boxery. U takovýchto retro motorek nebude výkon prioritou. A když autor tvrdí, že "Hlavním důvodem patrně budou byrokratická omezení emisních hodnot Euro IV, která vzduchem chlazeným motorům právě nepřejí." , pak mi není jasná ta souvislost mezi způsobem chlazení a emisemi. Opominu-li detail, že Euro IV je norma pro nákladní automobily...

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist