Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Uprimne, stanek Hondy byla nuda, nuda - sed, sed... Jediny pozitivum byla vystavena NR750. Ostatne, nebyl jsem nadsenej z Intermotu jako celku, asi napisu kratkou reportaz do prispevku do Fora.
na FB je ABS volitelné, stejně jako na 600RR...každopádně to ABS nevypadá vůbec špatně. Já bych to sice na motorce taky nechtěl, ale myslím, že to bude fungovat opravdu excelentně podle prvních ohlasů ze světa. Honda by si to na svý nejsportovnější motorky nedovolila dát, kdyby to fungovalo jenom z poloviny jako klasické moto-abs (tím myslím cit a ovladatelnost brzdy v páčce).
Já bych viděl pro našince jako rozumný, kdyby Honda myslela na Čechy a udělala čtyřtaktní stříkačku o objemu 350 s 50 koňma a polokapotáží. Spotřeba, aby bylo do 4,5 l a cena do 100 tisíc, nééé?
Ještě že jsem tam nejel... Jinak se mi pojetí konceptu moc líbí (pojetí světlometu jako "X"), akorát toto je jen maketa, která nemá nic společného s funkčností - škoda, měli by méně snít a víc tvořit.
CBF125 vidím v tom starou koncepci motoru, mnoho společných věcí s CBR125 (kola...) a podle mě jim CBR125 odsluhuje (ne že by nebyla funkční po stránce techniky, ale její drobnou siluetu oproti Yamahácké YZF-R125 působí tak lehce z "Kinder vajíčka").
A ty velké CBR-ka jak zaznělo mohli dát antihopping... No tak příště třeba .
Dave8452: 1098 je myslím mladší a taky pěkná a pokud to nechceš omezit na sporty tak ještě hypermotard, XR1200 a Duke (i když ten už se každýmu asi líbit nebude).
Vypadá to, že honda (suzuki a yamaha) už vyčerpaly nápady. Jsou to fakt škaredé motorky. Nejsem žádný dukatista, ale poslední motorka, která mi vyrazila dech je desmosediciRR. Od té doby jsem ještě neviděl dobrý design motorky :(
nic novýho od minulýho roku...akorat nakej brzdnej systém..kdyby radši na to šestikio dali ANTIHOPPING...ne oni se piplaj z blbostma... ta 125 to uz je lepsi cebro nebo YBRko od Yamahy...
CBF 125 mně sklamalo nejen vzhledem tak I tí že se píše rok 2009 a ta hondička má v zádu buden co to kurn´a je a si setředověk
Uprimne, stanek Hondy byla nuda, nuda - sed, sed... Jediny pozitivum byla vystavena NR750. Ostatne, nebyl jsem nadsenej z Intermotu jako celku, asi napisu kratkou reportaz do prispevku do Fora.
Klasická honda. Uspokojí, dech nevyrazí! Ten koncept asi pojede jenom po ledě
memphis at ty jsi znalec nad všechny ostatní
Slyšel jsem drb, že nové VFR bude až v roce 2010, motor V4 1200 ccm, koncipováno jako nástupce Black Birda. Ale kdo ví...
A ty seš tady profláklý odborník na desing
ta 125 je fekál, cbr je okopírovaný RSV 1000 a ten koncept je zrůdnost nad zrůdnosti
jj..chce to italsky desing a japonskou kvalitu Hlavně NE naopak
zdá se mi to nebo na té CBF není otáčkoměr?
na FB je ABS volitelné, stejně jako na 600RR...každopádně to ABS nevypadá vůbec špatně. Já bych to sice na motorce taky nechtěl, ale myslím, že to bude fungovat opravdu excelentně podle prvních ohlasů ze světa. Honda by si to na svý nejsportovnější motorky nedovolila dát, kdyby to fungovalo jenom z poloviny jako klasické moto-abs (tím myslím cit a ovladatelnost brzdy v páčce).
Rossi> Tak 18 už mi asi nikdy nebude
hele co to ma byt to posledni??? nejaka maketa bo co? pripada mi to jako UFO, myslim, ze za cvilu tu bude psat Maldr a Skaliova!!!
stejne bych si asi fároša koupil bez ABS na supersportu nevim jestli je to the best...
Nevíte, jestli bude to ABS na FB jako volitelná výbava, nebo v sérii? 10 kg navíc mi příde HOODNĚ moc, to brusiče sliderů nepotěší
Tak nevím??? : kopíruje čína japonce aaáá néébo japonci čínu ?
tak to mě pěkně nas*ali že tam není nové VFR
Kua kde je nové vefro? Kurvy jedny šikmooké
ať jdou s koncepty do háje, ja chci koněčně nové VFR
Jóó kde jsou ty časy kdy se jako vize hi-tech představovalo nádherný reálný NR 750
zda se mi ze vsechny japonkse znacky jdou se svym designem do p*****...az na par vyjimek sou ty motorky osklivy...
proste italie 4ever
mike70: 350 s 50 koňma už tu byla a za 4,5l by při klidné jízdě asi taky jela. Akorát to nebyl 4T.
stejne bys na ni mohl až od 21 ne?
Já bych viděl pro našince jako rozumný, kdyby Honda myslela na Čechy a udělala čtyřtaktní stříkačku o objemu 350 s 50 koňma a polokapotáží. Spotřeba, aby bylo do 4,5 l a cena do 100 tisíc, nééé?
Ještě že jsem tam nejel... Jinak se mi pojetí konceptu moc líbí (pojetí světlometu jako "X"), akorát toto je jen maketa, která nemá nic společného s funkčností - škoda, měli by méně snít a víc tvořit.
CBF125 vidím v tom starou koncepci motoru, mnoho společných věcí s CBR125 (kola...) a podle mě jim CBR125 odsluhuje (ne že by nebyla funkční po stránce techniky, ale její drobnou siluetu oproti Yamahácké YZF-R125 působí tak lehce z "Kinder vajíčka").
A ty velké CBR-ka jak zaznělo mohli dát antihopping... No tak příště třeba .
Dave8452: 1098 je myslím mladší a taky pěkná a pokud to nechceš omezit na sporty tak ještě hypermotard, XR1200 a Duke (i když ten už se každýmu asi líbit nebude).
Vypadá to, že honda (suzuki a yamaha) už vyčerpaly nápady. Jsou to fakt škaredé motorky. Nejsem žádný dukatista, ale poslední motorka, která mi vyrazila dech je desmosediciRR. Od té doby jsem ještě neviděl dobrý design motorky :(
samozřejme na Yamahu YZF-R 125 nebo na Rs 125 či Mito to už s tou třasořitkou nesrovnávám...
nic novýho od minulýho roku...akorat nakej brzdnej systém..kdyby radši na to šestikio dali ANTIHOPPING...ne oni se piplaj z blbostma... ta 125 to uz je lepsi cebro nebo YBRko od Yamahy...
To jako,že nová vfr letos nebude?