husqvarna_svartpilen_801_2




Honda VT1300CX pro rok 2010

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Šejk. (0) napsal 12.08.2009 v 17:54

Kurňa už začínám šetřit.

dydzej (-3) napsal 05.08.2009 v 10:03

www.hondafury.cz

LuigiCB1300 (4) napsal 29.07.2009 v 01:30

na jare 2010 do ni du ..

Jirka_brno (0) napsal 24.07.2009 v 10:50

krásná motorka a určitě si najde své příznivce !

megacruiser (38) napsal 21.07.2009 v 14:10

Zajímavá motorka, skoro vypadá jako by ji někdo zbastlil v garáži A jen taková poznámka k logice textu: "s čímž koresponduje vysoké 21palcové přední kolo" - nemělo tam být spíš s čímž kontrastuje?

acALIEN (-4) napsal 18.07.2009 v 21:50

memphis.unv (17) napsal 18.07.2009 v 20:43

DMC.motobiker: jo, třeba ten alíkuj pwc kopie samozřejmě neni. je to jakási "evoluce" těch originálních strojů. jde pouze o to, kdo má jaký priority a potom proti gustu. já požaduju vibrace, chcu cítit při řazení kolečka v převodovce, ne jako když mačkáš na pádla pod volantem, alien je pravé opak. ale to už je samozřejmě každýho věc mně se třeba na japoncích téhle kategorie nelíbí to že jsou aji vzhledově moc uhlazení a chování motoru aji zbytku je taky moc civilizovaný. chybí tam ta už na pohled surovost HD, kterou oplývají třeba fat bob, night train, softail custom, všechny sportstery a podobně. nezamlouvá se mně vrod a ani u buellu se mně nelíbilo když tam dali vodníka a ještě k tomu rotax. vím že doba (zákazníci) to požadují, ale je to černá ovce rodiny. ale abych jim všem nekřivdil, z toho důvodu celkové uhlazenosti se mně nezamlouval ani ten výtvor od victory co tady nedávno byl

DMC.motobiker (-23) napsal 18.07.2009 v 19:24

memphis.unv> No podle mě v tom zase není takový rozdíl, jestli někdo kopíruje nápady, nebo i provedení, tak či tak je to opovržení hodné chování... Akorát že motorku s okopčeným designem není možné napadnout, zato stroje s okopírovanou technikou se hází do drtičky , kdyby se začaly házet do drtičky i jen vzhledově napodobené kopie Západních motorek, to by tam šla i půlka Japonců... Jinak ale Kawa ta kopíruje jen Design, třeba ten jejich Indian, to už bylo moc , ale zato Yamaha se vrhla ještě i na techniku, první co bylo byl Softailovej rám, pak přešly na OHV, a jako třešničku na pomyslném dortu plagiátorství nezapoměly ani na olejovou nádrž mimo motor , takže kdybych si tu mašinu koupil, a dal na ní nálepku HD, tak i sám Willie G. by asi byl na pochybách, co že mu to zase zatajily za nový model... Jinak jako největšího inovátora stylu CHaC v Japonsku považuju Suzuki, která si jde svou vlastní cestou, né každému se to může líbit, a třeba pro mě je vodou chlazený motor přímo opakem toho co má být v Chopperech a Cruiserech, ale uznávam, není to kopie ničeho, a i ten design mají do velké míry svůj, mě by třeba nenapadlo dát na Cruisera UpSideDownky a závodní víčko... Ale ta Honda, darmo mluvit, zase se dívaly na American Chopper a nepochopily to...

memphis.unv (17) napsal 18.07.2009 v 18:34

acALIEN: někde je to kde se japonci "inspirovali" zřetelný víc, někde míň, ty dvě mašiny jsou vyloženě obšlehnutý, to musí potvrdit kdokoliv
oni jsou totiž opravdu dost podnikaví a když zavětří že nějaké trh má velké potenciál, okamžitě už zpracovávají svou verzi něčeho úspěšnýho. HD měl úspěch s chopperama a podobně a oni okamžitě začali dělat to samý. ducna měla obrovské úspěch v podobě monstera, japonská "odpově´d" byla známý sv. v tomhle případě jim ale nic nevytýkám, jenom se pozastavuju, tam to aspoň zpracovali sami, aji když základní prvky samozřejmě nechali
ale nezůstává jenom u motorek, můžem se podívat třeba na auta. co myslíš že je mazda mx5? obšlehnuté a přepracované lotus elan. myslíš že auta jako datsun 240 byly něco víc než japonský verze západních aut, na kteréch se snažili vydělat? přístup ála čína, až na to že si to aspoň zpracují sami ten nápad co pochytí od konkurence, aspoň že kopírují nápady, inspiraci, ne jak čína aji provedení

acALIEN (-4) napsal 18.07.2009 v 16:44

memphis.unv Od Kawi toho nemuzes moc cekat, maj motorky jen jako vedlejsak..

ChopTop (0) napsal 17.07.2009 v 19:30

dobrej profil z boku .. ale ten chladič,ten to mrví jako vždycky..
zatím nejlepší pokus hondy o chopper

DMC.motobiker (-23) napsal 17.07.2009 v 17:25

No největší plagiátor je podle mě Yamaha a Yuki...

memphis.unv (17) napsal 17.07.2009 v 16:35

acALIEN: máš pravdu, honda na tom po téhle stránce ještě neni tak špatně, ta se akorát vtírá do cizího stylu, ve kterým bude teda jenom hrát druhý housle, ale jiná japonská značka se jak číňani chová rovnou a její design je vyloženě obšlehnuté. například Kawasaki VN900 Custom, případně jejich verze glajdy

acALIEN (-4) napsal 17.07.2009 v 14:25

Interceptor Jel jsem na Wernyho kousku, vymenili jsme si na par km motorky, je to funbike , ale Werny je jinej borec, jezdi na tom ve dvou i 100km trasy tam a dalsich 100zpet :).
Jinak to kopirovani, to jsem sem napsal uz jen z recese, kvuli diskusim u predeslych moto.Podle me nikdo nikoho nekopiruje, vsichni ve vsem vidi vsechno, hlavne u aut, ale jde proste jen o ,,trend"...

memphis.unv (17) napsal 17.07.2009 v 13:52

nemám rád hádky na podobný témata, protože nerad někomu něco urážím. na druhou stranu mám rád když se věci nazývají pravéma jménama.
HD dělá motorky v základní konstrukci pořád ty stejný. posilování rámu, moderní technologie aplikovaný v motoru a ovládání ty tradiční součásti výborně doplňují, ale jedná se o evoluci určité tradice. když se člověk podívá na ameriku, toho choppera v ní vidí- tu mohutnost, strohost, dojem, provedení, všechno.
pokud se člověk podívá na japonce, je chopper pro ně naprosto nepřirozená filozofie. kolik jich tam jezdí?
japonci jsou kluci podnikaví, snaživí, proto když viděli že je trh, na kterým se nepodílí, samozřejmě že tam vlezli. takže udělali mašinu, podobnou jako jiní modernizovali, oni naopak se pokusili o "retro", od kterýho lidi utíkají, aby to mohli modernizovat obdobným způsobem.
je to jakoby se lyže začaly vyrábět v africe. ovšem mašina neni zboží. mám rád itálii ale ani od nich bych choppera nepřijal.
jednou bych chtěl fat boba

Interceptor (108) napsal 17.07.2009 v 06:32

acAlien: buell je hračka pro malý kluky, velkej se na to neposkládá, teda, ale alspoň já ne, ale uchylárna je to super a jinak ty kecy o kopírování. vždyť je to jedno u těchto značek s historií už to nemá cenu řešit..

acALIEN (-4) napsal 17.07.2009 v 00:54

Jj Buell je hracka pro velky kluky, akorat by se nemuseli s_at do radoby endur a radoby sportek...proste jim slusi Lightning apod...

Anti (390) napsal 16.07.2009 v 22:05

Četl jsem historii Buellu.HD ho koupilo,to je to co má společné s HD.Teď už ani motory ne.Buellu si vážím,jediná známa Americká firma co se snaží dělat jiný motorky...

Werny_xb9sx (4) napsal 16.07.2009 v 20:24

Trebeach - neee v pohodě, mě je to fuk kdo na čem jezdí.ale jen sem reagoval na to logo jak si psal.

Trebeach (4) napsal 16.07.2009 v 20:21

Werny_xb9sx> jé hele šťastný majitel Buellu, nic ve zlým, ty motorky jsou pěkný to byl ten tenkej led no

Werny_xb9sx (4) napsal 16.07.2009 v 19:50

Trebeach.Buell a Hd. jak píšeš proč nemá logo? Lamborghini taky nemá logo VW .prostě to patří do koncernu a basta ne? hehe

Vena-R (3) napsal 16.07.2009 v 19:03

No, nelíbí. Je to pro mě příliš stylové. Jinak ovšem, jsa na cruisery, oceňuji čistotu linií. Nějaký kupce si jistě najde, ale u nás na tohle není moc terén. No a jestli se s ní chcete někam vypravit, no vidím problémy na ní něco přimontovat . Vč. ledvinky.
Ale nikomu jeho názor neberu.
CrossBones je opravdu zajímavý, ale zase ... až moc stylový. Já měl ve výběru RoadKinga, ale nakonec jsem si pořídil o polovinu levnější, ale zato dvakrát výkonější rejži.

Trebeach (4) napsal 16.07.2009 v 18:05

Napodobení to bylo motorek po válce, pak šel ovšem každý svou cestou a u nás to i když nejsme amerika táhli komanči a jak to dopadlo.
Amerika, sakra kus kontinentu a kolik motorek si udělalo jméno..zlatá evropa a škoda těch továren které už neexistují.
A zpět k této Hondě, nekopírují HD, ale jako tenkrát HD se přizpůsobují zájmu jisté skupiny lidí a jen díky tomu mají šanci se prosadit i mezi choppery.
Je hloupé nadávat japoncům jen proto že dělají víc druhů motorek s širokým zaměřením od skůtru až po koráby silnic.
HD dělá "převážně" choppery a cruisery.
Teď trochu zabruslím na tenkém ledu, moc jsem po tom nepátral, ale takový Buell má s HD taky dost společného a co je s podivem není na něm logo HD a proč, dovolím si spekulaci, aby nebyl spojován s jinými typy motocyklů? kdo ví, možností může být povíc.
Takže z HD je zajímavý z poslední doby Cross Bones který fakt trochu ortodoxně vypadá, a dát Hondě Springer vidle, drátová kola tak je to kousek za kterým se otočíš i ty

DMC.motobiker (-23) napsal 16.07.2009 v 17:06

Trebeach> No s tím se dá souhlasit! Akorát nevím v čem se HD snažil přizpůsobit a napodobit motorky z Evropy , protože nějakou velkou podobnost tam opravdu nevidím... Ale zato mezi HD a např. DragStarem je podobnost víc než náhodná, a dokonce až do detailů...

Trebeach (4) napsal 16.07.2009 v 14:43

No jo je to zase o slovíčkaření, takže v evropě amík viděl super motorky a protože je to amík říkal jim bobber, hatla patla a byl chopper.
A proč amík stavěl z HD? no byl za tou louží asi dostupnější než třeba Triumph.
HD se prostě přizpůsobil poptávce a ta byla jasná, napodobit motorky evropské viz. ten článek. A že by v evropě nepřišel na svět chopper, no asi ne pod tímhle názvem, ale jezdily tady motorky z kterých se amerika učila, japonsko se učilo od nás a to hlavní, jde to pořád dopředu a to je správné.
Já miluju veterány, ale neznamená to že budu preferovat jen Jawu a všemu ostatnímu budu nadávat a posmívat se.
Jasně nejde srovnat Jawa a HD, ale názor ano, takže japonce beru jako vývojáře rozhodně víc než amíky.
a závěrem, mám HD rád, možná si ho i někdy koupím, ale nejdřív koupím motorku, pak až značku.

DMC.motobiker (-23) napsal 16.07.2009 v 11:48

Interceptor> No ale mezi tyto státy patří třeba i Turecko, a to už se snaží vstoupit do EU! Jinak neříkam že je to Evropa, ale musíš uznat že k Evropě měly vždycky blíž než k Asii, byť to jistě Evropa není... Ale ber to spíš jen jako žert... Já to taky tak bral...

Interceptor (108) napsal 16.07.2009 v 11:23

Od kdy je Irák, Libanon, Egypt atd. součást Evropy??

DMC.motobiker (-23) napsal 16.07.2009 v 10:25

Trebeach> A já jsem si myslel že kolo vynalezli před cca. 5ti tisíci léty v Mezopotámii , takže je to spíše Evropský vynález když už, a v té tvé Asii byli zase o 1000 let pozádu a zase používaly cizí výtvor! A jinak jasně, já ale taky netvrdím že USA je nej, spíš tvrdím že Evropa a USA je NEJ! A jinak kde byl tenkrát HD? No né moc daleko od těch všech uvedených, a když už tak jen v řádech let, né desetiletí až půl století jako někdo... A z toho textu vyplívá, že Chopper vzniknul ze snahy napodobit Evropské stroje přestavbou motorek HD, ale bez HD by neměly co přestavovat a z Evropských strojů by Chopper asi nevzniknul, to by byl spíš Café Racer...

PetrXX> Jo ten V-ROD taky není můj šálek koly, to máš pravdu, zvuk jako vysavaš, motor vodník, no ale co, snaha se cení, i když ten pravej HD to není ani zdaleka, to je pravda...

Trebeach (4) napsal 16.07.2009 v 09:25

DMC.motobiker neodpustím si jen takovou drobnou maličkost, kde byla amerika když v Asii 4000 let před naším letopočtem používali kolo
A můžem pokračovat, HD skládali potomci evropanů, nebo rodilý indiáni.
Samý keciky, je ti 22 a před očima máš jen HD jako modlu.
Kde byl HD když Royal Enfield, Laurin & Klement, Ariel, B.S.A., Indián,Triumph vyráběli motorky.

Následující odkaz ti snad ukáže jak to doopravdy s choppery bylo a proč HD dělal a dělá co dělá. //www.chopperweb.cz/historie.html

PetrXX (16) napsal 16.07.2009 v 08:25

Já se divím, že DMC ještě někdo bere vážně

Ale abych si trochu rýpnul - konkrétně V-Rod (majitelé prominou) je HD, o který bych si neopřel kolo. HD odjakživa stavělo na lidech, kteří mají rádi originalitu a osobitost, a jejich motorky byly na přestavby. (Taky proto je originál stav nic moc.) V-Rod je plastový prefabrikát, se kterým se nedá dělat nic a sami Američané se na něj dívají hodně skrz prsty jako na motorku pro gelíky (podle mě oprávněně).
To jen k tomu, jak je HD úžasný a skvělý a jedinečný - produkující plastový skůtřík.
A historku o tom, jak se mi fungl nová Electra vysrala, už raději vytahovat nebudu

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist