yamaha_mt09




Honda Vision 110 s novým motorem a drobnými změnami

Nejlevnější skútr od Hondy vstupuje do nové sezóny s řadou vylepšení. Zásadní změnou je použití čtyřtaktního vzduchem chlazeného motoru s technologií eSP a funkcí Stop and Go. Mezi další novinky patří tužší přední vidlice, kombinovaný brzdový systém, větší prostor pro nohy a menší úprava designu.

Kapitoly článku

Vision 110 byl v posledních šesti letech mezi skútry Honda ikonou dostupného, jednoduchého a nenáročného způsobu dopravy. Řadám majitelům nabízí všechno, co má skútr mít, ale jeho nejsilnějšími stránkami jsou praktičnost a hlavně nízké náklady na pořízení i provoz. 

Do sezóny 2017 Vision 110 vstupuje v upraveném kabátě a vyzbrojen novými, modernějšími technologiemi. Nový model sjíždí z italské výrobní linky s motorem eSP, jehož hlavní předností by mělo být menší vnitřní tření a s ním spojená nižší spotřeba paliva. K té přispívá také použitý systém Idling Stop, který automaticky vypne motor po třech vteřinách stání na křižovatce, a znovu jej nastartuje po přidání plynu.

Motor zůstává u zdvihového objemu 108 ccm, vzduchového chlazení a dvouventilové techniky, ale ve srovnání s předchozím modelem se nepatrně zlepšil jeho točivý moment z 8,7 na 9 Nm, přičemž špička výkonu zůstává na 6,5 kW při 7 500 otáčkách. Jednoválec teď také splňuje normu Euro 4. Spotřeba udávaná výrobcem činí méně než dva litry na 100 km.

Další novinkou ve výbavě Visionu 110 je kombinovaný brzdový systém Honda CBS, který rozděluje brzdný účinek na obě kola i při použití jedné brzdové páčky.  Jízdu po hrubším povrchu zpříjemní nová tužší přední vidlice, a pohodlí jezdce zvýší prostornější podlaha. Spolujezdec může opřít nohy víc vpředu (o 25 mm) a chytit se lépe tvarovaných madel pod sedlem. Parkování usnadní boční stojánek. Design skútru oživily nové blinkry, a přibyl také zadní blatník. 

Video

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

 

Informace o redaktorovi

Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (6x):
Motokatalog.cz



TOPlist