husqvarna_svartpilen_801_2




Honda VFR800 půjde do naha

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Chlup (6) napsal 13.08.2013 v 14:12

Lepší by byla osmistovka bez V-TECu. Když by se dostali pod 200 kg, bylo by to dobrý. A zvukově bude určitě zajímavější než 4R. Za mě

VOGELVFR (9) napsal 07.08.2013 v 14:26

To bude další herda do zad konkurence

iman (25) napsal 03.08.2013 v 18:37

Posledny poriadny motor bol v Blackbirde. Odvtedy nic oslnive...

kotleta (2) napsal 03.08.2013 v 14:05+1

Škoda že neudělají i model ala Magna. Tak mám radost alespoň za naháče s 4V motorem...

quick (2) napsal 03.08.2013 v 10:53+1

Špičkový motor, tak proč ho nevyužít do dalšího modelu. Supeeer Těším se

Míra (210) napsal 03.08.2013 v 09:30+2

Jsem na to zvědavý,čekal bych úspěšnou motorku.

ThomasVFR (8) napsal 02.08.2013 v 20:40-1+3

Řada odborných kritik ... lidi jste k smíchu .
Pánové od Hondy by nebyli tam kde jsou - oni ví co dělají .
Z druhé strany tím rozvodem řetězama pokazili celý charakter toho unikátního motoru . Vrátili se zpět k VF ...

Lemur.R1 (13) napsal 02.08.2013 v 14:12

zase pozdě, ale snad přece. Jen ať tam narvou rovnou čtyřválec 1200 z VFR1200F, žádný škudlení, konkurence přece nespí a v naháčích teď tahá za delší konec řetězu Diavel a kdo ho nepokoří, jako by nebyl.

SADLATY (6) napsal 02.08.2013 v 13:11-1+1

Na VFR800 ja naozaj výnimočný akurát ten motor...dizajnovo bola fajn, ale inak je to šedý priemer. Keby váži o 20kg menej. Tie plasty, keď som poťažkal, 20kg nemajú ani náhodou. Teda dávam , lebo iná konštrukcia rámu okolo tohto skvelého motora by mohla tieto kilá dať preč a konečne by sa neospevovala iba charakteristika V4 a jednoramenná kyvka, ale aj jazdné vlastnosti mašiny.

crxjet (258) napsal 02.08.2013 v 13:04-2+4

sranda, jeste to ani nevyslo a už se tu bleje o sto šest...a porád ti samí

bastard69 (-9) napsal 02.08.2013 v 12:17-2+1

Čo je na tom zváraní rámu také zaujímavé , že si ho hnojdá dala patentovať

SPV (816) napsal 02.08.2013 v 10:52-3+2

Zase další pokus udělat japonskou Ducati ?

wario (126) napsal 02.08.2013 v 09:57-2+4

čekám další bludný desing od Hondy

gresini (4459) napsal 02.08.2013 v 09:08-1+1

dobří obchodníci,ale ten motor je dobrej

seikos (975) napsal 02.08.2013 v 08:02-9+2

Po Crossruneru další tlustá Berta. Honda je přeborník na recykláty. Když už Crossruner nikdo nechce, musí vymyslet jak ten motor udat do jiného produktu




TOPlist