Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já nevím, ale já si na tý VFR nedokážu představit normálního chlupatýho chlapa. Když to uvidím stát někde před hospodou, tak uvnitř potkám určitě nějakýho metrosexuála, frikulína, šampóna nebo nedejbože voňavýho slaďouše v černým roláku. Možná to byl marketingový záměr, motorek pro tuhle sortu moc není Na tý motorce je něco holčičího, nemůžu si pomoct.
VFR je pecka, 1200 do hondího V4 + kardan, skoro jako BMW řady K. Ale K 1300 se mi zdá více vyvážená motorka. FURY je taková ... prostě americkej custom bike pro easy ridery. Nic pro mě, ale je to tipická amerika. Jen nevim, co se jim zdá tak sexy na prázdném místě mezi hlavou řízení a prvním válcem motoru..
Reklamu?? O V-Maxovi se tady také psalo v nespočet článcích. A proč?? Protože VMAX a VFR jsou rozhodně NEJvíc a nejdéle očekávané novinky za poslední léta.
Redakce neomílá vrf ale VFR. Nevím, jestli dělá redakce obden reklamu, ale zastánci jiných značek by se měli smířit s tím, že tahle motorka aspiruje na hvězdu roku. Samozřejmě úspěch VFR ukáže trh a cena.
Vypadají dobře, Hondy. Vidím v tom kapičku inspirace u BMW , je taková uhlazená, trošku sci-fi,ale cestovat se na ní určitě bude pěkně. Fury je povedená, jen drátěný kola misto těch paprsků a vyplnit něčím prostor mezi krkem,nádrží a hlavou válce . Hondě se to vcelku povedlo... a já sem zvědavej až ty Hodndice uvidím na vlastňáky
Viděl jsem, seděl jsem a zavrkal si plynem v AscotuMB. Krásná, prijde mi pohodlnejsi posaz nez na me CBF600S, jen ta koncovka výfuku je na můj vkus trochu divná ;)
Ale po těch hrůzách, která H vypustila (třeba skůtr DN-01) je to po dlouhé době stroj, který mi padl do oka už od dveři Jen ta cena...
Byl jsem se mrknout v M Boleslavi. I když jsem na klasický tvary, je to pozoruhodná mašinka. Zvuk motoru - krása. Pro nás cesťáky sice zalehávačka, ale věřím, že si své kupce najde. Celkem souhlas s autorem článku.
Taky jsem to byl včera omrknout a je to mazel
Zpracování poctivý, kapoty jsou chycený zespoda, takže
nikde nejsou vidět nějaký rušivý prvky, posaz v podstatě
stejný jako na staré VFR, jen nádrž je překvapivě užší
v oblasti kolen ( to ta stavba motoru ), při manipulaci
na místě ta váha fakt není cítit, takže věřím tomu,
že při jízdě to bude O.K.
Na cestování určitě super, na první pohled je to motorka
pro chlapa, nelíbí se mi, když sednu na mašinu a čumím
před přední kolo : , no, na okruhovce by to asi jinak
nešlo, ale mně jde o ježdění na normální silnici.
Tak jsem se právě vrátil z Hondy a jsem nadšený. Líbila se mi vcelku hned, ale po live setkání není co řešit. Zdaleka to není velká motorka resp. autobus a zdá se mi menší jak Kčko. Přijde mi velikostí srovnatelná s 800Fi i posaz naprosto stejný a vše perfektně sedí i pro mě 197cm. Když jsem si s ní na místě zkusil zamávat ze strany na stranu tak můžu jen říct je to snadné. Na papíře vypadá hmotnost hrozivě, ale ve skutečnosti bych opět řekl, že je lehčí jak Fi. Zvuk mi nepřišel nijak úžasný, ale rozhodně nezaměnitelný. Cena je v pohodě, Kčko je dražší a to kromě elektronického podvozku nenabízí v základu nic co by VFR neměla (myslím). Pro mě už není jiná volba
Je zajímavé, jak jestě nedávno se většině nelíbila a ted najednou jaká to je kráska Mě osobně padla do oka hned na prvních fotogrfiích. Ale cena se mi zdá v základu taky vysoká, představoval bych si tak max. 320 000kč. I na zahraničních moto servrech kde už porběhl krátký test je cena oproti konkurenci kritizovná. Motorka je to velice dobrá, ale nenabizí nic nového a je i co vylepšit. Jak bylo jinde napsáno. Umí čarovat, ale neočaruje! Rozhodně je to u mě kandidát na koupi, ale ještě si počkám na podrobnější info.
Tá VFR je naozaj kráska. Vydarila sa a keď budem veľký určite to bude vážny kandidát na miesto v mojej garáži. Krásna je super. Fury je tiež ok až na pár detailov. Uvidíme čo to povie naživo..
VFR vypada super a verim,ze bude i super fungovat.Fakt paradni nastupce stareho VFR 800. Nemit novou Kawu tak bych do ni asi sel .
Fury se mi nelibi ani nahodou,nevim,co timhle kostetem chtela Honda rict .
Tak například ta Honda VFR1200F , to je jeden z mála strojů této značky, co se mi opravdu líbí , sice si nedovedu představit, že bych na tom někdy mohl jezdit , a rozhodně bych si nic podobného nikdy nepořídil, ale v této třídě si prostě nevyberu téměř nikde - ani Multistrada není nic pro mne! Tento druh motorek prostě nemusím. Ale to Fury , co je moc, to je moc , od pana Hondy to působí docela, no, raději to už nebudu komentovat , však víme...
moc pěkná mašinka,bude to dělo,bral bych jí i ve svém věku
Třeba mají kluci z Hondy trh zmapovaný líp, nežli Ty.
Já nevím, ale já si na tý VFR nedokážu představit normálního chlupatýho chlapa. Když to uvidím stát někde před hospodou, tak uvnitř potkám určitě nějakýho metrosexuála, frikulína, šampóna nebo nedejbože voňavýho slaďouše v černým roláku. Možná to byl marketingový záměr, motorek pro tuhle sortu moc není Na tý motorce je něco holčičího, nemůžu si pomoct.
VFR je pecka, 1200 do hondího V4 + kardan, skoro jako BMW řady K. Ale K 1300 se mi zdá více vyvážená motorka. FURY je taková ... prostě americkej custom bike pro easy ridery. Nic pro mě, ale je to tipická amerika. Jen nevim, co se jim zdá tak sexy na prázdném místě mezi hlavou řízení a prvním válcem motoru..
Interceptor, šelba: jo jo jo
Asi tak.
Reklamu?? O V-Maxovi se tady také psalo v nespočet článcích. A proč?? Protože VMAX a VFR jsou rozhodně NEJvíc a nejdéle očekávané novinky za poslední léta.
Redakce neomílá vrf ale VFR. Nevím, jestli dělá redakce obden reklamu, ale zastánci jiných značek by se měli smířit s tím, že tahle motorka aspiruje na hvězdu roku. Samozřejmě úspěch VFR ukáže trh a cena.
VFR je docela pěkný,ale ten čopr... ten vypadá,jako kdyby ho dělali v OCC
Velká gratulace! Pomalu obden dělat reklamu jedné značce (a jedné mašině) je obdivuhodné.
Je to dost obludna kreace!!
Dokud si na ní nedáme minimálně 1000 km
Kolikrát ještě redakce bude omílat tohle vrf?
Pěkná
Vypadají dobře, Hondy. Vidím v tom kapičku inspirace u BMW , je taková uhlazená, trošku sci-fi,ale cestovat se na ní určitě bude pěkně. Fury je povedená, jen drátěný kola misto těch paprsků a vyplnit něčím prostor mezi krkem,nádrží a hlavou válce . Hondě se to vcelku povedlo... a já sem zvědavej až ty Hodndice uvidím na vlastňáky
Fury hodně dobrý už vim co si koupim na důchod
Viděl jsem, seděl jsem a zavrkal si plynem v AscotuMB. Krásná, prijde mi pohodlnejsi posaz nez na me CBF600S, jen ta koncovka výfuku je na můj vkus trochu divná ;)
Ale po těch hrůzách, která H vypustila (třeba skůtr DN-01) je to po dlouhé době stroj, který mi padl do oka už od dveři Jen ta cena...
Byl jsem se mrknout v M Boleslavi. I když jsem na klasický tvary, je to pozoruhodná mašinka. Zvuk motoru - krása. Pro nás cesťáky sice zalehávačka, ale věřím, že si své kupce najde. Celkem souhlas s autorem článku.
Taky jsem to byl včera omrknout a je to mazel
Zpracování poctivý, kapoty jsou chycený zespoda, takže
nikde nejsou vidět nějaký rušivý prvky, posaz v podstatě
stejný jako na staré VFR, jen nádrž je překvapivě užší
v oblasti kolen ( to ta stavba motoru ), při manipulaci
na místě ta váha fakt není cítit, takže věřím tomu,
že při jízdě to bude O.K.
Na cestování určitě super, na první pohled je to motorka
pro chlapa, nelíbí se mi, když sednu na mašinu a čumím
před přední kolo : , no, na okruhovce by to asi jinak
nešlo, ale mně jde o ježdění na normální silnici.
Za rok dobře bouranou, za dva málo jetou,víc než 200 000 za ní nedám.zatím budu prohánět GSX R 1300.Kupodivu mají stejný výkonový parametry
Tak jsem se právě vrátil z Hondy a jsem nadšený. Líbila se mi vcelku hned, ale po live setkání není co řešit. Zdaleka to není velká motorka resp. autobus a zdá se mi menší jak Kčko. Přijde mi velikostí srovnatelná s 800Fi i posaz naprosto stejný a vše perfektně sedí i pro mě 197cm. Když jsem si s ní na místě zkusil zamávat ze strany na stranu tak můžu jen říct je to snadné. Na papíře vypadá hmotnost hrozivě, ale ve skutečnosti bych opět řekl, že je lehčí jak Fi. Zvuk mi nepřišel nijak úžasný, ale rozhodně nezaměnitelný. Cena je v pohodě, Kčko je dražší a to kromě elektronického podvozku nenabízí v základu nic co by VFR neměla (myslím). Pro mě už není jiná volba
hrozná zrůda
Je zajímavé, jak jestě nedávno se většině nelíbila a ted najednou jaká to je kráska Mě osobně padla do oka hned na prvních fotogrfiích. Ale cena se mi zdá v základu taky vysoká, představoval bych si tak max. 320 000kč. I na zahraničních moto servrech kde už porběhl krátký test je cena oproti konkurenci kritizovná. Motorka je to velice dobrá, ale nenabizí nic nového a je i co vylepšit. Jak bylo jinde napsáno. Umí čarovat, ale neočaruje! Rozhodně je to u mě kandidát na koupi, ale ještě si počkám na podrobnější info.
Tá VFR je naozaj kráska. Vydarila sa a keď budem veľký určite to bude vážny kandidát na miesto v mojej garáži. Krásna je super. Fury je tiež ok až na pár detailov. Uvidíme čo to povie naživo..
Sedel jsem na ni a jinou uz nechci.Mozna pristi VFR..
Pekna moc,ale cena uz moc ne,cena kolem 300 000kc pockame na testicek potom uvidime
VFR vypada super a verim,ze bude i super fungovat.Fakt paradni nastupce stareho VFR 800. Nemit novou Kawu tak bych do ni asi sel .
Fury se mi nelibi ani nahodou,nevim,co timhle kostetem chtela Honda rict .
VRF je povedenej stroj. Fury - se mi taky líbí až na pár detailů ... třeba jako tachometr
Tak například ta Honda VFR1200F , to je jeden z mála strojů této značky, co se mi opravdu líbí , sice si nedovedu představit, že bych na tom někdy mohl jezdit , a rozhodně bych si nic podobného nikdy nepořídil, ale v této třídě si prostě nevyberu téměř nikde - ani Multistrada není nic pro mne! Tento druh motorek prostě nemusím. Ale to Fury , co je moc, to je moc , od pana Hondy to působí docela, no, raději to už nebudu komentovat , však víme...
F U R Y