husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ZIPP (4) napsal 07.02.2018 v 17:42

Africa a NC 750X...mne oslovili CB 1000 R bohužel ne...nějak to není ono...hlavně ten výfuk. Ale co, každému se líbí něco jiného...

Bikeserker (10) napsal 16.11.2017 v 19:14

Africa je pěkná, ale zbytek.. CB1000R vyložená hrůza.

novny (22) napsal 07.11.2017 v 18:05

Konečně opět přední kulaté světlo. CB1000r

Stayer (12) napsal 07.11.2017 v 17:54+1

Afrika je moc fajn. Ale zvednout to vejš aby to vypadalo víc enduro a obout na to tyhle bačkory
Osobně jsem nepotkal ještě nikoho s novou afrou na ostřejších gumách.

Majki (672) napsal 07.11.2017 v 13:43+1

ta CB 1000 je parádní

Michal-F- (18) napsal 07.11.2017 v 10:10-2+1

To je něco otřesnýho, to umí jen u Hondy.

JA-NE (767) napsal 07.11.2017 v 10:09

po milione rokov vidim moto co sa mi od Hondy pacia

hd1727 (94) napsal 07.11.2017 v 09:29

Finální CB1000 se oproti konceptu skoro vůbec nezměnila. Hezký stylový bajk. Minimalismus a nadčasovost.

martinn1313 (55) napsal 07.11.2017 v 09:20

Mě design CB1000 oslovuje. Konečně Honda co není nudná. A ten výfuk? Me se líbí. Lepší než laciné obrovské chromové trubky co dávali dříve (ne, nejsem na "klasiku"). Vždy jsem si u koncovek Hondy říkal, že šetří kapsu zákazníkům, kteří si tam dají koncovku dle svého vkusu a to laciné zrcátko hodí do sběru. Třeba lepší kola se prodávají bez pedálů, ale motorku bez koncovky prodávat nelze (bohužel).

vilemx (228) napsal 07.11.2017 v 09:18

Koukám, že nová AT je čím dál tím větší pozlátko a hra na "jako" Ale asi se to prodává...

bledemon (126) napsal 07.11.2017 v 09:13

civilní endurko125 od japonců zase nikde . Afrika adventure píšou mokrou 243a253kg: https://hondanews.eu/eu/en/motorcycles/media/pressreleases/118570/2018-honda-crf1000l-africa-twin-adventure-sports

deluxa (347) napsal 07.11.2017 v 08:30-1

Toto ma len dalej utvrdzuje v domnienke ze honda nedokaze postavit dospely bajk na cesty ktory by nepresiahol dva metraky , nc750x >220kg, africa je na tom este horsie, to je snad nejaky druh vtipu ktory som ja nepochopil?alebo pouzivaju pri vyrobe aj tazke kovy ako olovo a ortut? :D Ale zas na druhej strane aby som len nekritizoval, ich radove dvojvalce maju absolutne najlepsiu spotrebu a zo vsetkeho co sa dnes da na trhu kupit...

Vlašák7 (0) napsal 07.11.2017 v 08:27

Sice to není můj šálek čaje ale ta Africa je , CB mě teda neoslovilo, a Goldwing nemůžu posoudit. Na parníkách nejezdím

KapitanMasakr (-29) napsal 07.11.2017 v 08:14+1

Opět brzdy tokico na cb

Mig_35 (345) napsal 07.11.2017 v 08:10

Cena plus 30-40 tisíc, ale hmotnost o dalších 20-30 kilo pohotovostní a verze s DCT bude někde kolem 270 kilo nepochybně:(

Vlnič (199) napsal 07.11.2017 v 06:35

nemůžu si pomoct, ale to CB 1000 na mě působí jako kříženec Husqvarny Nuda a Yamahy MT01 ... ale jinak je to nejzajímavější CB za dlouhou dobu
Zajímalo by mě, kam se posune cena Africy v téhle výbavě

psohlavec (26) napsal 07.11.2017 v 06:32

Poprvé se mezi moje snový motorky dostane i nějaká Honda. Ten nahatej litr je krásnej, škaredý (pro mě) zadní kolo i ufo světlo předchozí verze je minulostí a už jen čirá krása. Jen asi jinej trombón, jinak bych to nechal tak.

nahllowSKY (315) napsal 07.11.2017 v 02:50

Teda tu Africu pekne polecili.Ted je to opravdu "real deal".

BlackSabbath (434) napsal 06.11.2017 v 23:52

Na to, jaké dělá Hujda hnusy, tak třeba to litrové CBčko je proti minulé generaci docela posun vpřed...

zmulin (371) napsal 06.11.2017 v 23:09

To má překopaný koncovky z Midalu,nebo od Motusu? Ale jinak je ten naháč pěknej...teda eště ta lampa je jako z Leoncina trochu

Destroyer (237) napsal 06.11.2017 v 22:31-3+2

Honda Monkey + Super Cub len skoda ze tu terennu verziu asi neuvidim v EU inak nova Afrika Adv. to je neuveritelne ze z tej plastovej hracky spravili konecne nieco co sa motorke podoba CB 1000 a celkovo cela rada CB je low-cost za minimum emocii a minimum penazi. Pre mna CB skoncila bielo-cervenou 1300 s luxisom hodnym pomenovania CB. Len pre pripomenutie, CB 750 zrutila hranice a posunula dobu motocyklov do novej ery v roku 1968, dokonalost spracovania spojena s priaznivou cenou otriasla celosvetovym motocyklovym priemyslom. Dnes ostala uz len priazniva cena, na ukor kvality, opat priekopnici novej doby, LOW-COST-KONZUMNEJ... Opak toho extraluxusny predrazeny Goldwing ktory s motorkou ma spolocne pramalo a pozitkom cisteho jazdenia je na mile vzdialeny. To nieje stroj pre motorkarov, ale je to este horsia partia snobov ako touratechom ovesane GeeSka KaTeeMky alebo Harleye ci Custom-nepouzitelne motorky, na ktorych majitelia najazdia 200km rocne.
Cest vynimkam. Mrzi ma ze svet motoriek je tam kde svet aut, namiesto radosti z motorky je to radost zo smartfonu zabudovaneho v pristrojovej doske a pod.

Brukev (850) napsal 06.11.2017 v 22:15+1

CB 1000
Africa pecka...

Aďoš (11) napsal 06.11.2017 v 21:49

CB1000R fajn ale ten vyfuk
Gold wing luxus




TOPlist