yamaha_demo_tour




Honda potvrdila vývoj silničního RCV

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
no34 (-2) napsal 26.09.2012 v 21:44

Určitě super správa ale pro mě tím pravým ořechovým by bylo, kdyby dodrželi koncepci motoru jako u RCV a k tomu nějaký balíček TOP dílů, jako otevřený výfuku , přesně jako u Desmosedici.Kamarád ji měl, měl jsem možnost si desmo ošahat a je to fakt jiná dimenze!!!Myslím si, že když se to Hondě povede a nabídne více emocí a exotiky, než nabízí dnes, tak to bude trhák.

DemolitionDave (112) napsal 25.09.2012 v 21:40+1

Mohly by tyhle GP brzdové kotouče dávat za stejnou cenu i na fireblada ..a pak jsem se vzbudil

Marex (2570) napsal 25.09.2012 v 21:19

Kuzin: Jojo. Kromě těch archivních světel je to designově lepší, než současný top model. Což je po 2o-ti letech naprostá ignorance.

s4r (52) napsal 25.09.2012 v 21:13

Kéž by tam dali suchou spojku...to by ti "odpůrci" padli na prdel...

shArk. (14) napsal 25.09.2012 v 16:58

zacinam setrit po 50kackach, zatim mam tak na riditka, tak snad nez to udelaj bude vic

Kuzin (10) napsal 25.09.2012 v 13:57+1

Osobně jsem moc zvědav, jak to dopadne a zda předčí tento motocykl pro mě zatím nepřekonanou " hondí sériovku" NR750.
Odkaz:
www.nr750.com

případně:
//www.youtube.com/watch?v=M__p0LjSOOA

Pjercak (48) napsal 25.09.2012 v 11:43

kolik se jich vyrobi a proda skonci vsechjny zamcene u sejku a sbjeratelu??? nic pro obyc lidi

martasjRSV (508) napsal 25.09.2012 v 09:34-1

To těžko tahle motorka do WSBK ani SST nepůjde. Stejně tak jako tam nešla Ducati s Desmosedici. Dělali by si konkurenci Firebladu a to užrčitě nechcecou.
... ale jsem na to moc zvědavej, konečně motorka od Hondy, která nebude rozpočtovka

jean192 (153) napsal 25.09.2012 v 09:31-1

Konečne Honda spraví niečo nové bez recyklácie komponentov z výbehových modelov - vrchol dosiahla asi pri súčasnej CBR600F - hornet s kapotami.
Ostatní výrobcovia by na toto mohli tiež zareagovať a prestať vyrábať motorky so životnosťou lepšieho mobilu. Radšej budem na mašinu šetriť 10 rokov a potom si ju užívať, ako kupovať za 3 platy každé dva roky spotrebák.

nahllowSKY (315) napsal 25.09.2012 v 01:12+1

Tak to se zase zadluzim

Sepacek (75) napsal 24.09.2012 v 22:48

Myslel jsem,že MotoGP motorky mají veškeré technologie prototypové, které se nikde nedájí koupit.jestli to začnou vyrábět sériově, tím pádem by to měli vyřadit z MotoGP ne?

Nagash (382) napsal 24.09.2012 v 22:27

To se bude kupovat na zbrojní průkaz

DMC.motobiker (-23) napsal 24.09.2012 v 21:21-6+2

Spíš by se teď měli víc zaměřit na sekačky a nebo udělat nějakej pořádnej "TypeR" křoviňák "f Repsolu" , protože s motorkama už to jak se zdá moc nevytrhnou...

Fast17 (431) napsal 24.09.2012 v 20:43

no to bude "masíčko", akorát ten odhad s prodejem baráku si myslim bude celkem přesnej

paulie_gsxr (3) napsal 24.09.2012 v 20:16+2

ty vole... Bubrak se tesi na Hondu? Chvili sem premyslel jestli u tveho komentare nemam kliknout na "Nahlasit"

kawazx10r (13) napsal 24.09.2012 v 18:57

.Kolda. (90.179.161.xxx) napsal 24.09.12 v 14:48

AMEN.

Veverčák (72) napsal 24.09.2012 v 18:00

skoda ze cena bude asi nekde uplne mimo me moznosti, V4 ja rad a tohle by si libit nechal

Marex (2570) napsal 24.09.2012 v 17:38

HausO: Myslím, že do WSBK to nepůjde protlačit. To by museli udělat sériovou výrobu. Obchodně by to nemělo žádnou logiku.

SPV (816) napsal 24.09.2012 v 17:24+1

Neslyšeli jsme tuto informaci už v minulosti? Pokud to bude skutečně pravda, tak jen proto jak píše HausO. A možná zabijí 2 mouchy jednou ranou. To až jejich speciál bude moci jet jak SBK, tak GP jako CRT. Možná ví Honda v tuto chvíli více než my.

HausO (0) napsal 24.09.2012 v 15:20-1+1

imho jde jen o limitouvanou edici aby se do superbiku/superstocku mohla pouzit technika z motogp, kazdopadne jsem zvedaf co z toho vyleze ;o)

.Kolda. (10) napsal 24.09.2012 v 14:48-1+9

Ať jdou do prdele s nějakou limitovanou edicí pro milionáře... a raději konečně přijdou s Fárošem, který bude konkurenceschopný k BMW nebo Kawasaki...

Sobi (2) napsal 24.09.2012 v 14:30

snad jenom, NO KONEČNĚ!!! Zvědavý??? to je máááálo.

opic26 (457) napsal 24.09.2012 v 14:19

Tato inf.není nějak nová a je to přesně jak napsal mike.46. Mělo by jít o limit.sérii a Hondu mimo vlastní záměr po zvažování tohoto projektu od roku 2006 kdy byl na spadnutí přesvědčil i projekt D16RR, kdy se muselo i po vyprodání limit.série dovyrábět, neboť zájem byl přes vysokou cenu značný. CBR1000 RR by měla nadále zůstat v programu jako Nr I. Bude to asi setsakramentská střela, ale prodat kvůli ní barák, do toho asi nejdu .

mike.46 (604) napsal 24.09.2012 v 14:07+1

Tak pokud to bude limitovaná serie, tak bude cenově jinde a Bladea to rozhodně ani v nejmenším neohrozí. Desmosedici RR taky určitě neubrala na prodejích 1098/1198...

SirIndy (56) napsal 24.09.2012 v 13:50-3

Jen si myslim, ze si tim totalne zabijou prodejnost Firebladu

kawazx10r (13) napsal 24.09.2012 v 13:34

stejně jako Bubrak, taky nejsem Hondař ale tohle mě zajímá

DemolitionDave (112) napsal 24.09.2012 v 13:26

Kdyby dostala přesně tyhle bzdy co GP ..no jsem zvědavý co z nich nakonec vyleze. Mimochodem větu: U tohoto modelu budou využity technologie Moto GP píše každý výrobce u každého supersportu ..a když ne tak je to ze superbiků

saci_ventil (292) napsal 24.09.2012 v 13:10

celkom teším

SirIndy (56) napsal 24.09.2012 v 13:05

nicooo: Ty ten druhej pod sedlem nevidis? Jinak japonsky V4 supersport, to uz tu fakt dlouho nebylo...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 24.09.2012 v 13:01+3

hmhm, sem vyhlasenej antiHondar, ale na tohle se taky tesim

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist