Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ano, tiež si myslím že 48K bolo dost AJ na predkrízovu dobu... to je ako keby ho dnes ponukali za 38K, stale je to dost.
Keby "robbyho 100" ponukali dnes za 28K Kč tak by sa po nom len tak zaprašilo ale zase by to možno predavali len za výrobne naklady pretože tento nezničitelný štvortaktík ma svoju hodnotu a dokaže ševelit pri troche snahy i pod 1,5L/100km...
Takže takisto u tejto novinky XXL-MONKEY rozhodne v konečnom dosledku zasa len cena... a ktora sa ale ešte zrejme nevie...
Pro pana redaktora!!! Tohle přece není nástupce či pokračování Monkey. Výroba Monkey stále běží ač jen občas v malé sérii s motorem 50ccm a vypadá tak jak má v příloze Seikos. Tohle je nástupce za Honda PBR.
Monkey je Monkey. Monkey má výšku sedla 660mm, tohle nedochůdče má celých 765mm a je o víc než 30 kilo těžší. S Monkey se to nedá ani srovnávat. Monkey ti každý závidí a všichni zírají v úžasu a rádi by se s ní pomazlili. Jet s tímhle, jen se ti budou smát
mě se to nelíbí a odhaduju, že i pro mladé evropany to bude vošklivá obluda, viz boční foto //www.moto-station.com/uploads/15457_normal.jpg
Na pláž to má úzkou gumu a malé ráfky, minimotorka do kufru to taky není, využití nechápu (snad jen pro nedorostlé lidi).
Tleskám. Zdá se, že některým výrobcům už konečně začíná docházet, že tady je strašně málo jednoduchých motorek s malým objemem motoru. 125 ccm, 250 ccm, 350 ccm - to je přesně ono. Skočit na to a mazat po městě nebo k rybníku. NA takový tro okresní lítání je to přesně to pravé.Nechápu proč se Evropský trh tak zoufale honí za výkony a lidem je vnucováno, že pokud motorka nemá aspoň 90 koní, tak je totálně k ničemu. Bravo Honda. Jen víc podobnejch motorek. I u KTM to už pochopili - viz malé Duky.
Ale ved je to ťažké jak kráva a na 12 palcových kolách je to pojazdný nezmysel. Monkey sa dalo nosiť pomaly pod pazuchou a naložiť do kufra auta.
Honda okrem toho 250ccm endurka robí v poslednej dobre samé hnusné nezmysly. Škoda, že dnes predáva marketing a nie rozum zákazníka...
.
mě se to teda nelíbí...já vím, že se snažej stáhnout co nejvíc výrobní náklady ...ale za jakou cenu
Ale "robby 100" ovela večší štramák oproti tomuto XXL-MONLEY...
[/URL]
Ano, tiež si myslím že 48K bolo dost AJ na predkrízovu dobu... to je ako keby ho dnes ponukali za 38K, stale je to dost.
Keby "robbyho 100" ponukali dnes za 28K Kč tak by sa po nom len tak zaprašilo ale zase by to možno predavali len za výrobne naklady pretože tento nezničitelný štvortaktík ma svoju hodnotu a dokaže ševelit pri troche snahy i pod 1,5L/100km...
Takže takisto u tejto novinky XXL-MONKEY rozhodne v konečnom dosledku zasa len cena... a ktora sa ale ešte zrejme nevie...
"ale nebol záujem..."
Tomu se snad ani nikdo nemohl divit...
Jawa ponukala taketo niečo a sice "robby 100" už pred desiatimi rokmi za 48K Kč ale nebol záujem...
[/URL]
Tyhle ležatý čtyřtakty jsou úžasný motory, mam 160ku v dirtbajku a mává to s tim pořádně
Wow zamiloval jsem se na prvni pohled. Opravdu se mi libi. Predpokladam, ze bude stejne popularni jako Honda Monkey (ne stejna ani ne pokracovani).
libi a hodne, klidne bych v tom snesl i vetsi kubaturu
Pro pana redaktora!!! Tohle přece není nástupce či pokračování Monkey. Výroba Monkey stále běží ač jen občas v malé sérii s motorem 50ccm a vypadá tak jak má v příloze Seikos. Tohle je nástupce za Honda PBR.
bledemon : To cos tady strčil je kopie Gilery DNA!
stejnak to okopírovali od číny:
já to asi chci na brouzdání Brnem, a o víkendu pár kravinek a k vodě je to paráda
obludka
Rozhodne cena. Hračka šikovná. Na Monkey si to ale asi opravdu jen hraje.
Cena bude jediný problém. Jinak to bude super... Piki
Mně se to líbí Pokud bude za rozumnou cenu, bude mít myslim si veliký úspěchy
Monkey je Monkey. Monkey má výšku sedla 660mm, tohle nedochůdče má celých 765mm a je o víc než 30 kilo těžší. S Monkey se to nedá ani srovnávat. Monkey ti každý závidí a všichni zírají v úžasu a rádi by se s ní pomazlili. Jet s tímhle, jen se ti budou smát
Za mě taky , doufám že se svezu ...
motor z innovy -wave je to nej,co tam mohli dát.těch 60 000 000kusů co vyrobili o něčem svědčí a design je otázka vkusu-za mně
Mně se teda líbí A to docela dost
mě se to nelíbí a odhaduju, že i pro mladé evropany to bude vošklivá obluda, viz boční foto //www.moto-station.com/uploads/15457_normal.jpg
Na pláž to má úzkou gumu a malé ráfky, minimotorka do kufru to taky není, využití nechápu (snad jen pro nedorostlé lidi).
Tleskám. Zdá se, že některým výrobcům už konečně začíná docházet, že tady je strašně málo jednoduchých motorek s malým objemem motoru. 125 ccm, 250 ccm, 350 ccm - to je přesně ono. Skočit na to a mazat po městě nebo k rybníku. NA takový tro okresní lítání je to přesně to pravé.Nechápu proč se Evropský trh tak zoufale honí za výkony a lidem je vnucováno, že pokud motorka nemá aspoň 90 koní, tak je totálně k ničemu. Bravo Honda. Jen víc podobnejch motorek. I u KTM to už pochopili - viz malé Duky.
pejcoviny, na to ich je, ale aby u nas predavali innovy ci wave 125 a VTR250 tak to nie
Mě se to líbí
Tak to je paráda Honda letos boduje!
Ale ved je to ťažké jak kráva a na 12 palcových kolách je to pojazdný nezmysel. Monkey sa dalo nosiť pomaly pod pazuchou a naložiť do kufra auta.
Honda okrem toho 250ccm endurka robí v poslednej dobre samé hnusné nezmysly. Škoda, že dnes predáva marketing a nie rozum zákazníka...
ale dyt to vubec neni tak maly jako malej Monkey
je to sice mensi nez normalni motorka, ale ma bliz k ty normalni motorce, nez k monkeymu