Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já sám vlastním crosstourera a už tam mám 58tis a od novoty žádný problém , kolega si koupil zánovní bmw gs má už něco kolem60tis a trhá si z toho vlasy . Ve 45 tis mu odešel kardan poté něco v převodovce a na samotný konec něco s elektrikou. At si každý jezdí na čem chce, mě zatím japonec nikde nenechal ve štychu. Helmutům zdar.
Hellborn - Přesně jak říkáš ta CeBina na dojíždění do práce po tom našem tankodromu a sem tam to cestou z práce (nebo o víkendu) natáhnout dál a vyvětrat si hlavu je ideální, na to nepotřebuju křižník a navíc to podle majitelů je spolehlivá máša a provoz je za hubičku! A proti předchozí verzi je to prostě o hodně hezčí motka - alespoň podle mě
Jen tak dál Hondo, Varader, Multistrád, Guzi-Stelvio,Banditů 1250, V-stromků 1000 a podobných silničních křížníků je na trhu strašně málo narozdíl od skutečných cestovních endur . Tak proč nechrlit na trh další a další, že ?
Předpokládám, že nejvíc kritizují Ti, co na tom ani nejeli. A to, že se to někomu nelíbí - no a co? Každý má jiný vkus a někteří uznávají jen to, co mají sami. Asi to nebude nejlepší motorka na světě, ale určitě je to slušná motorka. Já Hondě věřím, vždy jsem s ní byl spokojen, ale to neznamená, že budu plivat na vše ostatní. Ve své podstatě je každá motorka svým způsobem krásná a každá má výhody i nevýhody. Tak se proč se dohadovat kvůli nesmyslům. Buďme rádi, že jsme zdrávi, a že nám to jezdí.
Honda děla zah.techniku,Yamaha hudební nástroje ,Kawasaki lodě a Suzuki mimo jiného auta ale myslím si že je to ůpně jedno,protože Hondy byly vždy technicky a hlavně co se tyče kvality na špici Mám Hondu rád,ale hlavně mám rad motorky(všech značek) a vše kolem nich .
DVKS:Zkus se na to podívat tak,že někteří z nás nemají ty staré motorky jen proto že by na novější neměli,ale hlavně proto,že se jim líbí.Já se zasekl v devadesátkách,z čehož logicky plyne,že tenhle "dizajn" považuju za šílený
vilemx, mne sa páčia všetky motorky, ja ich mám rád. Nikdy som žiadnu značku nehanil a už vôbec som nikdy o žiadnej nenapísal, že je to hnus. A staré motorky sa mi tiež veľmi páčia, majú také osobité čaro. Ak som sa svojím príspevkom niekoho dotkol, tak sa ospravedlňujem, nechcel som nikoho uraziť. Malo to byť skôr len také konštatovanie. A tak trošku som aj chcel, aby sa pisatelia príspevkov najprv pozreli na to, čo majú doma v garáži a až potom hanili nové Hondy. Mimochodom, štatistiky predajnosti motoriek hovoria za všetko, nepotrebuje to žiadny ďalší komentár.
Mě se Hondice líbí,momentalně sice jezdím Kawu a netvrdim že ostatní japonci dělají špatné stroje ale Honda je Honda.Kvalitou a spolehlivostí byla vždycky o dost vepředu,to mužu potvrdit z vlastní zkušenosti.To že dělá zahradní techniku mě nepohoršuje,nikdo jiný nejspíš nedokáže dosahnout takové spolehlivosti.Kdyby jí dělali Italove,bylo by všechno zarostlý jako škarpa.
DVKS: vzdyt si tak trochu protiřečíš. Na začátku píšeš o zoufalcích na ojetinách, co musí stále do servisu. Hned na to vyzdvihuješ Hondu, jak je spolehlivá. Tak nevím, co z toho platí. Když máš nerva z toho, že se diskusí účastní i majitelé starších motorek, tak dej námět adminovi na ban všem, kdo má víc než sezónu starou mrchu.
Ako to tu tak čítam, tak postupne zisťujem, že tí čo najviac kritizujú nové motorky od Hondy, jazdia na starých ojetinách. Tak im nezostáva nič iné, len jazdiť na tých rozpadávajúcich sa strojoch od servisu k servisu a tíško závidieť majiteľom nových motoriek. A čím je motorka spoľahlivejšia, tým viacej závidia a že Honda patrí k najspoľahlivejším je všeobecne známe. Väčšina z nich na Honde nikdy nejazdila, ale všetci sú "najväčší odborníci na Hondy". My ostatní vieme svoje a necháme ich, nech si ďalej snívajú svoj nesplniteľný sen o novej Honde a maskujú to blbými komentármi.
Tak míra inovace u Crosstoureru je taková, že za 5 let jejího prodeje udělali nové plexi a 3 režimy převodovky? (v podstatě jen SW úprava).
Tak to se Honda u své "vlajkové lodi cendura" moc nevytáhla.
Snad bude alespoň nové víčko nádrže a nový zvlněný klíček do zapalování.
Já sám vlastním crosstourera a už tam mám 58tis a od novoty žádný problém , kolega si koupil zánovní bmw gs má už něco kolem60tis a trhá si z toho vlasy . Ve 45 tis mu odešel kardan poté něco v převodovce a na samotný konec něco s elektrikou. At si každý jezdí na čem chce, mě zatím japonec nikde nenechal ve štychu. Helmutům zdar.
Dráťa, my tomu hovoríme, že trafená hus zagága.
Po přečtení příspěvků od DVKS vyzývám armádu ke kobercovému bombardování Malacek.
Hellborn - Přesně jak říkáš ta CeBina na dojíždění do práce po tom našem tankodromu a sem tam to cestou z práce (nebo o víkendu) natáhnout dál a vyvětrat si hlavu je ideální, na to nepotřebuju křižník a navíc to podle majitelů je spolehlivá máša a provoz je za hubičku! A proti předchozí verzi je to prostě o hodně hezčí motka - alespoň podle mě
To CB vypadá teď hodně dobře. Na naše cesty (aspoň ty,co mám v okolí) na dojíždění do práce by stačilo.
P.S. A víte, že Honda dělá i letadla?
Jen tak dál Hondo, Varader, Multistrád, Guzi-Stelvio,Banditů 1250, V-stromků 1000 a podobných silničních křížníků je na trhu strašně málo narozdíl od skutečných cestovních endur . Tak proč nechrlit na trh další a další, že ?
Sorry zapoměl jsem to vložit do komentu
Mě se tyhle Hondice docela líběj a to pětikilo celkem pěkně prokouklo
dobrá nová fotogalerie nc-cb X skoro jsem přehlídnul
honda ještě vystavila tyto koncepty,modely:
Předpokládám, že nejvíc kritizují Ti, co na tom ani nejeli. A to, že se to někomu nelíbí - no a co? Každý má jiný vkus a někteří uznávají jen to, co mají sami. Asi to nebude nejlepší motorka na světě, ale určitě je to slušná motorka. Já Hondě věřím, vždy jsem s ní byl spokojen, ale to neznamená, že budu plivat na vše ostatní. Ve své podstatě je každá motorka svým způsobem krásná a každá má výhody i nevýhody. Tak se proč se dohadovat kvůli nesmyslům. Buďme rádi, že jsme zdrávi, a že nám to jezdí.
jen tak dál
Anti: já zase můžu posoudit, že s Guzzi z roku 1980 co mám doma je větší zábava než s Guzzi z roku 2012
Honda děla zah.techniku,Yamaha hudební nástroje ,Kawasaki lodě a Suzuki mimo jiného auta ale myslím si že je to ůpně jedno,protože Hondy byly vždy technicky a hlavně co se tyče kvality na špici Mám Hondu rád,ale hlavně mám rad motorky(všech značek) a vše kolem nich .
DVKS:Zkus se na to podívat tak,že někteří z nás nemají ty staré motorky jen proto že by na novější neměli,ale hlavně proto,že se jim líbí.Já se zasekl v devadesátkách,z čehož logicky plyne,že tenhle "dizajn" považuju za šílený
vilemx, mne sa páčia všetky motorky, ja ich mám rád. Nikdy som žiadnu značku nehanil a už vôbec som nikdy o žiadnej nenapísal, že je to hnus. A staré motorky sa mi tiež veľmi páčia, majú také osobité čaro. Ak som sa svojím príspevkom niekoho dotkol, tak sa ospravedlňujem, nechcel som nikoho uraziť. Malo to byť skôr len také konštatovanie. A tak trošku som aj chcel, aby sa pisatelia príspevkov najprv pozreli na to, čo majú doma v garáži a až potom hanili nové Hondy. Mimochodom, štatistiky predajnosti motoriek hovoria za všetko, nepotrebuje to žiadny ďalší komentár.
Mě se Hondice líbí,momentalně sice jezdím Kawu a netvrdim že ostatní japonci dělají špatné stroje ale Honda je Honda.Kvalitou a spolehlivostí byla vždycky o dost vepředu,to mužu potvrdit z vlastní zkušenosti.To že dělá zahradní techniku mě nepohoršuje,nikdo jiný nejspíš nedokáže dosahnout takové spolehlivosti.Kdyby jí dělali Italove,bylo by všechno zarostlý jako škarpa.
nevim ale po Honde som nikdy netuzil.. irituje ma ze vyrabaju zahradnu techniku ale urcite su to dobre motky
euro za dvacku by hodně pomohlo!!
DVKS píše: ...snívajú svoj nesplniteľný sen o novej Honde...
myslím že jsi dost lidí tady na M.cz pěkně pobavil
Nevypadá špatně. Uvidíme v reálu. Ale jak řekl Petrumr. Euro za 20 kaček by bodlo
Ale ked tie stare mrchy su stale take pekne ...
Naproti tomu tato Honda je výgrc nejakeho suchara. Bezprizorna motorka,ako z filmu Mad Max.
DVKS: vzdyt si tak trochu protiřečíš. Na začátku píšeš o zoufalcích na ojetinách, co musí stále do servisu. Hned na to vyzdvihuješ Hondu, jak je spolehlivá. Tak nevím, co z toho platí. Když máš nerva z toho, že se diskusí účastní i majitelé starších motorek, tak dej námět adminovi na ban všem, kdo má víc než sezónu starou mrchu.
Ako to tu tak čítam, tak postupne zisťujem, že tí čo najviac kritizujú nové motorky od Hondy, jazdia na starých ojetinách. Tak im nezostáva nič iné, len jazdiť na tých rozpadávajúcich sa strojoch od servisu k servisu a tíško závidieť majiteľom nových motoriek. A čím je motorka spoľahlivejšia, tým viacej závidia a že Honda patrí k najspoľahlivejším je všeobecne známe. Väčšina z nich na Honde nikdy nejazdila, ale všetci sú "najväčší odborníci na Hondy". My ostatní vieme svoje a necháme ich, nech si ďalej snívajú svoj nesplniteľný sen o novej Honde a maskujú to blbými komentármi.
Go home Honda, you 're drunk
nudaaaaa
Cistej hnus.
Ještě euro za 20 kaček...
Tak míra inovace u Crosstoureru je taková, že za 5 let jejího prodeje udělali nové plexi a 3 režimy převodovky? (v podstatě jen SW úprava).
Tak to se Honda u své "vlajkové lodi cendura" moc nevytáhla.
Snad bude alespoň nové víčko nádrže a nový zvlněný klíček do zapalování.
ze škaredyho zakladu hezkej bike neudělaji
Taky bych čekal stupeň mezi CRF 250 L a CRF 1000 L.